شناسه خبر : 43360 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

معرفی صرافی آنلاین بیت 24

صرافی های ارز دیجیتال دروازه ورود و سرمایه گذاری در بازار رمز ارزها محسوب می‌شوند.

معرفی صرافی آنلاین بیت 24

 حتی افرادی که قصدی برای سرمایه گذاری مستقیم در ارزهای دیجیتال نداشته و به دنبال نقل و انتقالات مالی با استفاده از استیبل کوین‌ها یا خرید و و فروش توکن‌های غیر مثلی هستند، با این پلتفرم‌ها سر و کار دارند.

برای کاربران ایرانی، استفاده از پلتفرم‌های داخلی با پشتیبانی از پرداخت ریالی توصیه می‌شود. صرافی ارز دیجیتال بیت 24 یکی از بهترین گزینه‌ها است؛ صرافی رمز ارز بیت 24 با پشتیبانی از کوین‌ها و توکن‌های متعدد و داشتن ویژگی‌های کاربردی نظیر تسویه آنی و کیف پول داخلی امن، تا امروز توانسته نظر بیش از 500 هزار کاربر را به خود جلب کند. گفتنی است بازار معاملات ارز دیجیتال بیت 24 نیز به زودی راه‌اندازی خواهد شد. در این مطلب بیشتر با صرافی آنلاین بیت 24 آشنا می‌شویم.

بیت 24 مجموعه‌ای دانش بنیان است که فعالیت خود را از محیطی دانشگاهی آغاز کرد. بعد از تصمیم برای راه‌اندازی این پلتفرم، صرافی های ایرانی ارز دیجیتال موجود در آن زمان ارزیابی و چالش‌های آن‌ها مشخص شد. صرافی آنلاین بیت 24 همچنین دغدغه‌های مردم ایران برای فعالیت در بازار نوظهور کریپتو را نیز در نظر گرفت و تلاش برای برطرف کردن آن‌ها را در چشم‌انداز خود گنجاند.

دو دغدغه مهمی که از همان ابتدا توجه توسعه‌دهندگان صرافی ارز دیجیتال بیت 24 را به خود جلب کرد، خودکار نبودن پلتفرم‌های خرید و فروش رمز ارز در ایران و از طرفی ناآگاهی اغلب سرمایه گذاران از یک سری آموزش‌های اولیه ضروری بود. بیت 24 در کنار صرافی رمز ارز تمام خودکار خود، یک آکادمی آموزشی هم برای کمک به حل معضل دوم راه‌اندازی کرد.

خرید و فروش امن، آسان و بدون کارمزد در صرافی ارز دیجیتال بیت 24

به لطف تعدد رمز ارزهای پشتیبانی شده در صرافی آنلاین رمز ارز بیت 24 از کار با پلتفرم‌های متعدد بی‌نیاز خواهید شد. بعد از شروع به کار بازار ارز دیجیتال بیت 24 نیاز سرمایه گذاران حرفه‌ای نیز پوشش داده خواهد شد. هم بخش خرید و فروش مستقیم و هم بازار آنلاین صرافی Bit 24 ز نظر تعدد رمز ارزهای پشتیبانی شده جزو برترین‌ها است. در صورت مقایسه صرافی آنلاین بیت 24 با رقبا، به این موضوع پی خواهید برد.

ثبت نام و احراز هویت در این وب سایت طی کمتر از نیم ساعت انجام خواهد شد. رابط کاربری وب سایت در هر دو نسخه دسکتاپ و موبایل فوق‌العاده جذاب و راحت است و تجربه متفاوتی به شما ارائه می‌کند. نسخه موبایل وب سایت به صورت PWA طراحی شده و تجربه‌ای بسیار نزدیک، مشابه استفاده از اپلیکیشن اختصاصی، در اختیارتان قرار می‌دهد. البته برنامه اندروید و آی‌اواس اختصاصی نیز برای پلتفرم صرافی ارز دیجیتال بیت 24 طراحی شده است. می‌توانید آن‌ها را از فروشگا‌ه‌های گوگل پلی استور یا اپ استور دریافت کنید.

صرافی آنلاین بیت 24

کیف پول ارزی و ریالی صرافی آنلاین بیت 24 کار را راحت کرده‌ است؛ می‌توانید بعد از بعد از ثبت سفارش خرید، دارایی‌های رمز ارزی را داخل همین کیف پول نگهداری کنید. به این ترتیب در آینده قادر به فروش سریع‌تر در زمانی مناسب خواهید بود. همچنین استفاده از والت داخلی صرافی Bit 24 نیاز به پرداخت کارمزدهای انتقال را از بین خواهد برد.

منظور از کارمزد در اینجا، هزینه‌های مربوط به ایجاد تراکنش در شبکه‌های بلاک چین است و این موضوع ارتباطی به صرافی آنلاین بیت 24 ندارد. بیت 24 برای خرید و فروش رمز ارزها کارمزدی دریافت نمی‌کند. بعد از ثبت سفارش‌ فروش هم می‌توانید موجودی ریالی را داخل کیف پول ریالی خود در این پلتفرم نگهداری و از آن برای خریدهای سریع بعدی استفاده کنید. مزیت دیگر نگه داشتن موجودی ریالی داخل کیف پول ریالی بیت 24 فراهم شدن امکان انجام خریدهای با ارزش بالای 100 میلیون تومان است.

آکادمی آموزشی جامع صرافی رمز ارز بیت 24

برای فعالیت در تمام بازارهای مالی، از بورس و فارکس گرفته تا ارز دیجیتال، داشتن دانش کافی ضروری است. متاسفانه افراد زیادی به خاطر ناآگاهی، به جای کسب سود سرمایه اولیه خود را در این بازارها از دست داده‌اند؛ نمی‌توان صرفا بر اساس گفته‌ها و تحلیل‌های دیگران اقدام کرد.

اهمیت این موضوع برای سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال چند برابر می‌شود، چرا که کریپتو بازاری نوظهور و پرنوسان است، پروژه‌های کلاهبرداری آن را احاطه کرده‌اند و چاشنی تکنولوژی زیادی دارد. به عنوان مثال صرافی رمز ارز بیت 24 خیلی زود به این نتیجه رسید که تعداد قابل توجهی از سرمایه گذاران به خاطر عدم آگاهی کافی از نحوه کار با کیف پول‌های رمز ارزی، سرمایه خود را از دست می‌دهند.

از طرفی بازار مملو از ارزهای دیجیتال مختلف شده و به تعداد آن‌ها روز به روز افزوده می‌شود. صرافی آنلاین بیت 24 برای فراهم شدن امکان سرمایه گذاری زودهنگام کاربران خود در این کوین‌ها و توکن‌ها، بعد از بررسی، گزینه‌های دارای پتانسیل رشد را به پلتفرم خود اضافه می‌کند، اما از طرفی دیگر در تلاش است تا درباره پروژه‌های کلاهبرداری یا فاقد ارزش کافی به منظور سرمایه گذاری نیز هشدار بدهد؛ دو بخش مهم آکادمی صرافی آنلاین بیت 24 را دسته‌بندی‌های معرفی پروژه‌های کریپتویی قوی و همچنین معرفی پروژه‌های کلاهبرداری تشکیل می‌دهند.

اگرچه می‌توان بعد از خرید یا حتی بدون خرید مستقیم از صرافی بیت 24 دارایی خود را داخل کیف پول ارز دیجیتال بیت 24 نگهداری کرد، اما بخشی از کاربران به دلایل مختلف انتقال آن‌ها به کیف پول‌های شخصی را ترجیح می‌دهند. برای این دسته کاربران، آموز‌ش‌های کامل نحوه استفاده از انواع والت‌های شخصی در آکادمی بازار ارز دیجیتال بیت 24 قرار گرفته است.

این آکادمی به لطف داشتن آموزش‌های حرفه‌ای‌تر نظیر تحلیل تکنیکال و همچنین آموزش‌های کاملا تخصصی همچون نحوه ساخت قراردادهای هوشمند، نیاز همه کاربران را برطرف می‌کند. به عنوان سایر بخش‌های آکادمی صرافی و بازار آنلاین رمز ارز بیت 24 باید به آموزش بازی‌های کریپتویی، متاورس، توکن‌های غیر مثلی و ارائه تحلیل‌های کلان اقتصادی اشاره کرد.