شناسه خبر : 44794 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

معرفی هتل های منطقه فاتح استانبول

هتل های منطقه فاتح استانبول دسترسی بسیار خوبی به مراکز خرید و مراکز گردشگری شهر دارند. این هتل‌ها دارای امکانات منحصر به فردی هستند که اقامت در آنها می‌تواند باعث تجربه یک سفر خاطره انگیز برای شما شود.

منطقه فاتح استانبول یکی از مناطق جذاب و پر‌جاذبه در شهر استانبول ترکیه است. هتل های منطقه فاتح استانبول به دلیل موقعیت جغرافیایی عالی، مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار دارند.

هتل‌هایی که در این منطقه قرار دارند، دارای خدمات و امکانات متفاوتی هستند. شما عزیزان می‌توانید با بودجه‌ای که دارید یکی از هتل‌های این منطقه را برای اقامت خود و خانواده‌تان رزرو کنید و از موقعیت جغرافیایی بسیار خوب آن بهره‌ مند شوید.

هتل‌های این منطقه شامل: هتل‌های پنج ستاره و لوکس و همچنین هتل‌های اقتصادی می‌شود.

images_1689683387_64b685bb8bfa4.jpg

یکی از بهترین هتل‌های منطقه فاتح استانبول

لیستی از بهترین هتل های منطقه فاتح استانبول

در این بخش از مقاله بهترین هتل های منطقه فاتح استانبول را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • هتل آرکادیا بلو استانبول

  • هتل آکگون استانبول

  • هتل رومانس

  • هتل کراون پلازا استانبول

  • هتل اتومان استانبول

هتل آرکادیا بلو استانبول  

هتل آرکادیا بلو استانبول، یکی از بهترین هتل های استانبول است. امکان دسترسی این هتل پنج ستاره به مراکز خرید، رستوران‌های با کیفیت و جاذبه‌های گردشگری بسیار آسان است.

امکانات موجود در این هتل شامل: صندوق امانات، اینترنت رایگان، مینی بار و بسیاری دیگر است.

همچنین این هتل دارای یک رستوران (فاین دینه) با منظره بسیار زیبا است که انواع غذاهای بین المللی و محلی در آن سرو می‌شود. صبحانه در هتل آرکادیا بلو استانبول هر روز از ساعت 7 الی 9 صبح سرو می‌شود.

جکوزی، سالن ورزشی، سالن ماساژ، پذیرش 24 ساعته، خدمات نگهداری از کودکان، خشکشویی و پارکینگ، از جمله خدمات و امکانات موجود در این هتل است. در واقع هتل آرکادیا بلو استانبول، تمام انتظار شما را از یک هتل بسیار خوب برآورده خواهد کرد.

آدرس: Dr. Imran Oktem Cad. No:1 Sultanahmet, Fatih, 34400 İstanbul, Türkiye –

هتل آکگون استانبول

این هتل به فرودگاه بین المللی آتاتورک و مراکز خرید معروف شهر دسترسی بسیار خوبی دارد.

امکانات این هتل شامل: اتاق‌های راحت و مجهز به مینی بار و تلوزیون، صندوق امانات، تهویه مناسب، اینترنت رایگان، رستوران با منوی چندگانه و سالن لابی بزرگ و صندلی‌های راحت می‌شود. هتل اکگون با استفاده از امکاناتی مانند استخر، جکوزی و حمام ترکی که در اختیار دارد، زمینه را برای استراحت و آرامش شما بعد از تجربه یک روز پر هیجان، فراهم می‌کند. این امکانا و ویژگی‌ها با عث شده، هتل اکگون استانبول را به عنوان یکی از بهترین هتل های منطقه فاتح استانبول بشناسند.

این هتل در فاصله کوتاهی از مراکز خرید معروف شهر مانند: سیتیز نیشانتاشی، ساید و زورلو سنتر قرار دارد. در خیابانی که این هتل در آن واقع شده است، رستوران‌های با کیفیت بسیاری نیز وجود دارد.

آدرس: Topkapı, Adnan Menderes Blv.Vatan Cad, Çayır Meydanı Cd. No:43, 34093 Fatih, Turkey

شماره تلفن: ۲۱۲ ۵۳۴ ۴۸ ۷۹ ۹۰+

هتل رومانس

هتل رومانس استانبول زمینه را برای برگزاری جلسات کاری و مهمانی‌های مختلف را برای مسافران فراهم کرده است. همین موضوع موجب جلب نظر بسیاری از توریست‌های تجاری شده است.

امکانات هتل رومانس شامل مواردی چون: پارکینگ، وای فای رایگان، پذیرش 24 ساعته، زمین بازی کودکان، استخر و جکوزی می‌شود. این هتل دارای امکانات اتاق منحصر بفردی مانند: لوازم بهداشتی کامل، تلویزیون با صفحه نمایش بزرگ، مینی بار و سرویس اتاق 24 ساعته است.

چنانچه قصد سفر به شهر تاریخی و توریستی استانبول را دارید، می‌توانید بهترین هتل های منطقه فاتح استانبول را از طریق بوکینگ رزرو کنید.

آدرس: Kucuk Ayasofya Mah. Ucler Hamami Sok. No:6 Fatih/Sultanahmet, Fatih, 34122 İstanbul, Türkiye

images_1689683495_64b68627dd281.jpg

هتل های منطقه فاتح استانبول؛ هتل رومانس

هتل کراون پلازا استانبول

زمانی که در مورد هتل های منطقه فاتح استانبول صحبت می‎‌کنیم، حتما باید از هتل کراون پلازا استانبول نیز نام ببریم. موقعیت مکانی این هتل پنج ستاره و لوکس، بسیار عالی است.

امکانات هتل کراون پلازا شامل: رستوران با منوی چندگانه، استخر سرپوشیده، بار، سرویس اتاق 24 ساعته، اتاق مخصوص کودکان و خدمات پذیرایی در لابی شامل قهوه و نسکافه رایگان می‌شود.

علاوه بر این با اقامت در هتل کراون پلازا استانبول، دسترسی آسانی به جاذبه‌های توریستی و مراکز خرید شهر استانبول خواهید داشت. فرودگاه بین المللی آتاتورک و مرکز خرید اسپایس جامع در فاصله کوتاهی از این هتل قرار دارد.

قابل ذکر است که مناظر زیبای شهر و دریای مرمره از بالکن هتل کراون پلازا قابل مشاهده است.

آدرس: Bozkurt, Dolapdere Cd. No:161, 34375 Şişli/İstanbul, Turkey

شماره تلفن: ۲۱۲ ۲۹۱ ۶۰ ۸۰ ۹۰+

هتل اتومان استانبول

هتل اتومان استانبول، در یکی از بهترین مناطق شهر استانبول واقع شده است. این هتل امکانات و خدمات متنوعی را برای مسافران خود فراهم می‌کند. برخی از امکانات هتل اتومان استانبول، عبارت است از: اینترنت رایگان، صبحانه رایگان، رستوران با منوی متنوع، پارکینگ، سالن ورزشی روباز، سرویس اتاق 24 ساعته، خدمات و نظافت روزانه.

هتل اتومان استانبول، یکی از بهترین هتل های منطقه فاتح استانبول به شمار می‌رود. فاصله بسیار نزدیک این هتل تا مراکز خرید معروف شهر، موجب جلب نظر بسیاری از مسافران شده است.

آدرس: Hobyar Mah. Mimar Vedat Sokak No:5 Sirkeci, Fatih, 34112 İstanbul, Türkiye –

مراکز خرید مهمی که در منطقه فاتح استانبول قرار دارند

محله فاتح استانبول به عنوان یکی از پر رفت و آمدترین منطقه استانبول شناخته می‌شود. قرارگیری این محله در بخش اروپایی شهر استانبول و وجود مراکز خرید مهم شهر در آن، موجب محبوبیت بسیار آن شده است.

هتل های منطقه فاتح استانبول سالانه پذیرای تعداد بسیاری از گردشگران از سراسر جهان هستند.

مراکز خریدی مانند: گرند بازار، هیستوریا، بازار کتاب صحافلار و بازار ادویه یا بازار مصری‌ها، در این منطقه قرار دارند. با رزرو هتل‌های این منطقه، می‌توانید به راحتی به تمامی این مراکز خرید دسترسی داشته باشید.

images_1689683551_64b6865f7dd06.jpg

مراکز خرید مهمی که در منطقه فاتح استانبول قرار دارند

رزرو هتل های منطقه فاتح استانبول از طریق وب‌سایت بوکینگ

 اگر قصد سفر به استانبول و اقامت در این شهر را دارید، می‌توانید به راحتی بهترین هتل های منطقه فاتح استانبول را از طریق وب‌سایت بوکینگ رزرو کنید. برای انجام این کار کافی است هتل مورد نظر خود را انتخاب کرده و مراحل رزرو آن را طی کنید. صدور آنی واچر، دسترسی آسان، قابلیت مقایسه هتل‌ها، صرفه جویی در زمان و هزینه، از جمله مزایای رزرو هتل از این وب‌سایت معتبر است. همچنین پشتیبانی 24 ساعته را که توسط کارشناسان بوکینگ انجام می‌شود را نباید نادیده گرفت.

سوالات متداول در مورد هتل های منطقه فاتح استانبول

آیا محله فاتح، منطقه خوبی برای اقامت در شهر استانبول است؟

بله این منطقه از لحاظ امنیت و دسترسی به مراکز خرید و گردشگری شهر، برای اقامت بسیار مناسب است.

منطقه فاتح استانبول کجاست؟

این منطقه در بخش اروپایی استانبول واقع شده است و خود آن نیز دارای چند محله است. به دلیل وجود هتل‌های لوکس و اقتصادی بسیار در منطقه فاتح، این محله مورد توجه گردشگران تفریحی و تجاری قرار گرفته است.

هتل های منطقه فاتح استانبول را چگونه می‌توان رزرو کرد؟

شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت معتبر بوکینگ، شرایط و امکانات هتل‌های این منطقه را مورد بررسی قرار داده و یکی از آنها را برای اقامت خود انتخاب کنید.

چک این و چک اوت هتل های منطقه فاتح استانبول چه زمانی است؟

معمولا ساعت چک این هتل‌های این منطقه ساعت 12 و چک اوت ساعت 14 است.