شناسه خبر : 43925 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

سفر کارت علی بابا هدیه‌ای متفاوت برای شروع سال جدید

آدم‌ها از هدیه‌گرفتن خوشحال می‌شوند؛ زیرا به آن‌ها حس ارزشمندی می‌دهد.

سفر کارت علی بابا هدیه‌ای متفاوت برای شروع سال جدید

 توجه به چنین حقیقتی باعث خلق چند تکنیک ویژه در بازاریابی و مارکتینگ شده است. هدیه‌دادن از طرف سازمان‌ها به مخاطبان ویژه نوعی بازاریابی و جلب توجه آن‌ها به‌حساب می‌آید. آن‌هایی که کسب‌وکاری را اداره می‌کنند از این ایده برای نشان‌دادن تصویری خوب از برندشان کمک می‌گیرند.

تنها کاربرد این هدایا که به هدیه سازمانی هم معروف هستند، نمایش تصویری رسمی و قابل‌احترام از برند نیست. گاهی اعطای آن‌ها نوعی ماموریت ویژه برای توسعه سازمان خواهد بود. هدیه سازمانی موضوعی مهم برای هر بیزینس است. این هدیه باید خاص و دور از کلیشه‌های مرسوم بازار باشد.

سطح انتظار مردم فراتر از دریافت هدایایی است که سال‌های پیش از سازمان‌های مختلف گرفته‌اند. هرچند آن‌ها هم ارزشمند هستند؛ اما نمی‌توانند به‌اندازه کافی تاثیرگذار باشند و قلب گیرنده هدیه را به لرزه درآورند. در این مطلب با ما همراه باشید تا هدیه‌ای متفاوت یعنی سفرکارت را برای شروع سال جدید به شما معرفی کنیم.

هدیه سازمانی نوروز

یکی از فرهنگ‌های سازمانی که در کسب‌وکارهای ایرانی وجود دارد، هدیه‌دادن به مخاطبان ویژه سازمان در شروع سال جدید است. هدیه سازمانی نوروز معمولا با هدف قدردانی از عملکرد همکاران، شرکای تجاری و اعتماد مشتریانی اهدا می‌شوند که آن برند را برای خرید انتخاب کرده‌اند. هدیه سازمانی نوروز هم مانند دیگر هدایای سازمانی باید خلاقانه و غیرکلیشه‌ای باشد.

ویژگی مهمی که در استراتژی هدیه سازمانی باید به آن توجه شود، ارتباط میان آن و احساسات مخاطب است. درواقع هدیه‌ای می‌تواند انتخاب بهتری باشد که احساسات و عواطف گیرنده آن را تحت تاثیر قرار دهد. اگر به‌عنوان مدیر یک شرکت یا صاحب یک کسب‌وکار تصمیم دارید با هدیه‌ای مخاطبان برندتان را خوشحال کنید، باید چند ویژگی دیگر هم برای هدیه سازمانی درنظر بگیرید.

ترجیحا هدیه‌ای را انتخاب کنید که کاربردی باشد. هدیه کاربردی تاثیر بیشتری روی مخاطب خواهد گذاشت و توجه او را روی سازمانتان معطوف خواهد کرد. کاربرد این هدیه را به‌شکلی درنظر بگیرید که با ماهیت نوروز همخوانی داشته باشد. تعطیلات نوروز زمان خوبی برای تغییر حال‌وهوا و آمادگی برای تلاشی جدید در سال پیش‌رو است. یادتان باشد هدیه‌ای را تهیه کنید که با این ویژگی عید نوروز هماهنگ باشد.

سفر کارت

سفرکارت علی‌بابا

سفرکارت علی بابا را می‌توان به‌عنوان بهترین گزینه برای اعطای هدیه سازمانی معرفی کرد. این کارت هدیه سفر ویژگی‌های هدیه سازمانی مناسب برای شروع سال جدید را دارد. سفرکارت نوعی کارت هدیه سفر است که اعتبارش را می‌توان برای خرید محصولات سفر از سایت یا اپیلیکیشن علی‌بابا استفاده کرد. خوشبختانه در طراحی جدیدترین محصول علی‌بابا ویژگی‌هایی گنجانده شده که نظر صاحبان کسب‌وکارها و گیرندگان هدایا را جلب کند. این هدیه سازمانی هم تسهیلاتی برای سفارش‌دهنده و هم حس خوب سفر را برای گیرنده هدیه همراه دارد.

سازمان‌های بزرگ معمولا بودجه بیشتری را به خرید هدیه سازمانی اختصاص می‌دهند. در مقابل کسب‌وکارهای کوچک (متناسب با شرایط بیزینس) هم در تلاش هستند با کمترین بودجه، بیشترین سود را از سرمایه‌گذاری با هدیه سازمانی ببرند. سفرکارت علی‌بابا انتخاب خوبی برای هر دو گروه خواهد بود. هیچ محدودیتی در کمترین و بیشترین میزان اعتبار سفرکارت وجود ندارد؛ شما با هر میزان سرمایه‌ای می‌توانید سفرکارت را سفارش دهید.

ویژگی جذاب دیگر این محصول، امتیازات آن در سفارش‌های ویژه است. معمولا سازمان‌های بزرگ و کسب‌وکارهای قدیمی، سفرکارت علی بابا را در سفارشی ویژه ثبت می‌کنند؛ یعنی این کارت هدیه سفر را در تعداد بالا، مبالغ زیاد یا هر دو حالت سفارش می‌دهند. تولید و چاپ اختصاصی کارت هدیه با درج لوگوی اختصاصی سازمان شما یکی از اصلی‌ترین این ویژگی‌ها است. این کار تاثیرگذاری هدیه سازمانی روی مخاطب را بیشتر خواهد کرد.

معمولا در سازمان‌های بزرگ، دسترسی به کدهای سفرکارت اهمیت زیادی برای مدیریت بهتر آن‌ها و اطلاع‌رسانی به مخاطبان دارد. ثبت گزارش‌های درآمد و هزینه سازمان هم از دیگر کاربردهای ثبت سفرکارت هستند. در سفارش‌های ویژه، کدهای سفرکارت در قالب فایل اکسل برای استفاده در سیستم‌های اتوماسیون سازمانی دراختیار سفارش‌دهنده قرار می‌گیرد.

سفر کارت

شرکت سفرهای علی‌بابا

شرکت سفرهای علی‌بابا با ماموریت ارائه بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات سفر با قیمتی مقرون‌به‌صرفه به کاربران تاسیس شده است. علی‌بابا در سال 93 در زمینه گردشگری متولد شد تا انقلابی در این صنعت به‌وجود آورد. یکی از مهم‌ترین کارهای این شرکت، سرمایه‌گذاری روی اعتماد کاربران بود. همین اطمینان خاطر کاربران نسبت به خدمات علی‌بابا باعث شد هفت میلیون کاربر فعال محصولات سفرشان را از علی‌بابا بخرند.

مجموعه علی‌بابا درطول سال‌های فعالیتش محصولات جدیدی را به بازار گردشگری عرضه کرد و گستره خدماتش را افزایش داد. حالا کاربران می‌توانند هرچه را برای برنامه‌ریزی سفر نیاز دارند، از این سایت بخرند. تامین نیازهای مسافر در زمینه‌های مختلف، علی‌بابا را به رتبه یک سفر در ایران تبدیل کرده است.

یکی از اقدامات این شرکت برای احترام بیشتر به حقوق مخاطبان، ارائه خدمات پشتیبانی است. 350 کارشناس تخصصی پشتیبانی در علی‌بابا فعالیت دارند تا کاربران را راهنمایی و مشکلاتشان را برطرف کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره سفرکارت و سفارش آن به سایت علی‌بابا مراجعه کنید.