شناسه خبر : 43713 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

مراقبت های لازم بعد از عمل لیفت شقیقه

یکی از روش های که می تواند پوست شقیقه را سفت نماید لیفت شقیقه است.

مراقبت های لازم بعد از عمل لیفت شقیقه

لیفت شقیقه یکی از روش های درمانی برای از بین بردن خطوط پنجه کلاغی و سفت کردن پوست اطراف شقیقه است. با افزایش سن معمولا پوست حالت ارتجاعی خود را از دست داده و صورت و شقیقه ها حالت افتادگی پیدا می کنند و باعث می شوند که صورت شما زیبایی اولیه را نداشته باشد.

یکی از روش های که می تواند پوست شقیقه را سفت نماید لیفت شقیقه است. این جراحی زیبایی ساده و سرپایی می باشد که به کمک آن می توان افتادگی ناحیه شقیقه را درمان کرد و با کشیدن پوست این ناحیه ابروها و چشم ها حالت زیبایی پیدا می کنند.

لیفت شقیقه

امروزه بیشتر افراد به ظاهر و صورت خود بسیار توجه دارند و افتادگی پلک و گوشه چشم ها می تواند برای افراد بسیار ناراحت کننده باشد لیفت شقیقه یک روش درمانی بسیار عالی است که دوران نقاهت بسیار کوتاهی دارد و می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.

همان گونه که پیشتر گفتیم لیفت شقیقه یک روش درمانی برای بالا کشیدن گوشه ابرو و از بین بردن چین و چروک های ناحیه چشم است و افرادی که می خواهند زیباتر و جوان تر به نظر برسند این روش درمانی را انتخاب می کنند.

قسمت های اطراف شقیقه به دلیل وجود عروق خونی زیاد بسیار حساس هستند پس برای این جراحی باید در انتخاب پزشک دقت زیادی کنید تا یک پزشک کار بلد برای این کار انتخاب نماید.

از مزایای لیفت شقیقه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

در این جراحی دوره نقاهت بسیار کوتاه است.

احتمال عفونت و خارش در اثر جراحی بسیار پایین می باشد.

بعد از انجام دادن جراحی لیفت شقیقه باید یک سری مراقبت ها را انجام داد که این مراقبت ها شامل:

  • استراحت کردن در روز های ابتدایی بعد از عمل و تا زمانی که باند برداشته شود

  • پوشیدن باند فشارنده که توسط پزشک تجویز شده است و باید تا 7 روز بعد از عمل استفاده شود.

  • سر و تنه خود را تا چند روز بعد از عمل حالت عمودی نگه دارید.

  • بعد از عمل تا مدتی از انجام دادن ورزش های سنگین و فعالیت های سخت و خم شدن های ناگهانی خودداری کنید.

  • تا 4 هفته بعد از عمل موهای خود را آرام آرام شانه کنید و از سشوار استفاده نکنید.

  • تا مدتی که گفته شده از لوسیون های مرطوب کننده به پوست جراحی شده بزنید.

  • تا چند وقت ممکن است ناحیه ای که جراحی شده است احساس خارش، گرفتگی، خشکی پوست، و ریزش مو داشته باشد.

هزینه عمل لیفت شقیقه به یک سری عوامل بستگی دارد که هزینه دقیق این جراحی توسط پزشک مشخص می شود و پزشک بعد از معاینه های لازم به زیباجو اعلام می کند که هزینه این جراحی چقدر است. برای انجام دادن این جراحی سعی کنید از پزشکان متخصص مشاوره بگیرید و یک کلینیک زیبایی معتبر و  دارای مجوز های لازم از جمله بهداشت و درمان است را برای این کار انتخاب کنید.

کلینیک زیبایی

هرچه پزشک انتخابی شما برای این جراحی حاذق تر و کاربلد تر باشد عوارض این عمل کمتر و نتیجه آن مطلوب تر خواهد بود.

معمولا ماندگاری لیفت شقیقه به نوع جراحی آن بستگی دارد در صورتی که لیفت شقیقه با ژل انجام شود 6 ماه تا یک سال ماندگاری دارد ولی در صورتی که جراحی لیفت شقیقه انجام شود یک روش درمانی دائمی است که نیازی به ترمیم ندارد.

 هزینه تزریق چربی

عوامل زیادی باعث می شوند که چین و چروک های بر روی پوست صورت به وجود بیایند و یا پوست دچار افتادگی و شل شدگی شوند که برای درمان این شل شدگی می توان از تزریق چربی استفاده کرد. تزریق چربی یکی از روش های موثر در جوانسازی پوست است و باعث افزایش اعتماد به نفس فرد می شود.

تزریق چربی یک روش طبیعی و یک جراحی کم تهاجمی می باشد که از ناحیه ی از بدن که چربی بیشتری دارد چربی بر می دارند و به صورت و یا جاهای که پوست آن شل شده است تزریق می کنند.

برای تزریق چربی با استفاده از تکنیک های مدرن لیپوساکشن چربی را از ناحیه ی که چربی آن زیاد است برداشته و بعد برای تزریق به صورت آن را آماده می کنند. با تزریق چربی به صورت یک ظاهر بسیار طبیعی به وجود می آید که ماندگاری بالای دارد و هزینه آن بسیار به صرفه تر از تزریق ژل است.

هزینه تزریق چربی به صورت به یک سری عوامل بستگی دارد که این عوامل شامل:

  • حجم چربی مورد نیاز صورت

  • مناطقی که نیاز به تزریق چربی دارند

  • تعداد جلسات لازم برای تزریق چربی

  • دستمزد پزشک

  • هزینه دارو های مورد نیاز

  • هزینه دریافتی کلینیک زیبایی

هزینه تزریق چربی

موارد ذکر شده از سری عواملی هستند که در هزینه تزریق چربی تاثیر دارند و هزینه  تزریق چربی بر اساس آن محاسبه می شود. برای تزریق چربی بهتر است به سراغ کلینیک های زیبایی بروید تا تزریق چربی توسط پزشک انجام شود. برای تزریق چربی به صورت در ابتدا می توانید با پزشک مشورت نماید و با توجه به نظر پزشک برای تزریق چربی اقدام کنید.

با توجه به نوسانات قیمت دارو و تجهیزات پزشکی هزینه دقیقی برای تزریق چربی وجود ندارد و به میزان تزریق چربی و مدت زمان جراحی و موارد گفته شده بستگی دارد.

در صورتی که تزریق چربی نیاز به تکرار داشته باشد باعث می شود که هزینه تزریق چربی افزایش پیدا کند. مهارت پزشک در تزریق چربی بسیار مهم است چون باعث می شود که چربی ماندگاری بیشتری داشته باشد.

جمع بندی

در مطلب بالا سعی کردیم توضیحات مفید و کوتاهی را درباره لیفت شقیقه و هزینه تزریق چربی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. چنان چه قصد لیفت شقیقه و یا تزریق چربی را دارید در وهله اول بهتر است به سراغ کلینیک های زیبایی که توسط پزشک اداره می شوند بروید. این کلینیک ها باید دارای مجوزهای لازم باشند.

قبل از انجام دادن هر گونه عمل زیبایی با پزشک صحبت کنید و اطلاعات لازم درباره عمل و قیمت آن را به دست بیاورید و بعد اقدام کنید تا نتیجه خوبی به دست بیاورید.

برگرفته از وب سایت clinicmah