شناسه خبر : 43850 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بهترین دوره آموزش باریستا کجاست؟

اگر قهوه رو دوست دارید و دلتون می خواد تو زمینه قهوه فعالیت داشته باشید مثلا باریستا بشید یا مدیریت یه کافه را به عهده بگیرید بهتون پیشنهاد می کنیم که اول حسابی سرچ و بعد تو یه آموزشگاه خوب باریستایی ثبت نام کنید و دوره مورد نظر رو بگذرونید،

بهترین دوره آموزش باریستا کجاست؟

حالا سوال اینه که بهترین دوره آموزش باریستا کجاست؟ خوب اینکه کدوم آموزشگاه رو با چه مشخصات و مزایایی انتخاب می کنید خیلی مهمه، چون باید یه سری مسائل رو در نظر بگیرید مثل نوع مدرک نهایی بین المللی، کامل بودن سرفصل هایی که آموزش داده میشه و تضمین کار و کارآموزی بعد از تموم کردن دوره آموزشی و خیلی موارد دیگه که در ادامه براتون بیشتر توضیح می دم.

برای آموزش دوره باریستایی بهتره که جایی رو انتخاب کنید که تو سرفصلاش آموزش انواع قهوه هایی که با اسپرسو درست می شن وجود داشته باشه مثل خود اسپرسو، آمریکانو، کافه لاته، کاپوچینو، موکا و ... همچنین قهوه هایی دمی شامل قهوه ترک، یزدی، قهوه فرانسه، کلد برو، V60، کمکس، یونانی و ... آیس کافی ها شامل آیس اسپرسو، آیس لاته، آیس موکا، آیس کارامل، آفوگاتو ،آیس آمریکانو، آیس چاکلت و ... نوشیدنی های پرطرفدار مثل هات چاکلت، وایت چاکلت، چای ماسالا، کافی میکس و دم نوش هایی نظیر چای سبز، چای ترش، گل گاوزبون، بهارنارنج، به لیمو، چای سیاه و ... بهتون کامل یاد داده بشه و کار کردن با دم افزارهای جدید نسل سوم صنعت قهوه مثل کمکس، سایفون، v60 و... رو هم باید یاد بگیرید در غیر این صورت ممکنه وقتی باریستا شدید و همه این موارد رو بلد نباشید کارفرماتون بخواد به یه باریستای متخصص تر فک کنه!

یه آموزشگاه برای یادگیری انواع قهوه بهتون پیشنهاد می کنم که تمام موارد گفته شده رو شامل می شه به اضافه سرفصل های دیگه که در ادامه بهتون می گم، آموزشگاه باریستایی کافی پارس یکی از بهترین آموزشگاه ها تو زمینه قهوه هستش که تمامی سرفصل های آموزشی که نام برده شد رو توسط بهترین مدرس متخصص و حرفه ای قهوه بهتون یاد میده و این آموزش ها هم بصورت تک نفره و خصوصی تو محیط واقعی کافه انجام میشه، خوبیش اینه که شما با آموزش تو فضای کافه نوع ارتباط با مشتری رو کامل از نزدیک می بینید و اعتماد بنفستون هم تو زمینه برخورد با مشتری و هم درست کردن انواع قهوه بالا میره و حتی می تونید برای مشتری های واقعی قهوه درست کنید!

شما تو کلاسای آموزش باریستایی کافی پارس با انواع نژادهای قهوه آشنا می شید، با انواع تجهیزات و دستگاه های اسپرسوساز بروز و مدرن صنعتی کار می کنید همچنین انواع ابزارهای لازم برای تهیه و سرو قهوه رو می شناسید و کار کردن با اونا رو آموزش می بینید و می تونید با تمرین و تکرار به یه باریستای حرفه ای تبدیل بشید و تو هر کافه ای که نیرو می خواد مشغول به کار بشید، در ضمن سرفصل های مربوط به آموزش راه اندازی و مدیریت کافه که شامل آموزش انتخاب محل کافه، طراحی چرخه بیزینس برای کافه، انتخاب رنگ سازمانی برای برند، لوگو و دکور، برندینگ و ثبت نام تجاری کافه، منو نویسی حرفه ای و حساب کردن هزینه های تمام شده و حاشیه سود کافه، استخدام اصولی پرسنل و آموزش اونها، تبلیغات و بازاریابی برای جذب مشتری های جدید، آموزش انواع تولید محتوای آموزشی و تبلیغاتی، تبلیغات دیجیتال (کلیکی، بنری، همسان، ریپورتاژ خبری، ادورز) و تبلیغات فریمیوم، تبلیغات آفلاین شامل بروشور نویسی، پیامک مارکتینگ و بیلبوردی، اجرای کمپین های تبلیغاتی 360 درجه، آموزش وفادار سازی مشتری به واسطه کارت کش بک، گیفت ها و آفرها میشه رو بصورت کامل و حرفه ای یاد می گیرید.

آموزشگاه قهوه

آموزشگاه قهوه کافی پارس یک سری مزایا و ویژگی ها داره که اون رو برای انتخاب و یادگیری تبدیل به یه گزینه ایده آل کرده که براتون ازشون می گم:

-تضمین معرفی به بازار کار و استخدام بعد از اتمام دوره

-تشکیل کلاس ها بصورت خصوصی و تک نفره

-تضمین آموزش و برگشت بی قید و شرط شهریه در صورت عدم رضایت هنرجو

-ارائه مدارک بین المللی، دو زبانه و معتبر برای هنرجوها مثل گرفتن مجوز برای کافه، مهاجرت، دریافت وام و ...

-نامحدود بودن زمان دوره آموزش تا یادگیری و تایید هنرجو ادامه داره

-انتخاب روز و ساعت کلاس به انتخاب هنرجو

-آموزش تو محیط کافه واقعی

-امکان کارآموزی بعد از دوره آموزشی و معرفی از طرف آموزشگاه

-مشاوره رایگان برای راه اندازی کافه و کسب و کار هنرجو

-تنها مرکز آموزش باریستایی و مدیریت کافه با داشتن کافه ها بصورت زنجیره ای در شهرهای کوچیک و بزرگ ایران

-وارد کننده مستقیم انواع دونه قهوه و دارای کارخانه رستری مجهز تو ایران

-مجهزترین آموزشگاه قهوه تو ایران با تجهیزات ایتالیایی و اروپایی

-اعطای کارت گارانتی و پشتیبانی 5 ساله برای هنرجوها با مزایای عالی

وقتی در کلاسای باریستایی کافی پارس شرکت کنید یک کارت گارانتی و پشتیبانی براتون صادر میشه که این کارت هم یک سری مزایای فوق العاده براتون داره که نام می برم براتون: 5  سال استفاده رایگان از کلاس های رفع اشکال نامحدود، مشاوره رایگان برای راه اندازی کافه و مدیریت اون، مشاوره رایگان و تامین تجهیزات برای کافه ای که شاید بخواهید راه اندازی کنید، مشاوره رایگان و تامین مواد اولیه برای هنرجو و کافه اش، امکان پرداخت وام و تسهیلات به هنرجوها و خیلی موارد دیگه که تا 5 سال می تونید داشته باشید و خیالتون راحت باشه که بعد از اتمام دورتون، آموزشگاه شما رو تنها نمی ذاره و کنارتون می مونه.

آکادمی پارس

شما اگر هنرجوی آکادمی پارس بشید می تونید بعد ازینکه دوره باریستایی، راه اندازی و مدیریت کافه رو با موفقیت گذروندین از طرف آموزشگاه به یه کافه معتبر برای کسب تجربه بیشتر و مهارت کافی معرفی بشید و بعد بعنوان باریستا تو یه کافه کوچیک یا کافی شاپ بزرگ شروع به کار کنید، یا خودتون یه کافه راه اندازی کنید یا اینکه مدیر یه کافه بشید و اونجا رو با آموزش هایی که دیدید بگردونید؛ همچنین شما می تونید نمایندگی شعبه کافی پارس رو در محل یا شهر خودتون داشته باشید و از مزایایی مثل مشاوره رایگان تو راه اندازی کافه و تهیه تجهیزات و مواد اولیه برای کافی شاپتون توسط فروشگاه های زنجیره ای کافی پارس برخوردار بشید.

خوب با ویژگی هایی که از آموزشگاه قهوه کافی پارس بهتون گفته شد می تونید با اطمینان خاطر تو کلاسای باریستایی، راه اندازی و مدیریت کافه ثبت نام و شرکت کنید تا بتونید آینده شغلی خودتون رو تضمین کنید؛ شما می تونید با مراجعه به سایت کافی پارس از موارد آموزشی اطلاع پیدا کنید و با شماره های نامبرده برای مشاوره های تخصصی رایگان تماس بگیرید و حضوری به محل کافی پارس و آموزشگاه که تو کرج هستش مراجعه کنید و دوره باریستایی جذابتون رو شروع کنید.