شناسه خبر : 44128 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

فروش انواع تیرچه کرومیت و بتنی در شهر مفتول

تیرچه یکی از انواع مقاطع فولادی است. این محصول در واقع عضوی پیش‌ساخته است که در بخش‌های مختلف ساختمان مانند سقف و کف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 عملکرد اصلی تیرچه تحمل بارهای زنده و مرده در ساختمان است. تیرچه در انواع مختلفی تولید می‌شود که رایج‌ترین آن‌ها تیرچه بتنی و تیرچه کرومیت است. این محصول در جنس‌های مختلف تولید می‌شود که شامل چوب، فولاد و بتن است. به طور کلی به منظور مقاوم‌سازی ساختمان و افزایش استحکام می‌بایست از تیرچه استفاده گردد. به منظور آشنایی با مشخصات فروش انواع تیرچه کرومیت و تیرچه بتنی با ما همراه باشید.

فروش انواع تیرچه بتنی

فروش انواع تیرچه بتنی

تیرچه بتنی با نام تیرچه بلوک نیز شناخته می‌شود. این محصول از میلگرد و بتن ساخته می‌شود و در ساختمان‌سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به منظور ساخت تیرچه بتنی از آرماتور استفاده می‌شود. در بخش‌های مختلف آن یک یا چند آرماتور قرار می‌گیرد. به طور کلی تیرچه بتنی بسیار مقاوم است. به طوری که امکان ساخت سازه‌های مرتفع و برج‌های بلند را فراهم می‌کند. بنابراین در پروژه‌های بزرگ کاربرد دارد. در ادامه در مورد مشخصات فروش تیرچه بتنی صحبت می‌کنیم.

از دیگر کاربردهای مهم تیرچه بتنی شامل پوشش سقف است. به کمک این تیرچه می‌توان سقف‌های اسکلت آجری، فلزی و بتن آرمه را پوشش داد. به طور کلی تیرچه بتنی در برابر نیروی کششی مقاومت بسیار بالایی دارد. تیرچه بتنی خود به دو نوع تیرچه خرپایی و تیرچع پیش‌تنیده تقسیم می‌شود.

استفاده از تیرچه بتنی دارای مزایای زیادی است. این تیرچه از آنجایی که دارای مقاومت بالا در برابر نیروهای افقی از جمله باد و زلزله است، بنابراین می‌تواند به خوبی ساختمان را ایمن کند. از طرفی به منظور نصب تیرچه نیاز به نیروی متخصص نیست و به راحتی می‌توان آن را نصب کرد.

تیرچه بتنی وزن زیادی هم ندارد. از این رو حمل و نقل آن به راحتی صورت می‌گیرد و مراحل نصب آن آسان است. استفاده از بلوک‌های توخالی به منظور قرارگیری مابین تیرچه‌ها سبب می‌شود تا میزان مصرف بتن کاهش پیدا کرده و در نتیجه سبب کاهش هزینه نیز می‌شود. در کنار مزایا، از معایبی نیز برخوردار است. تیرچه بتنی در برابر رطوبت مقاومت زیادی از خود ندارد و ممکن است دچار خوردگی شود.

فروش انواع تیرچه کرومیت

فروش انواع تیرچه کرومیت

در خصوص مشخصات فروش تیرچه کرومیت باید بگوییم تیرچه کرومیت یا تیرچه فلزی یکی از انواع تیرچه است. این تیرچه از ورق فولادی و نبشی تولید می‌شود. به منظور ساخت تیرچه کرومیت یا تیرچه فلزی، به جای میلگرد و بتن از ورق فولادی استفاده می‌شود. همچنین از نبشی در بال فوقانی نیز استفاده می‌شود.

به طور کلی تیرچه کرومیت به صورتی ساخته می‌شود که توانایی تحمل وزن بتن و قالب‌ها را دارد. از این رو در ساختمان‌سازی پس از ریخته‌گری بتن، تیرچه فلزی ساختاری یکپارچه با بتن تشکیل می‌دهد. این مسئله سبب می‌شود تا به راحتی بتواند بارهای مرده وارد شده به سقف را تحمل کند. در نهایت می‌توان نتیجه گرفت تیرچه کرومیت بار زنده و مرده ساختمان را به خوبی تحمل می‌کند.

در خصوص اجرای این تیرچه باید گفت در زمان مراحل اجرا، نیازی به شمع نیست. در واقع این تیرچه بارهای ناشی از ساختمان را به طور مستقیم تحمل می‌کند و نوعی تیرچه ایستا است. این مسئله سبب می‌شود تا در ساختمان هایی با طبقات و ارتفاع زیاد، که انجام عملیات شمع‌بندی امکان‌پذیر نیست به راحتی بتوان از تیرچه فلزی بهره برد.

تیرچه کرومیت بسیار کاربردی است. این محصول در زمان ساختمان‌سازی در سقف‌های سبک با دهانه بلند مورد استفاده قرار می‌گیرد. به منظور ساخت اسکلت فلزی نیز می‌توان از تیرچه کرومیت استفاده نمود. تیرچه کرومیت همچنین مزایای زیادی دارد. این تیرچه از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه بوده و اجرای آن آسان است. از طرفی روند اجرای آن سریع پیش می‌رود و استفاده از آن در فضاهایی که عایق حرارت و صدا باید باشد، توصیه می‌شود.

به منظور خرید انواع تیرچه، توری، واتراستاپ، پشم شیشه و... با مناسب‌ترین قیمت و کیفیت با شماره 02154483 در ارتباط باشید و یا جهت سفارش آنلاین به وب سایت shahrmaftool مراجعه نمایید.