شناسه خبر : 43787 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین/ بازطراحی و ارتقای خط فیلینگ ویال تزریقی انسانی در داروسازی ابوریحان

مدیرعامل داروسازی ابوریحان گفت: در راستای استفاده از ماشین الات و دستگاه های خارج از تولید و با توجه به نیاز روز بازار، با تلاش ۸ ماهه مهندسین نخبه شرکت موفق شدیم دستگاه فیلینگ ویال انسانی را مطابق با اصول GMP بازطراحی و بازسازی کامل و آماده بهره برداری جهت تولید ویال های ۱۰، ۲۰ و ۵۰ سی‌سی نماییم.

تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین/ بازطراحی و ارتقای خط فیلینگ ویال تزریقی انسانی در داروسازی ابوریحان

به گفته دکتر زهرا قلن‌بر، تغییرات ساختاری از ابتدا تا انتهای دستگاه ایجاد شده است و در طراحی و ساخت شاسی و کاور بدنه و بعضی از متعلقات آن و نیز در تامین قطعات از امکانات داخل کشور استفاده گردیده است.

این عملیات در چهار بخش شستشوی ویال، تونل DEPYROGEN، فیلینگ و سیلینگ صورت پذیرفت و احراز کیفیت توسط واحد تضمین کیفیت این شرکت و همچنین شرکت مشاور خارج از مجموعه مورد ارزیابی کامل قرار گرفت و اهم  تستهای احزار کیفیت در قالب ۱۶ تست و با موفقیت مورد تایید قرار گرفتند.

وی ادامه داد: در حال حاضر منتظر انجام بازرسی سازمان غذا و دارو و صدور مجوز بوده و به محض دریافت تاییده، تولید محصولات دارای پروانه فعال که حداقل ۶ محصول خواهد بود آغاز خواهد شد.

IMG_20230225_163455_656
 مدیرعامل داروسازی ابوریحان ضمن تقدیر از تلاش‌ها و خدمات خانم دکتر موسوی (مسئول فنی انسانی) و آقایان دکتر خراسانیان (معاون تضمین کیفیت) و مهندس رئیس‌دانا ( مدیر فنی)، اظهار امیدواری کرد این حرکت که کاملا با تکیه بر دانش فنی داخلی و همسو با شعار محوری سال ۱۴۰۱ "تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین" انجام پذیرفته مورد توجه و رضایت حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف قرار گیرد و آثار خیر آن برای مردم شریف ایران، مجموعه هلدینگ دارویی تامین و شرکت داروسازی ابوریحان عاید گردد. 

IMG_20230225_163455_668