شناسه خبر : 44944 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

چگونه با استفاده از کارتخوان، پرداخت های بیشتری را در کسب و کار خود جذب کنیم؟

در دنیای امروز کسب و کارها با تکنولوژی های پیشرفته از جمله کارتخوان ها برای پذیرش پرداخت ها اقدام می کنند.

چگونه با استفاده از کارتخوان، پرداخت های بیشتری را در کسب و کار خود جذب کنیم؟

 استفاده از کارتخوان ها همچنین به کسب و کارها این امکان را می دهد تا پرداخت های بیشتری را جذب کنند. در این مقاله، خواهیم دید که چگونه می توان با استفاده از کارتخوان، پرداخت های بیشتری را در کسب و کار خود جذب کرد. 

پرداخت با کارتخوان؛ راهی راحت برای پرداخت

یکی از اصلی ترین راهکارهای جذب پرداخت های بیشتر از طریق کارتخوان، راحتی در پرداخت برای مشتریان است. با استفاده از کارتخوان، مشتریان به راحتی می توانند با استفاده از کارت های بانکی و یا سایر روش های پرداخت الکترونیکی، مبالغ خود را به حساب کسب و کار پرداخت کنند.

توجه به این نکته بسیار مهم است زیرا مردم به دلیل نگرانی از سرقت در خیابان ها و بازارهای شلوغ سعی می کنند تا حد امکان پول نقد کمتری با خود حمل کنند و عدم وجود کارتخوان در مغازه ها یا محل های کسب و کار موجب می شود تا افراد در صورتی که ناگهان از کالا یا خدمتی خوششان آمد بتوانند هزینه آن را بپردازند.

همچنین باید گفت عرضه انواع کارتخوان ها به متناسب با نیازهای مشتریان، نیز به افزایش پرداخت ها در کسب و کار کمک می کند. برخی از مشتریان احساس می کنند که استفاده از کارتخوان ها برای پرداخت ها آسان نیست. در این صورت، بهتر است کسب و کار تنوعی از کارتخوان ها برای انتخاب ارائه دهد، تا مشتریان به راحتی بتوانند یک کارتخوان را انتخاب کنند که با نیازهایشان همخوانی داشته باشد. 

امکان قرار دادن تسهیلات و امتیازات مختلف 

بهبود سهولت در پرداخت ها نیز می تواند با ارائه خدمات مختلف همراه با استفاده از کارتخوان انجام شود. برای مثال، ارائه امکان پرداخت اقساطی، ارائه تخفیف های ویژه برای پرداخت هایی که با استفاده از کارتخوان انجام شود و همچنین ارائه برنامه های تشویق کننده برای مشتریانی که از کارتخوان استفاده می کنند به راحتی با پرداخت توسط کارتخوان انجام می شود.

تبلیغات برای تکرار خرید

تبلیغات برای تکرار خرید

تبلیغات مناسب نیز می تواند بر روی جذب پرداخت های بیشتر تأثیر گذار باشد. با ارائه تبلیغات جذاب و متنوع درباره مزایای استفاده از کارتخوان، مشتریان بیشتری ممکن است ترغیب به استفاده از این روش پرداخت شوند. علاوه بر این، ارائه تخفیف ها و پاداش های ویژه به مشتریانی که از کارتخوان استفاده می کنند، می تواند به افزایش تعداد پرداخت ها کمک کند. 

تسهیل استفاده از فناوری جدید و حفظ مشتری های قبلی

استفاده از فناوری های جدید نیز می تواند با استقبال مشتریان در پرداخت با کارتخوان همراه باشد. به عنوان مثال، ارائه خدمات پرداخت با استفاده از تلفن های همراه و یا اپلیکیشن های موبایل، مشتریان را همچنین به انجام پرداخت ها ترغیب می کند. همچنین، استفاده از فناوری هایی مانند تکنولوژی بی سیم و ارتباطات نزدیک میدانی (NFC) به مشتریان این امکان را می دهد تا به راحتی با استفاده از کارتخوان پرداخت ها را انجام دهند. 

 ارائه خدمات پس از فروش مناسب

 ارائه خدمات پس از فروش قوی نیز تأثیری بر جذب پرداخت های بیشتر در کسب و کار دارد. با ارائه پشتیبانی و خدمات مشتریان بعد از فروش، مشتریان اعتماد بیشتری به کسب و کار پیدا می کنند و بیشتر تمایل به انجام پرداخت های بیشتر دارند و در مقایسه با محل هایی که کارتخوان ندارد افراد تمایل بیشتری دارند از محلی که کارتخوان موجود است خرید کنند. 

افزایش امنیت در پرداخت ها

افزایش امنیت در پرداخت ها نیز نقش مهمی در جذب پرداخت های بیشتر از طریق کارتخوان دارد. با ارائه و پیاده سازی روش های امنیتی مانند رمزنگاری داده ها و تشخیص تقلب، مشتریان اعتماد بیشتری به استفاده از کارتخوان در صورت پرداخت هایشان پیدا می کنند. اگرچه باز هم امکان کلاهبرداری و وارد کردن مبلغ بالاتر ممکن هست اما این موضوع اهمیت افزایش سواد مالی در جامعه را نشان می دهد.

کارتخوان راهی برای شفافیت در پرداخت مالیات

در برخی از موارد در رسید کارتخوان ها مبالغ پرداختی جهت مالیات هم قید می شود و این شفاف سازی می تواند برای حساب و کتاب فروشنده و خود مشتری بسیار مفید باشد. به طور کلی باید گفت کارتخوان ها شفافیت و قابل پیگیری بودن امروزه بین مردم خیلی محبوب شده اند.

کارتخوان

در نتیجه باید گفت استفاده از کارتخوان می تواند منجر به توسعه کسب و کارها شود و خصوصا زمانی که رقابت بین شغل ها زیاد است باید توجه داشت که کسی برنده است که راحتی بیشتری را برای مشتریان خود فراهم می آورد. نکته دیگر امنیت و قابل پیگیری بودن پرداخت ها در کارتخوان است که این امکان را برای خریدار و فروشنده فراهم می کند تا در صورت هر گونه مشکل عمدی و سهوی بتوانند با خیال راحت معامله کنند.