شناسه خبر : 43716 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

ما را از سایت دهکدۀ گنجنامه ببینید

در جهان معاصر کسی فکرش را هم نمی‌کرد که یک بیماری همه‌گیر، سبک زندگی مردم را به قبل و بعد از خودش تقسیم کند. کرونا اما این کار را با زندگی مردم کرد. کرونا باعث شد شکل دیگری از زندگی مجازی در بین مردم باب شود، شکلی که قبل از آن چندان برای مردم جدی بود.

ما را از سایت دهکدۀ گنجنامه ببینید

 انواع فروشگاه‌های مجازی شکل گرفت، گسترده شد و مردم نگاه همراه با اطمینان و اعتماد بیشتری به این فروشگاه‌ها پیدا کردند. به تبع همین تغییر سبک زندگی، تغییراتی هم در استفاده از تورها در مردم پدید آمد.

مردم به جای پیگیری‌های حضوری از تورها و شرکت‌های گردشگری، به جستجو کردن دربارۀ انواع تورها و خدمات گردشگری و مناطق نمونۀ گردشگری پرداختند و به جای مراجعۀ حضوری، خرید تورها را به صورت مجازی در برنامه‌های خود قرار دادند.

حالا با گذشت این چند سال، و کمرنگ‌شدن شیوع کوئید 19 عادت مردم به این نوع خرید و نگاه از رونق نیافتد و حتی بیشتر هم شد. از همین روست که شرکت‌های مرتبط با گردشگری (مانند سایر کسب‌و‌کارها) سعی دارند خدمات و امکانات خود را از طریق سایت‌های اختصاصی به گردشگران ارائه می‌کنند.

یکی از این شرکت‌ها هم دهکدۀ تفریحی توریستی گنجنامه است که از طریق سایت که مشاهده می‌کنید خدمات خود را به گردشگران ارائه می‌کند.

صرف صبحانه در تراس های زیبای ویلاهای گنجنامه

همانطور که ملاحظه می‌کنید صفحۀ نخست سایت به تصاویری از زیبایی‌های 4 فصل همدان در دهکدۀ تفریحی توریستی گنجنامه پرداخته است. بخش‌هایی که به عنوان تفریح و اقامت و غارآکواریون و تله کابین هم در دهکدۀ و برای مردم آمادۀ خدمات‌دهی‌ست در همینجا نشان داده شده و گردشگر می‌تواند علاوه‌بر خرید خدمات، ظرفیت‌ها و امکانات دهکده را به همراه تصویر مشاهده ‌کند.

یکی دیگر از بخش‌ها رزرو کردن ویلاهای اقامتی است. از طریق همین سایتی که پیش رو دارید، به سرعت و بدون واسطه می‌توانید یکی از زیباترین ویلاهای کوهستانی دهکده را رزرو کنید. وقتی این کار را کردید حالا برنامه‌ریزی کنید که در ایام حضورتان در دهکده از چه امکانات دیگر این منطقۀ نمونۀ گردشگری می‌خواهید بهرمند شوید.

اقامتی رویایی در ویلاهای گنجنامه

یکی از پیشنهادهای جذاب ما برای شما، تله کابین است. تله کابین گنجنامه که یکی از زیباترین چشن‌اندازهای ایران را در خود دارد، می‌تواند یکی دیگر از انتخاب‌های شما باشد. غار آکواریوم، سورتمه ریلی، بانجی جامپینگ و سایر موارد تفریحی و ورزشی دهکدۀ گنجنامه حتما برای شما جذاب خواهد بود.

پس حتما قبل از اینکه چمدان خود را برای سفر به همدان آماده کنید به سایت ganjname.net بروید و برنامۀ همدان خود را دقیق‌ پی‌ریزی کنید.

ما منتظر شما در سفر نوروزی‌تان هستیم.

سایت گنجنامه : www.ganjname.com

اینستاگرام : @ganjnamehvillage