شناسه خبر : 43757 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

نوروز و ویلاهای کوهستانی گنجنامه

یکی از اصلی‌ترین موضوعات در سفر، اقامت است. مردم ایران در بسیاری مواقع توجه و دقتی در این زمینه ندارند، هم از این جهت است که می‌بینید یک خانوادۀ ایرانی گاهی حتی با یک خودروی خوب و درجه یک باز هم ترجیح می‌دهند در سفر، خواب را در یک پارک و در چادر تجربه کنند.

نوروز و ویلاهای کوهستانی گنجنامه

این تصویر را ما در همدان زیاد دیده‌ایم، کنار میدان باباطاهر، یا پارک مردم و ... به کرات شاهد این بوده‌ایم که خانواده‌های فراوانی علی‌رغم اینکه خودروهای گران قیمتی دارند اما ترجیح داده‌اند هزینه‌ای برای اقامت روی دست خانوار نگذارند.

حالا اینکه چنین کاری اساساً در سفر درست است یا خیر ما به آن نمی‌پردازیم؛ اما به این اشاره می‌کنیم که یک محل اقامت با کیفیت چقدر می‌تواند در لذت بردن از سفر به ما کمک کند.

اقامت خوب در کنار، غذای مناسب، تورگردانی عالی، حمل و نقل و تردد خوب، ‌از عواملی است که کیفیت سفر  را برای گردشگر بالا می‌‎برد.

اقامت مناسب سبب می‌شود آرامش روحی و جسمی خوبی در سفر برای گردشگر ایجاد شود. بخشی از سفر، مربوط به این است که روح و جسم گردشگر در شراطی کاملاً رها و آزاد بتواند از خستگی‌های معمول کاری و فکری برهد و آمادۀ کار و تلاش مجدد شود.

صرف صبحانه در تراس های زیبای ویلاهای گنجنامه

اگر نگاه به سفر و گردشگری این باشد، طبیعی است که اقامت جایگاه بسیار مهمی در سفرها خواهد داشت. حالا در میان اقامتگاه‌هایی که در همدان وجود دارد، دو رویکرد دیده می‌شود. اولین رویکرد شامل اقامت آن‌هایی است که به صورت غیر رسمی اداره می‌شوند. یعنی همان خانه‌هایی که مردم به صورت غیر رسمی اجاره می‌دهند. گروه دوم اقامتگاه‌هایی است که رسمی هستند. اعم از مسافرخانه‌ها، خانه‌بومگردی‌ها، هتل‌ها و ... .

ویلاهای کوهستانی گنجنامه در میان اقامتگاه‌های رسمی همدان بسیار در کشور مورد استقبال قرار گرفته است. این ویلاها با چشم‌اندازهایی منحصر به فرد، فضاهایی آرام با استانداردهایی بالا دارد. از دیگر ویژگی‌های ویلاهای کوهستانی می‌شود به این موارد اشاره کرد: تعبیه سیستم گرمایش از کف در تمامی ویلاها، مجهز بودن آشپزخانه ویلا به تمامی وسایل پخت و پز، چیدمان دکوراسیونی زیبا و مدرن، مبلمان‌های راحتی برای استراحت، تجهیزات صوتی وتصویری با کیفیت بالا، پارکینگ های اختصاصی و ... .

اقامتی رویایی در ویلاهای گنجنامه

در واقع اقامت در ویلاهای کوهستانی گنجنامه، احساس خوب سفر را برای گردشگر دو چندان می‌کند. همانطور که گردشگران حرفه‌ای می‌دانند، امکان داشتن اتاقی با چشم‌انداز عالی و فضایی کوهستانی در هر استان و شهر و کشوری مهیا نیست، بنابراین اقامت در یک ویلا که همزمان دامنه‌های الوند و زیبایی‌های کوه از آن مشخص باشد، فرصتی استثنایی و کم‌نظیر است که نباید از دست داد.

با این مقدماتی که در مورد ویلاهای کوهستانی گنجنامه گفتیم، باید به این نکته توجه داشته باشید که نوروز یکی از پر طرفدارترین زمان‌هایی است که ویلاهای کوهستانی گنجنامه مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرد.

بنابراین با مراجعه به سایت دهکدۀ تفریحی توریستی گنجنامه، شرایط حضور خود در این ویلاها را برای نوروز 1402 مهیا کنید. به طور حتم در این ایام به شما بسیار خوش خواهد گذشت. به ویژه اینکه امسال، سالی پر از بارش و برکت خداوند بوده و به طور حتم، در آستانۀ بهار، همدان بسیار زیبا و دل‎‌انگیز خواهد بود.

 سایت گنجنامه : www.ganjname.com

اینستاگرام : @ganjnamehvillage