شناسه خبر : 45136 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

نقد کردن درآمد پرفکت مانی و ووچر با نکست پرداخت

به گزارش تجارت فردا به نقل از خبر روز، با نقد کردن درآمد پرفکت مانی و تبدیل آن به ریال می توانید دارایی دیجیتالی خود را بهتر مدیریت کرده و این آزادی را خواهید داشت تا از سرمایه خود همانطور که می خواهید استفاده کنید.

 اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که با تولید محتوا، ترجمه، فریلنسری یا همکاری با سایت های خارجی درآمد دلاری دارید و اگر درآمدتان را به صورت دلار پرفکت مانی دریافت می کنید احتمالا به دنبال راهی برای تبدیل آن به ریال خواهید بود. با ما در این مقاله همراه باشید تا روش های نقد کردن پرفکت مانی و کد ووچر و نکاتی که باید به آنها توجه کنیم را برایتان شرح دهیم.

نقد کردن درآمد پرفکت مانی با نکست پرداخت

پرفکت مانی و کد ووچر چیست؟

پرفکت مانی یکی از پلتفرم های آنلاین در ارائه خدمات مالی است که مزیتهای بی شماری برای کاربرانش دارد.  این سیستم به دلیل تحریم ها و دسترسی محدود ایران به سیستم های مالی جهانی، جایگزین مناسبی برای کانال های مالی سنتی می باشد که محبوبیت زیادی پیدا کرده است. پرفکت مانی برخلاف سایر سیستم های مالی بین المللی نظیر پی پال، ویزا کارت یا مسترکارت برای کاربران ایرانی تحریم نیست و یا همانند سیستم وب مانی تحت نظر قوانین سختگیرانه مالی امریکا نمی باشد. از این رو در دسترس بودن آن، ایرانیان را قادر می سازد تا بدون موانع ناشی از محدودیت های بانکداری سنتی، وارد تجارت و پرداخت های بین المللی شوند.

فراتر از مرزهای ملی، پرفکت مانی به یک پدیده جهانی تبدیل شده و کاربران از فرهنگ ها و اقتصادهای مختلف را به هم متصل می کند. به عنوان یک ارز دیجیتال بین‌المللی، تراکنش‌های فرامرزی را تقویت کرده و کسب‌وکارها و افراد را قادر به همکاری در سطح جهانی کرده است. پرفکت مانی با تاکید بر امنیت، راحتی و قابلیت اطمینان، در خط مقدم انقلاب مالی دیجیتال قرار دارد و جریان بدون مرز وجوه را تسهیل می‌کند و نحوه انجام تعاملات مالی در سراسر جهان را تغییر می‌دهد.

یکی از خدمات مهم این سیستم پرداخت، ووچر پرفکت مانی است که نوعی کارت شارژ است. کاربران با خرید ووچر پرفکت مانی می توانند بدون ثبت نام از امکانات سیستم پرفکت مانی یا تبدیل آن به سایر ارزها و همچنین خرید کالا و خدمات از سایت های خارجی استفاده کنند.

روش های نقد کردن درآمد پرفکت مانی و کد ووچر

  • صرافی های ارز دیجیتال

 برخی از صرافی های ارزدیجیتال امکان تبدیل و معامله دلار پرفکت مانی به رمز ارزهایی از قبیل بیت کوین و اتریوم را فراهم می کنند. بعد از تبدیل دلار پرفکت مانی به این رمز ارزها می توانید در صرافی های پشتیبانی ارزهای فیات آنها را نقد کنید.

  • تراکنش های همتا به همتا  Peer to Peer

می توانید مستقیما کد ووچر خود را به دوستان یا سایر افرادی که تمایل به خرید آن دارند بفروشید. دقت کنید که طرف مقابل قابل اعتماد باشد زیرا در این روش امکان سو استفاده و کلاهبرداری زیاد است.

  • کارت های نقدی پیش پرداخت

پلتفرم های وجود دارند که امکان انقال وجوه پرفکت مانی به کارت های نقدی پیش پرداخت را فرهم می کنند. سپس می توانید از این کارت ها برای خرید یا برداشت و نقد کردن آنها از دستگاه های خود پرداز استفاده کنید.

  • نقل و انتقال بانکی

برخی از خدمات امکان انتقال وجوه پرفکت مانی به حساب بانکی را فرهم می کنند که شامل تبدیل پرفکت مانی به یک ارز خاص پشتیبانی شده و انتقال آن از طریق بانک می باشد.

  • دستگاه های خودپرداز ارز دیجیتال

در برخی کشورها، دستگاه‌های خودپرداز ارزهای دیجیتال وجود دارد که می توانید ارزهای دیجیتال خود را از طریق آن بفروشید و در ازا پول نقد دریافت کنید. شما می توانید وجوه پرفکت مانی خود را به یک ارز دیجیتال تبدیل کرده و سپس با استفاده از دستگاه های خودپرداز وجوه خود را نقد کنید.

  • سیستم های پرداخت آنلاین

برخی از سیستم های پرداخت امکان نقد کردن پرفکت مانی از حساب بانکی و تبدیل آن به ارزهای دیجیتال را می دهند.

  • صرافی های آنلاین

می توانید ووچر پرفکت مانی خود را از طریق صرافی های معتبر و آنلاین نقد کنید.

هر یک از روش های فوق مزایا و معایب خود را به همراه دارند. مثلا از چالش های نقد کردن پرفکت مانی از طریق ارزهای دیجیتال، نیاز به داشتن تجربه بالا و همچنین نوسانات زیاد قیمت ارزهای دیجیتال است که در صورت مبتدی بودن ممکن است منجر به ضرر و زیان کاربران شود. همچنین برخی از روش های فوق برای کاربران ایرانی فراهم نمی باشد. یکی از بهترین و آسانترین راه های نقد کردن ووچر پرفکت مانی مراجعه به صرافی های معتبر داخل کشور است که مراحل آن را در ادامه توضیح می دهیم.

نقد کردن کد ووچر با صرافی های آنلاین

فرآیند نقد کردن کد ووچر پرفکت مانی از طریق صرافی های آنلاین بسیار ساده است. در صورت خرید کد ووچر از فروشندگان مجاز می توانید برای نقد کردن آن به صرافی های معتبر و آنلاین مراجعه کنید. از این رو ابتدا باید در صرافی ثبت نام کرده و بعد از تایید حساب وارد سیستم شده و در بخش فروش ووچر، کد ووچر را وارد و پس از تایید، مبلغ مربوطه به موجودی حساب شما واریز خواهد شد. سپس می‌توانید از این وجوه برای پرداخت‌های آنلاین، مبادلات ارزی یا انتقال پول استفاده کنید. بهتر است در انتخاب صرافی ها دقت کنید تا موردی که انتخاب می کنید معتبر باشد تا تجربه ای امن و بدون دردسر داشته باشید. نکست پرداخت (Nextpardakht.net) یکی از صرافی های مطمئن در این زمینه است که می توانید از خدمات آن برای نقد کردن پرفکت مانی و کد ووچر استفاده کنید.

مزیت های نقد کردن کد ووچر و درآمد پرفکت مانی در نکست پرداخت

مزایای نقد کردن درآمد پرفکت مانی و کد ووچر در نکست پرداخت

هنگام نقد کردن درآمد پرفکت مانی به چه نکاتی توجه کنیم؟

  • محبوبیت و شهرت صرافی

در هنگام انتخاب صرافی باید به معتبر بودن آن توجه کرد. بهتر است صرافی انتخاب کنید که بازخورد مثبتی از تجربه کاربران داشته باشد.       

  • نرخ تبدیل

معمولا نرخ تبدیل و کارمزد صرافی ها متناسب با اهداف و سیاست های هر صرافی متفاوت است. بهتر است صرافی که انتخاب می کنید نرخ تبدیل مناسبی داشته باشد تا با بهترین قیمت و کارمزد مناسب نسبت به نقد کردن درآمد پرفکت مانی و کد ووچر اقدام کنید.

  • حداقل و حداکثر مقدار خرید و فروش ووچر

هر صرافی قوانین خاص خود را دارد. بهتر است صرافی های معتبری که سقف خرید و فروش ووچر در آن بالا است را برای زمانیکه مقدار ووچر فروشی شما زیاد است انتخاب کنید.

  • سرعت بالای تراکنش

سرعت بالای تراکنش در صرافی ها باعث صرفه جویی در زمان و به حداقل رسیدن اختلال احتمالی می شود.

نکست پرداخت بهترین صرافی نقد کردن درآمد پرفکت مانی

نکست پرداخت (Nextpardakht) یکی از صرافی های مطمئن برای نقد کردن درآمد پرفکت مانی است که با ارائه پلتفرمی امن و یکپارچه و رابطی کاربر پسند، تجربه امنی برای کاربران فراهم کرده است. با استفاده از خدمات نکست پرداخت می توانید پرفکت مانی را به ارزهای دیجیتال تبدیل کنید. همچنین اقدامات امنیتی و پروتکل های رمزگذاری پیشرفته مانند احراز هویت از اطلاعات شخصی و تراکنش های مالی کاربران محافظت می کند. پشتیبانی اختصاصی مشتریان در این صرافی آن را به بهترین انتخاب برای افرادی تبدیل کرده است که به دنبال راهی بدون دردسر و قابل اعتماد برای دریافت و نقد کردن ووچر پرفکت مانی خود هستند.

مراحل نقد کردن درآمد پرفکت مانی و کد ووچر در نکست پرداخت

مراحل نقد کردن درآمد پرفکت مانی و کد ووچر در نکست پرداخت

اگر قصد فروش و نقد کردن درآمد پرفکت مانی را دارید می توانید به راحتی مراحل زیر را دنبال کنید:

  • وارد سایت نکست پرداخت شوید و در صورت نداشتن حساب اقدام به افتتاح حساب نمایید.

  • پس از ثبت نام، وارد اکانت خود شده و فرایند احراز هویت را انجام دهید.

  • از قسمت کیف پول، گزینه واریز پرفکت مانی را انتخاب نمایید.

  • وارد بخش خرید و فروش پرفکت مانی شده و مقدار پرفکت مانی که قصد نقد کردن آن را دارید را وارد و سپس دکمه فروش را کلیک نمایید.

سخن نهایی

در این مقاله به بررسی روش های نقد کردن درآمد پرفکت مانی و کد ووچر پرداختیم. هر یک از روش های ذکر شده معایب و چالش های خاص خود را دارد و برخی از آنها در ایران پشتیبانی نمی شوند. گفتیم که یکی از بهترین و امن ترین روش های نقد کردن درآمد پرفکت مانی و کد ووچر مراجعه به صرافی های آنلاین ارائه دهنده این خدمات است که نکست پرداخت را می توان نمونه ای از یک صرافی معتبر نام برد. به راحتی می توانید در نکست پرداخت در بستری امن و با کمترین کارمزد و در اسرع وقت نسبت به نقد کردن دلار پرفکت مانی اقدام و معادل آن را به ریال در حساب خود دریافت نمایید.