شناسه خبر : 43922 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

عکس‌های گردشگران نوروزی از هفت‌سین دهکدۀ گنجنامه

یکی از بهترین چشم‌اندازها در مبلمان شهری قراردادن اِلمان‎‌هایی است که مرتبط با فصول سال هستند، در همدان نیز اینچنین است.

عکس‌های گردشگران نوروزی از هفت‌سین دهکدۀ گنجنامه

 در هر فصل به تناسب و فراخور شرایط طبیعی و اقلیمی اِلمان‌هایی در جاهای مختلف نصب می‌شود؛ دهکدۀ تفریحی توریستی گنجنامه هم در فصول مختلف تلاش می‌کند به تناسب فصل، برخی المان‌ها یا مراسم را برنامه‌ریزی کند.

نوروز امسال هم، مانند سال‌های گذشته سفرۀ هفت‌سین در دهکدۀ گنجنامه پهن خواهد شد و گردشگران می‌توانند با این المان نورزی عکس‌های خاطره‌انگیزی ثبت کنند و در تاریخ زندگی خود به یادگار بگذارند.

پیشنهاد ما این است که در سفر نوروزی به همدان، اگر در ویلاهای کوهستانی گنجنامه اقامت دارید، حتماً عکاسی را در دستور کار قرار دهید. عکاسی در این سفر می‌تواند تا مدت‌ها لذت خاطرات حضور در همدان و گنجنامه را برای‌تان زنده نگهدارد؛ اما از کجا می‌توانید عکاسی و خاطره‌سازی کنید؟

حاجی فیروز در گنجنامه

اگر در ویلاهای کوهستانی اقامت دارید، حتماً از درون ویلاها ثبت تصویر داشته باشید. داخل ویلاها احساس خوبی دارد که این احساس می‌تواند با هر بار دیدن دوبارۀ عکس‌ها تکرار شود. محل دیگری که می‌توانید از آن برای ثبت تصویر استفاده کنید بالکن‌های (تراس) ویلاهاست که چشم‌اندازهای کم‌نظیری دارند. هم در زمان صرف غذا یا صبحانه می‌توانید تصویر بر جای بگذارید، هم در زمان استراحت و خوردن چای و قهوه.

اما محل دیگری که می‌توان از آن خاطرات خوبی ثبت کرد و مورد علاقۀ تمام گردشگرانی است که به همدان سفر می‌کنند، تله کابین گنجنامه است. تله کابین گنجنامه یکی از زیباترین تله کابین‌های موجود در کشور است. محلی که می‌توان هم در مسیر خاطراتی ثبت کرد، هم در مقصد. مسیر تله کابین که چشم‌اندازهای شهر و کوهستان الوند را دارد و مقصد که دشت زیبای میشان است؛ بخشی از زیبایی‌های که می‌توانید در همدان ثبت تصویر کنید، در دشت میشان است.

خاطرۀ دیگری که می‌توانید ثبت کنید در غار آکواریوم است. غار آکواریوم با الهام از غار علیصدر در دل کوه ساخته شده و می‌تواند عکس‌های فردی و خانوادگی خوبی برای شما رقم بزند. اغلب مردم با حضور در شبکه‌های اجتماعی بسیار علاقمند به گذاشتن عکس‌های زیبا در پروفایل خود هستند، بنابراین عکس‌های زیبایی می‌شود از داخل غار آکواریوم برای پروفایل خود بگیرند.

نوروز در گنجنامه

جالب است بدانید که «غار آکواریوم همدان دارای ارتفاع ۳۵۰۰ متری از سطح دریا بوده و سنگ‌ها و کانی‌های خاصی دیده می‌شوند. این سنگ‌ها و کانی‌ها از رشته کوه‌های مختلف جمع‌آوری شده و داخل غار مصنوعی گرد هم آمده‌اند. وجود مارهای خاص با آن حرکت‌های پر پیچ و  تابشان علاقمندان زیادی را به غار آکواریوم کشانده است. خزندگانی نظیر مار بوآ هندوراس، مار پیتون برمه‌ای، مار پیتون پلنگی، مار بوآ دم قرمز، ایگوانا و آفتاب پرستان در این غار زندگی می‌کنند به علاوه اینکه انواع صدف، خرچنگ و مرجان های اقیانوسی برای بازدید مردم به نمایش گذاشته شده است.»

بانجی جامپینگ یکی دیگر از وسایل مهیج ورزشی موجود در دهکدۀ گنجنامه است، بهترین عکس‌ها و خاطره‌انگیرترین تصاویر ورزشی و مهیج زندگی می‌تواند در بانجی‌جامپینگ دهکده رقم بخورد. بانجی جامپینگ دهکده، بلندترین سکوی بانجی جامپینگ خاورمیانه و تنها سکوی بانجی دوطرفه خاورمیانه با امکان پرش هم زمان ۲ نفر است.

سورتمۀ ریلی یکی دیگر از محل‌هایی‌ست که می‌توانید با عکس‌های زیبا خاطرات خوبی را برای خود رقم بزنید. خلاصه اینکه دهکدۀ تفریحی توریستی و ورزشی گنجنامه منطقه‌ای است که در آن می‌توانید با ثبت تصاویر زیبا، تا ماه‌ها و حتی سال‌ها عکس‌های زیبایی از خود در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

سایت گنجنامه : www.ganjname.com

اینستاگرام : @ganjnamehvillage