شناسه خبر : 42576 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد معجزه ای که افراد را از شر روش های سنتی و زمان بر خلاص کرده است.

لیزر موهای زائد

 لیزر موهای زائد  نوعی پرتو نوری است که روی رنگدانه پوست تابیده می شود و با گرم کردن آن باعث تخریب فولیکول مو می شودو در نتیجه دیگر مویی در آن ناحیه در نمی آید.

لیزر موهای زائد به شکلی طراحی شده است که روی دیگر قسمت های پوست هیچ اثری ندارد. با انجام  لیزر موهای زائد حدود 70 تا 90 درصد از موهای زائد از بین می روند و دیگر رشد نخواهد کرد.

لیزر موهای زائد صورت

موهایی که روی صورت رشد می کند اگر چه برای آقایان مشکلی ایجاد نمی کند اما زیبایی خانم ها را خدشه دار می کند و برای آن ها آزار دهنده است. روش های قدیمی مانند شیو کردن و وکس به دلیل اینکه بعد از مدت کوتاهی دوباره رشد می کنند بی فایده است. بهترین روش از بین بردن موهای زائد صورت لیزر موهای زائد صورت است. لیزر با آسیب رساندن و تخریب کردن ریشه مو آن را از بین برده و برای همیشه از شر موهای زائد خلاص می شوید.

لیزر موهای صورت نیز مانند نواحی دیگر باید تعداد جلسات مورد نیاز تکمیل شود تا نتیجه مطلوب حاصل گردد. بهترین افراد برای لیزر موهای صورت افرادی هستند که دارای پوست روشن و موهای تیره رنگ می باشند. کسانی که دارای موهای کرکی و روشن می باشند لیزر کردن تاثیر زیادی ندارد.

نکات مهم قبل از انجام لیزر

نکات مهم قبل از انجام لیزر

از یک ماه قبل اپیلاسیون و وکس انجام ندهید تا فولیکول مو آسیب نبیند.

در صورت مصرف داروی خاص حتماً پزشک خود را در جریان قرار دهید.

در صورت بارداری حتماً  قبل از انجام لیزربا پزشک خود مشورت کنید.

لیزر جای جوش

جوش صورت در دوران های مختلف به خصوص دوران بلوغ افرادی زیادی را درگیر می کند. درمان جوش با مراجعه به پزشک و درمان دارویی قابل درمان است  اما یکی از بزرگترین مشکلات بعد از بهبود جوش، جای آن است. برای بهبود جای جوش روش های متعددی وجود دارد و یکی از موثرترین آن استفاده از لیزر است.

لیزرجای جوش با تمرکز روی لایه های پوست بافت اسکار (جای جوش ) را از بین می برد و باعث تحریک کلاژن و تولد سلول های تازه  می شود، همچنین با گرم شدن این قسمت از پوست گردش خون افزایش یافته و التهاب کم می شود . البته لیزر نمی تواند به طور کامل جای جوش را از بین ببرد اما تا حدود زیادی آن را هموار می کند. افرادی که جوش فعال دارن کاندید مناسبی برای این روش نمی باشند و باید تا بهبودی کامل آکنه یا جوش صبر کنند.

انواع لیزر جای جوش

انواع لیزر جای جوش

لیزر فرکشنال : با تحریک بافت زیرین اسکار و از بین بردن سلول های رنگدانه تیره باعث بهتر شدن جای جوش می شود، همین طور برای اسکارهای چکشی و واگنی تاثیر خوبی دارند.

لیزر CO2 فرکشنال : این لیزر بین لیزرهای جای جوش مزیت بیشتر وعوارض کمتری دارد بسیار سریع بهبوبد می یابد و برای اسکارهای واگنی و چرخشی گزینه بسیار مناسبی است.

لیزر IPL: برای درمان جای جوش و اسکار جزئی و از بین بردن لک های قرمز جای جوش مناسب است. باعث ساخته شدن کلاژن ضخیم شده و اسکار را نرم کرده و از بین می برد.

کلینیک زیبایی آوان با در اختیار داشتن دستگاه های روز دنیا و استفاده از بهترین متریال مصرفی زیر نظر پزشکان متخصص و مجرب مجموعه آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. لطفاً جهت مشاوره و اطلاع از قیمت ها با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمائید.