شناسه خبر : 42620 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

هزینه استخدام شرکت خدمات نظافتی چقدر است؟

اگر قصد دارید تا از هزینه‌های دقیق نظافت منزل خود مطلع شوید، مستقیما با شرکت‌های ارائه دهنده خدمات نظافتی تماس بگیرید.

هزینه استخدام شرکت خدمات نظافتی چقدر است؟

همه ما، در خصوص نظافت منزل خود نگرانی‌هایی داریم؛ این نگرانی‌ها یا در مورد سختی‌های نظافت منزل است یا اینکه چطور با وجود مشغله‌های کاری، زمان مناسبی را برای پرداختن به نظافت محیط زندگی خود اختصاص دهیم.

در حالی که برخی، با سختی‌های زیاد و به صورت فشرده یک روز تعطیل خود را به نظافت اختصاص می‌دهند، بعضی‌ها با استفاده از خدمات شرکت‌های نظافت حرفه‌ای، این فشار را از روی دوش خود بر می‌دارند.

برخی افراد هنوز، گزینه استفاده از خدمات شرکت‌های نظافتی را مقرون به صرفه نمی‌دانند، به همین علت، ما در این مطلب، به شما کمک می‌کنیم تا تصمیم بگیرید آیا استفاده از خدمات شرکت‌های نظافتی، ارزش هزینه پرداختی را دارد یا نه.

مزایای استفاده از خدمات شرکت‌های نظافتی

زمان بیشتر، برای رسیدگی به کارهای مهم

اگر از خدمات یک شرکت نظافتی حرفه‌ای استفاده کنید، لازم نیست در برنامه کاری پرمشغله خود، نگران اختصاص زمان طولانی برای انجام کارهای نظافت منزل باشید. در عوض، می‌توانید با خیال راحت، این کارها را به دست متخصصانی بسپارید که دقیقا می‌دانند چطور با مؤثرترین شیوه‌ها، وظایف خود را بخوبی انجام دهند.

پس در این صورت، انجام کارهای نظافت منزل، وقت شما را نمی‌گیرد و می‌توانید در این زمان، تمرکزتان را بر روی انجام بقیه برنامه‌های مهم خود معطوف کنید. یادتان باشد، وقتی کارهای مهمتری برای انجام دادن دارید، زمان، مهمترین دارایی شماست.

نگهداری از منزل شما در بهترین حالت

معمولا، افراد در شلوغ‌ترین زمان‌ها، به داشتن خانه‌ای با محیط تمیز و مرتب نیاز دارند. ممکن است بخواهید، بعد از یک روز کاری طولانی و بازی با فرزندانتان، به جای رسیدگی به امور نظافت منزل، با خیال راحت استراحت کنید. یا در آغاز فصل بهار، برای میزبانی از مهمانانی که برای سال نو به خانه شما می‌آیند، زمانی را برای نظافت راه‌پله اختصاص دهید.

متأسفانه، معمولا پیش از آغاز بهار و روزهای ابتدایی سال نو، با وجود بیشترین نیاز برای تمیزی و مرتب بودن منزل، کمترین زمان را برای رسیدگی به این امور در اختیار دارید. وقتی که از خدمات یک شرکت نظافت حرفه‌ای برای نظافت منزل خود استفاده می‌کنید، متوجه می‌شوید که وقتی که در شلوغ‌ترین روزهای خود هستید، منزل شما در بهترین حالت خود قرار دارد و این، برای بسیاری از افراد، یک حس آرامش استثنایی است.

پرداختن به جزئیات نظافت منزل

برای همه ما پیش آمده که در هنگام نظافت منزل خود، از پرداختن به جزئیات کوچک صرف نظر کردید؟ مثلا شده که از جابجایی چیدمان مبلمان خود یا از تمیزی شکاف‌های کوچک خانه که محلی برای جمع‌شدن گرد و غبار و آلودگی است، فرار کنید؟ بیشتر مواقع، صرف نظر کردن از انجام این کارها ممکن است زمان انجام کارهای نظافتی را کم کند، اما اگر مشغول پرداختن به این جزئیات شوید، می‌بینید که چقدر سخت و طولانی خواهد بود. حالا اگر از خدمات شرکت‌های نظافتی استفاده کنید، می‌بینید که حتی جزئیات کوچک نظافت منزل نیز مورد توجه قرار می‌گیرد و دیگر نیاز نیست نگران این موارد باشید.

کاهش استرس

وقتی فضای محیط زندگی شما، بهم‌ریخته و نامرتب است، احتمالا متوجه می‌شوید که سطح استرس شما هم بیشتر می‌شود. احساس می‌کنید که باید به نظافت بپردازید اما چون اغلب انجام این کار سخت و وقت‌گیر است، انجام آن را مدام به تعویق می‌اندازید. خوشبختانه، اگر از خدمات مؤسسات نظافتی استفاده کنید، دیگر نباید نگران نظافت محیط اطراف خود باشید. نه تنها محیط زندگی آرام و مرتب، جذاب است، بلکه به کاهش استرس شما هم کمک می‌کند. این کاهش استرس، همچنین باعث می‌شود با فکر بازتری به انجام کارهای دیگر زندگی خود بپردازید.

هزینه نظافت منزل

چهار عامل عمده، معمولا بر هزینه نظافت منزل شما تأثیرگذار است. متراژ منزل، زمان مورد نیاز برای کار نظافت، تعداد دفعات مراجعه و محل سکونت.

متراژ محل نظافت

معمولا، هرچه متراژ محل زندگی شما بیشتر باشد، هزینه بیشتری را برای نظافت منزل باید پرداخت کنید زیرا نظافت منازل با متراژ بالا بیشتر زمان می‌برد، به نیروی کار بیشتری نیاز داشته و احتمالا تجهیزات بیشتری نیز برای انجام آن نیاز است.

زمان مورد نیاز برای نظافت

اگر قصد دارید تا فقط یک بار از خدمات مؤسسات نظافتی استفاده کنید و یا فقط برای دو ساعت به خدمات یک نظافتچی احتیاج دارید ، احتمالا باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید. بیشتر مؤسسات نظافتی، در صورت تعداد دفعات بیشتر نظافت، علاوه بر تخفیفات، هزینه نرخ ساعتی خود را هم در صورت‌حساب کمتر محاسبه می‌کنند. همچنین با توجه به زمان مورد نیاز برای نظافت منزل، هزینه‌های حمل و نقل به محل زندگی شما هم باید در میزان پرداخت دستمزد محاسبه شود.

تعداد دفعات نظافت

معمولا، می‌توانید با استفاده از سرویس‌های دوره‌ای مانند دفعات نظافت روزانه، هفتگی، ماهانه و یا دوماهه، از تخفیفات شرکت‌های نظافت منزل و ساختمان بهره‌مند شده و در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

نظافت دیگر نقاط

اگر شما علاوه بر نظافت منزل بخواهید دیگر به نظافت دیگر نقاط منزل یا ساختمان خود مانند نظافت ساختمان، نظافت پارکینگ، نظافت حیاط و... بپردازید در اینصورت هزینه تمیزکاری این نقاط علاوه بر هزینه نظافت درون منزل محاسبه میشود. اما با انتخاب چند خدمات تمیزکاری از شرکت‌های نظافتی، تخفیف بسیاری را دریافت می‌کنید.

هزینه خدمات مختلف نظافتی

انواع مختلف خدمات، در هزینه‌های نظافت منزل و نظافت ساختمان تأثیر زیادی دارد. این چیزی است تحت عنوان انواع مختلف خدمات تخصصی نظافت به آن اشاره می‌شود. فرض کنید، آپارتمان دوخوابه شما، علاوه بر نظافت هفتگی، به شستشوی اصولی فرش و موکت هم احتیاج دارد. همسایه شما اگر متقاضی خدمات مشابه، اما به جز خدمات قالی‌شویی باشد مطمئنا هزینه کمتری را پرداخت ‌می‌کند.

نظافت تخصصی منازل، همیشه به پرداخت هزینه بالاتری احتیاج دارد. بنابراین اگر قصد استفاده از خدمات ویژه، مانند شستشوی پنجره‌های بیرونی، تمیز کردن لوازم خانگی و همچنین تعمیر و نگهداری از کفپوش منزل خود را داشته باشید، این جزئیات را باید در پرداخت صورت‌هزینه‌ها لحاظ کنید.

موارد دیگری که بر هزینه‌های نظافت منزل تأثیرگذار هستند.

موارد دیگری هم هستند که بر هزینه‌های نظافت منزل شما تأثیر دارند. برای مثال:

تجربه کاری: استفاده از خدمات نظافتی به صورت مستمر، قطعا بر هزینه‌های پرداختی تأثیرگذار است. این مورد بیشتر در مواقعی صدق می‌کند که شما به جای مؤسسات خدماتی، از نظافتچی‌ های شخصی برای نظافت منزل خود استفاده کنید.

نوع محاسبه قیمت: اگر قرارداد شما با نظافتچی به صورت ساعتی تنظیم شود، این مورد بر نحوه تأثیر هزینه‌ نظافت منزل شما تأثیرگذار است. برای مثال، نظافت یک آپارتمان، کمتر از یک خانه ویلایی زمان می‌برد و این مورد در هزینه‌ها، مخصوصا اگر صورت‌حساب به شکل ساعتی محاسبه شود تأثیرگذار است.

اگر قصد دارید تا از هزینه‌های دقیق نظافت منزل خود مطلع شوید، مستقیما با شرکت‌های ارائه دهنده خدمات نظافتی تماس بگیرید. هزینه‌های نظافت منزل، در بین شرکت‌های مختلف متفاوت است و باید قیمت‌ها را از چند شرکت مختلف برای هزینه نظافت محل زندگی خود، استعلام کنید.