شناسه خبر : 44645 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

از خانه کیک تا خانه کنتاکی رشت

شهرهای شمالی ایران همیشه یکی از گزینه‌های ذهن ما برای سفر هستند. شهرهایی مانند رشت همیشه خاطرات خوشی را برای بسیاری از ما زنده می‌کنند.

از خانه کیک تا خانه کنتاکی رشت

 اگر اهل طبیعت هستید، دوست دارید جاذبه‌های تاریخی ببینید یا نقطه‌ای فوق‌العاده برای کسب آرامش داشته باشید، قطعا رشت و دیدنی‌های آن فرصت خوبی برای شما خواهند بود.

مسافران زیادی به رشت و شهرهای شمالی ایران سفر می‌کنند و همین موضوع باعث شده تا امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی هم در ان‌ها وجود داشته باشد. انواع رستوران‌ها مانند خانه کنتاکی رشت و مراکزی مانند قصر بازی رشت آماده هستند تا روزهایی فوق‌العاده به سفر شما اضافه کنند.

در این مقاله قصد داریم تعدادی از امکانات رفاهی و تفریحی رشت مانند خانه کیک رشت را معرفی کنیم تا شما بتوانید برنامه‌ریزی بهتری برای سفر خود انجام دهید. مقاله را کامل بخوانید و آن را با دوستان و هم‌سفران خود نیز به اشتراک بگذارید.

سفر به رشت

همان‌طور که گفته شد، رشت یکی از شهرهای مهم گردشگری ایران است. مسافران و گردشگران زیادی در روزها و ماه‌های مختلف سال به این منطقه سفر می‌کنند تا زیبایی‌های آن را از نزدیک ببینند و روزهای بی‌نظیر به دفتر خاطرات سفرهای خود اضافه کنند. خانه کیک رشت و بسیاری از مغازه‌ها و مراکز هم در این شهر ایجاد شده‌اند تا روزهای جذاب سفر شما به رشت را جذاب‌تر و خوشمزه‌تر کنند.

در این مقاله تعدادی از انواع متنوع امکانات رفاهی و تفریحی رشت مانند  قصر بازی رشت را معرفی می‌کنیم. شما می‌توانید درباره دیگر امانات شهر و نظر کاربران درباره آن در سایت علی بابا پلاس بخوانید. کاربران در این سایت به امکانات و دیدنی‌های شهر نمره می‌دهند و نظر خود را درباره آن‌ها می‌نویسند. شما هم می‌توانید در آن مشارکت داشته باشید تا به دیگران برای سفری بهتر کمک کنید.

خانه کیک رشت

خانه کیک رشت

قبل از این‌که بخواهیم درباره خانه کنتاکی رشت و برخی از امکانات تفریحی رشت توضیح دهیم بهتر است یکی از شیرینی‌فروشی‌های معروف شهر را بشناسیم. خانه کیک رشت که شعبه‌های مختلفی در شهر دارد یکی از شیرینی‌فروشی‌های معروف شهر است. اگر دوست دارید برای مراسم‌ها، جشن‌ها و مهمانی‌های خود شیرینی، کیک یا کیک‌بستنی بخرید، حتما سری به این مغازه بزنید. لحظات شیرین سفر خود به رشت را با شیرینی‌های خانه کیک شیرین‌تر کنید.

شیرینی‌های این مرکز همیشه تازه هستند و شما می‌توانید طعم خوب آن‌ها را حس کنید. دسرهای میوه‌ای و خوشمزه خانه کیک میان مردم شهر و مسافران معروف هستند و می‌توانند طعم‌های جدید را به سفر شما اضافه کنند. شعبه 2 خانه کیک شهر رشت در چهارراه پورسینا است. این مغازه نمره خوبی را از کاربران گرفته است و شما نظرات خوب کاربران درباره آن را می‌توانید در سایت علی بابا پلاس بخوانید.

خانه کنتاکی رشت

خانه کنتاکی رشت یکی از فست‌فودها و رستوران‌های باکیفیت و معروف شهر رشت است. اگر دوست دارید میان گشت‌و‌گذارها و دیدنی‌های بسیار کمی استراحت کنید و یک غذای خوشمزه بخورید، حتما به چهارراه گلسار بروید و سری به خانه کنتاکی بزنید. پیتزای مخصوص و سالاد مخصوص سرآشپز این رستوران بسیار معروف هستند و کاربران زیادی توصیه کرده‌اند که این غذاها را در رستوران امتحان کنید.

رفتار و برخورد کارکنان مجموعه نیز مودبانه و با احترام است و این موضوع باعث می‌شود که شما لحظات خوبی را در رستوران داشته باشید. خانه کنتاکی شهر رشت امتیاز بالایی از کاربران علی بابا پلاس گرفته است. دلیل این امتیاز و نظرات خوب درباره این رستوران می‌تواند غذاهای خوش‌مزه و با‌کیفیت آن یا موارد دیگری باشد که برخی از آن‌ها را نام بردیم.

قصر بازی رشت

اگر به رشت سفر می‌کنید می‌توانید یکی از وعده‌های غذایی را میهمان خانه کنتاکی باشد. اگر چیزی از این رستوران را دوست داشتید یا حتی آن را مناسب ندانستید بهتر است در سایت علی بابا درباره آن بنویسید. این کار شما به مسافران و کاربران دیگر کمک می‌کند که بهتر برای سفرهای خود تصمیم بگیرند و قطعا این چرخه برای شما هم تکرار می‌شود. البته خود رستوران هم می‌تواند از نظرات شما برای بهبود استفاده کند و خدمات خود را بهبود ببخشد.

قصر بازی رشت

اگر به رشت سفر کرده‌اید و دوست دارید کمی هیجان و انرژی به سفر خود اضافه کنید، قصر بازی رشت محل مناسبی برای شما خواهد بود. اگر کودکانی همراه شما هستند و دوست دارید روزهایی فوق‌العاده به سفر آن‌ها اضافه کنید، قصر بازی می‌تواند بهترین پیشنهاد برای شما باشد.

شهربازی قصر بازی، اولین شهربازی سرپوشیده رشت است. این مجموعه از سال 1390 آغاز کرده است. مجموعه سعی کرده بهترین وسایل تفریح برای کودکان و بزرگ‌سالان را در زمینی به مساحت حدود 45 هزار مترمربع فراهم کند.

سالن بولینگ، ماشین برقی، سفینه، سرسره، کشتی صبا و آمفی‌تئاتر از امکانات این شهربازی هستند. شهربازی در کیلومتر پنج جاده انزلی قرار دارد و مسافران یا اهالی رشت به‌راحتی می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. شما می‌توانید درباره این جاذبه هم در سایت علی بابا بخوانید و با آن بیشتر آشنا شوید.