شناسه خبر : 43523 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

تجربه اقامتی جذاب و لاکچری در هتل اسپیناس پالاس تهران

اگر به آمار ورود مسافران به شهر تهران توجه کنید، متوجه خواهید شد که شهر تهران، روزانه میزبان تعداد زیادی از مسافران ایرانی و خارجی است که برای انجام ماموریت های کاری، شرکت در همایش و کنفرانس، تجارت، تفریح و بازدید از جاذبه های دیدنی به پایتخت ایران سفر می کنند.

تجربه اقامتی جذاب و لاکچری در هتل اسپیناس پالاس تهران

 در شهر تهران، تعداد زیادی هتل لوکس و لاکچری ساخته شده است؛ اما یکی از ممتازترین هتل های لوکس تهران، هتل اسپیناس پالاس است. هتل اسپیناس پالاس تهران به قدری جذاب و شیک است که به یکی از محبوب ترین هتل های ایران تبدیل شده است. با یک بار اقامت در هتل اسپیناس پالاس، به مشتری دائمی این هتل تبدیل می شوید و در سفرهای بعدی خود نیز اقدام به رزرو هتل اسپیناس پالاس خواهید کرد.

در این نوشته، با امکانات رفاهی و خدمات ارائه شده در هتل اسپیناس پالاس تهران آشنا خواهید شد و متوجه می یود که چرا این هتل، به عنوان اقامتگاه برتر از نگاه گردشگران ایرانی و خارجی انتخاب شده است.

آشنایی با هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس تهران، هتلی پنج ستاره و مجلل است که در منطقه سعادت آباد تهران ساخته شده است. این هتل، برجی 21 طبقه است که 400 واحد اقامتی مختلف دارد. در این هتل شیک و لاکچری، شما می توانید از میان انواع اتاق های سینگل، اتاق های دو تخته و سه تخته، اتاق موردنظر خود را انتخاب کنید. برای اقامت راحت تر می توانید از میان انواع سوئیت های رویال، سوئیت های جونیور، سوئیت های سیگنچر و سوئیت اسکای، سوئیت دلخواه خود را رزرو کنید.

تفاوت اتاق ها و سوئیت های هتل اسپیناس پالاس تهران در این است که هزینه اقامت در سوئیت های هتل بالاتر بوده و امکانات و خدمات رفاهی ارائه شده در سوئیت های هتل بیشتر است.

لوکس ترین و جذاب ترین واحد هتل اسپیناس پالاس، سوئیت اسکای است که بالاتر از تمام واحدهای هتل قرار دارد و به امکانات خاص مانند جکوزی، مهماندار اختصاصی، پذیرایی دائمی، فضای کار و... مجهز است.

تجربه زندگی لاکچری در هتل اسپیناس پالاس تهران

در هتل اسپیناس پالاس، شما می توانید اوقاتی آرام، هیجان انگیز و پرخاطره را تجربه کنید و در طول اقامت خود، از خدمات لوکس و لاکچری این هتل استفاده کنید.

در هتل اسپیناس پالاس تهران، انواع امکانات ورزشی و تفریحی برای شما وجود دارد که از جمله آنها می توان به وجود استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، سالن بیلیارد، زمین تنیس، سالن اسپا و ماساژ اشاره کرد.

در این هتل مجلل، بخش های جالبی هم وجود دارد. آرایشگاه زیبایی، فروشگاه و مرکز خرید، صرافی، بخش تهیه بلیط هواپیما، سالن کنسرت، تالار عروسی، بیزینس روم و اتاق کنفرانس از جمله بخش های جالب در هتل اسپیناس پالاس هستند.

آغاز روز با صبحانه‌ای مفصل و خوشمزه در هتل اسپیناس پالاس

با رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران، شما از بوفه رایگان و مفصل صبحانه هتل بهره‌مند خواهید شد. با دیدن بوفه صبحانه هتل اسپیناس پالاس، قطعاً شگفت‌زده می شوید؛ زیرا انواع نوشیدنی ها مانند چای، قهوه، شیر، آبمیوه های طبیعی و شربت به همراه انواع املت، نیمرو، پنکیک، نوتلا و خوراک های مخصوص صبحانه، با نان تازه در بوفه صبحانه هتل وجود دارد و شما می توانید حسابی از خودتان پذیرایی کنید.

لذت حضور در هتلی لوکس و مجلل با رزرو هتل اسپیناس پالاس

لذت حضور در هتلی لوکس و مجلل با رزرو هتل اسپیناس پالاس

با رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران، لذت حضور در هتلی لاکچری و مجلل را می چشید و اوقات سفرتان را با آرامش و راحتی سپری خواهید کرد. در این هتل، خدمات مختلفی مانند خدمات روم سرویس، خدمات تور، خشکشویی، تاکسی سرویس، ترانسفر رفت و برگشت، خدمات خانه داری و نظافت، کرایه اتومبیل، خدمات تشریفات ویژه و خوشامدگویی از مهمانان انجام می شود که به افزایش رضایت مهمانان هتل کمک می کند.

وجود فضای مدرن و شیک، دکوراسیون زیبا، تنوع اتاق ها و سوئیت ها، ارائه خدمات مختلف، تنوع امکانات رفاهی، وجود پرسنل خوش برخورد، موقعیت مکانی عالی و منظره چشم نواز هتل از جمله مزایای رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران محسوب می شوند؛ بنابراین اگر به اقامت در هتل های لوکس و مجلل علاقه دارید، همین حالا به سایت سفربازی مراجعه کرده و اقدام به رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران کنید تا لذت حضور در این هتل لاکچری و جذاب را تجربه کنید.