شناسه خبر : 43421 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

ویترین مارکت؛ عمده فروشی قهوه با تسهیلات ویژه

احتمالاً شما نیز با کافی‌شاپ‌های کوچک و مغازه‌های ساده‌ای روبه‌رو شده‌اید که مشتریان آن‌ها، از بزرگ‌ترین کافی‌شاپ‌های نیز بیشتر است. آیا می‌دانید رمز موفقیت آن‌ها در جذب این مشتریان بیشتر چیست؟

ویترین مارکت؛ عمده فروشی قهوه با تسهیلات ویژه

 کیفیت دانه‌های قهوه و نوع رست آن را می‌توان مهم‌ترین عامل برای جذب بیشتر عاشقان قهوه دانست. با تامین محصول مورد‌نظر خود از عمده فروشی قهوه می‌توانید مشتریان را مانند بومرنگ به مغازه خود بازگردانید.

ما در این مقاله به معرفی بهترین تامین کنندگان قهوه در ایران می‌پردازیم. اگر می‌خواهید شما نیز شانس خود را بازار پر‌رقابت قهوه بالا ببرید، مطالعه این مطلب را از دست ندهید. 

محبوب‌ترین محصولات قهوه در ایران

به‌طور‌کلی دانه‌های قهوه را می‌توان به چند دسته تقسیم کرد. انتخاب یک عمده‌فروشی قهوه باید متناسب با تنوع قهوه‌های موجود در این دسته‌ها انجام شود. زیرا خرید شما را با مشکل مواجه خواهد کرد. این دسته‌ها به شرح زیر است. 

  • قهوه تک خاستگاه: این دانه‌های قهوه از یک منطقه جمع‌آوری شده‌اند. مانند کلمبیا یا اتیوپی

  • میکس قهوه: این قهوه‌ها از ترکیب چند دانه قهوه تک‌خاستگاه به‌دست می‌آیند. 

  • اسپرسو: دانه‌های قهوه با رست دارک که Blend آن‌ها با سایر قهوه‌ها متفاوت است. 

در هر یک از این دسته‌بندی‌ها، قهوه‌های مختلفی جای می‌گیرد. در عطاری آنلاین تهران ویترین مارکت شما می‌توانید محبوب‌ترین محصولات قهوه را به‌صورت عمده یا جزئی خریداری کنید. این محصولات شامل لیست زیر است:

  • دانه قهوه اسپرسو میکس ویژه

  • پودر قهوه ترک ویژه

  • قهوه فوری گلد اکوادر

  • قهوه فوری گلد هند کالسیک

  • میت آلمر مالزی

  • دانه قهوه عربیکا کلمبیا

  • دانه قهوه عربیکا اتیوپی

  • دانه قهوه اندونزی ربوستا

  • دانه قهوه اندونزی مدیوم بالی

  • دانه قهوه هندی چری

  • دانه قهوه اوگاندا ربوستا

  • دانه قهوه ویتنام ربوستا

در کافی شاپ‌ها باید علاوه‌بر دانه‌های قهوه با رست و نوع Blend متفاوت، محصولات دیگری مانند چای ماسالا و پودر کاکائو نیز عرضه شود. شما می‌توانید همه این محصولات را در سایت ویترین مارکت مشاهده و به مقدار مورد‌نیاز خریداری کنید. 

پرفروش‌ترین قهوه‌های ویترین مارکت

پرفروش‌ترین قهوه‌های ویترین مارکت

در بین لیست محبوب‌ترین دانه‌های قهوه موجود در کافی شاپ‌ها، ویترین مارکت، لیستی از پرفروش‌ترین دانه‌های قهوه را نیز فراهم کرده است. این لیست شامل دانه قهوه سوپر کرما، اسپرسو میکس ویژه، اوگاندا ربوستا، دانه قهوه هندی چری و پودر قهوه ترک می‌شود. بسیاری از کافی شاپ‌ها، در هنگام خرید قهوه عمده، قیمت را فدای کیفیت می‌کنند.  

پیشنهاد ما به شما، توجه به میزان رست دانه‌های قهوه است. زیرا در‌صورت رست شدید، دانه‌ها می‌سوزند و طعم خوبی نخواهند داشت. همین موضوع، اصلی‌ترین دلیل از دست دادن مشتری در طولانی مدت خواهد شد. 

قیمت مناسب و تنوع بالای محصولات

با وجود اهمیت کیفیت دانه‌های قهوه، در عمده فروشی قهوه ویترین مارکت، به قیمت نیز توجه شده است. شما می‌توانید انواع قهوه کمیاب را با قیمت‌های بسیار مناسب از این فروشگاه تهیه کنید. علاوه‌بر این، ویترین مارکت با در‌نظر داشتن تسهیلات مختلف برای خریداران عمده خود، مراحل انتقال وجه را آسان کرده و امکان انعقاد قرارداد‌های طولانی‌مدت را به‌وجود می‌آورد. 

همچنین، با وجود تنوع بالای محصولات در ویترین مارکت، شما می‌توانید در کنار دانه‌های قهوه، به خرید عمده عرقیات و گیاهان دارویی برای دمنوش‌ها اقدام کنید. 

دسترسی آسان به سایت در هر نقطه از ایران 

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های خریداران قهوه در سراسر ایران، دسترسی به مغازه‌های عمده‌فروشی است. ویترین مارکت با وجود تجربه طولانی‌مدت خود در فروش محصولات عطاری، تصمیم به ایجاد سایت فروشگاهی کرده. با کمک این سایت شما می‌توانید در هر جای از ایران که باشید، به انواع دانه‌های قهوه با رست‌های مختلف دسترسی داشته باشید. فقط کافی است وارد سایت شده و برای برقراری تماس با کارشناسان ویترین مارکت اقدام کنید. 

کیفیت تضمینی؛ رست دانه‌های قهوه بدون رقیب در ایران

بسته‌بندی کیفیت دانه‌های قهوه به فاکتور‌های مختلفی بستگی دارد. یکی از این معیار‌ها، نوع رست دانه‌ها است. دانه‌های قهوه که رست غیر‌استاندارد داشته باشند، حتی زیر دست ماهر‌ترین باریستا‌ها نیز طعم مطبوعی نخواهند داشت. 

دومین فاکتور، نوع بسته‌بندی دانه‌ها از عمده فروشی قهوه است. عطر دانه‌های قهوه در مجاورت با رطوبت و هوا از بین خواهد رفت. به‌همین دلیل، نوع بسته‌بندی اهمیت پیدا می‌کند. اگر بسته‌بندی مناسب نباشد، دانه‌‌های با‌کیفیت خریداری شده به‌مرور زمان عطر و طعم خود را از دست می‌دهند. 

در ویترین مارکت به هر دو عامل توجه ویژه‌ای می‌شود. در‌واقع همه این عوامل جزو ضمانت‌های کیفیت ویترین مارکت به خریدار است. 

ویترین مارکت

ویترین مارکت؛ مراکز فروش عمده قهوه در تهران

در این مقاله به بررسی ویژگی‌های عمده فروشی قهوه از ویترین مارکت پرداختیم. در هنگام خرید عمده قهوه، باید به نکات مختلفی شامل کیفیت رست دانه‌ها، تنوع محصولات، نوع بسته‌بندی، دسترسی به عمده فروشی و نحوه ارسال محصولات دقت کنیم. 

فروشگاه ویترین مارکت با تامین انواع دانه‌های قهوه با رست‌های مختلف و بسته‌بندی با‌کیفیت است. علاوه‌بر این، انواع چای، چای ماسالا و گیاهان دارویی و صد‌‌ها محصول دیگر در ویترین مارکت قابل خریداری خواهد بود. شما می‌توانید برای مشاهده این محصولات وارد سایت vitrinemarket شوید. همچنین برای بهره‌مندی از خدمات مشاوره با مجرب‌ترین کارشناسان ویترین مارکت با شماره 02122953584 در تماس باشید.