شناسه خبر : 44005 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

هرآنچه باید در مورد پرده هوا فراز کاویان بدانیم

دستگاه های تهویه مطبوع از سیستم های تاسیسات ساختمانی هستند که یکی از آن ها پرده هوا می باشد. در این نوشتار نیز سعی داریم بپردازیم به هرآنچه باید در مورد پرده هوا فراز کاویان بدانیم.

هرآنچه باید در مورد پرده هوا فراز کاویان بدانیم

در ابتدا باید در نظر داشت که این سیستم هوای محل نصب را مکش می کند و از یک دریچه خطی آن را پرتاب می کند. در واقع پرده ای نامرئی بین دو فضای داخل محیط و هوای بیرون ایجاد می کند.

کاربرد آن اغلب در محیط هایی می باشد که رفت و آمد و تردد زیاد میباشد. مکان های عمومی مانند فروشگاه های زنجیره ای، پاساژها، فرودگاه ها، مراکز اداری بزرگ و برج ها و غیره می توان از دستگاه تهویه مطبوع پرده هوا استفاده کرد.

با باز و بسته شدن درب این مکان های عمومی که رفت و آمد زیادی دارند، انرژی زیادی اتلاف می شود و هزینه های زیادی را برجا می گذارد. همچنین حشرات، میکروب ها و آلاینده های محیط نیز وارد مکان سربسته می شود. به همین خاطر نصب و ضرورت تهیه ی این دستگاه مشخص می شود که در زمینه ی هرآنچه باید در مورد پرده هوا فراز کاویان بدانیم نیز موثر است. از دیگر کاربردهای آن می توان به مهار باد نیز اشاره داشت که برای جلوگیری از نفوذ بادهای طبیعی و با سرعت 8 متر بر ثانیه مناسب می باشد.

از دیگر موارد مهم در خصوص این دستگاه آن است که در طراحی های مختلفی عرضه می شود. اکثر مدل های آن به حالت افقی و در بالای سر درب ها نصب می شوند. در برخی موارد دیگر نیز پرتاب هوا از پایین به بالا به صورت معکوس انجام می گیرد. البته ناگفته نماند که در صورتی که شرایط محیط فضای کافی را برای نصب آن در بالای درب نداشته باشد، می توان آن به صورت عمودی نصب کرد.

برای پوشش تقاضایی که برای این سیستم ها وجود دارد، برندهای زیادی در بازار با یکدیگر به صورت تنگاتنگ رقابت می کنند و هر یک در تلاش اند تا بهترین دستگاه را به دست مشتریان رسانده و رضایت خاطر آنان را جلب کنند. برای این منظور پیشنهاد می شود برندهای معتبر را با هدف هرآنچه باید در مورد پرده هوا فراز کاویان بدانیم، بررسی نمایید. می توانید برای آشنایی با سازنده های موفق در این عرصه وارد صفحه ی مربوطه آن در وبسایت دماپویا شوید و پس از بررسی و مقایسه مدل های مختلف، تجربه بهترین خرید را داشته باشید.

یکی از معتبرترین و صاحب نام ترین شرکت های سازنده ی پرده هوا، کمپانی فراز کاویان می باشد. این شرکت از سال 1375 فعالیت خود را آغاز کرده است و طی سالیان فعالیت خود، موفق بوده تا برترین سیستم ها را به بازار عرضه کند و به موجب کیفیت محصولات آن، سهم فروش قابل توجهی از بازار را نیز در اختیار دارد.

طراحان فراز کاویان تمام کوشش خود را به کار می گیرند تا از فناوری های نوین در ساخت انواع پرده هوا استفاده کنند و بازدهی آن را بهبود بخشیده تا راندمان قدرتمندی داشته باشد. همچنین برای آشنایی بیشتر با هرآنچه باید در مورد پرده هوا فراز کاویان بدانیم ، می توان به کیفیت بدنه و جنس متریال اولیه ی به کار رفته در آن اشاره کرد که مرغوب بوده و از مواد درجه یک استفاده می شود. در نتیجه طول عمر قابل توجهی هم دارند.

لازم به ذکر است که این برند موفق به کسب گواهینامه های CE اروپا ،ISO 9001 - OHSAS 18001 شده است. یکی از موارد مهم در ساختار دستگاه های تهویه مطبوع، میزان مصرف انرژی و هزینه های نگهداری آن می باشد. این برند از تابلوی برق دور متغیر یا همان اینورتر نیز در طراحی این دستگاه استفاده می نماید. خاصیت این تکنولوژی آن است که سرعت هوای خروجی را بر اساس شرایط محیطی تنظیم می کند.

علاوه بر آن، مجهز به لیمیت سوئیچ، ریموت کنترل به منظور کنترل راحت تر آن و همچنین روشن و خاموش شدن اتوماتیک است. همچنین گارانتی و خدمات پس از فروش نیز اهمیت قابل توجهی دارد که محصولات این برند دارای 24 ماه گارانتی قطعات و 60 ماه گارانتی الکتروموتور و خدمات پس از فروش است که به منظور هرآنچه باید در مورد پرده هوا فراز کاویان بدانیم ، قابل توجه می باشد.

شما عزیزان می توانید در تمامی ساعات اداری با کارشناسان فروش ما در تماس باشید و با مراجعه به صفحه ی خرید پرده هوا فراز کاویان از دماپویا مدل های مختلف این برند را مشاهده کنید. همچنین می توانید از طریق این فروشگاه اینترنتی سفارش داده و محصول را درب منزل تحویل بگیرید.