شناسه خبر : 42444 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

چرا اقامت در هتل هانی قشم را باید تجربه کنیم؟

سفر به جزیره همیشه رنگ‌وبوی دیگری دارد. کشف و ماجراجویی بخش جذاب سفر به جزیره است. جزیره‌های جنوبی ایران هم از این قاعده مستثنی نیستند.

چرا اقامت در هتل هانی قشم را باید تجربه کنیم؟

 قشم به‌عنوان مقصدی محبوب بین ایرانی‌ها و حتی خارجی‌ها شناخته می‌شود که اقامت چند روزه در آن می‌تواند پر از شگفتی و خوش‌گذرانی باشد. در این میان، موضوع مهم، انتخاب هتلی است که اگر حساب شده باشد می‌تواند جذابیت سفر را دوچندان کند.

با همین نگاه، سفربازی قصد دارد با معرفی هتل هانی قشم، شما را راهی سفری به یادماندنی کند تا در کنار سواحل نیلگون خلیج فارس، لحظاتی خاص را در دفتر زندگی‌تان ثبت کنید.

هتل چهار ستاره هانی قشم در نزدیکی ساحل بیکران خلیج‌فارس قرار دارد. کارکنان این هتل برای اقامت مهمانان جزیره امکانات و خدمات متنوعی را تدارک دیده‌اند.

هتل هانی به‌عنوان یکی از هتل‌های لوکس و جدید جزیره قشم محسوب می‌شود که ساختمان چهار طبقه آن در سال ۱۳۹۹ به بهره‌برداری رسیده است. وجود ۶۰ اتاق و سوییت تمیز و زیبا از جمله ویژگی‌های بارز هتل هانی قشم است که همگی از امکانات متنوعی برخوردارند؛ در واقع، همه چیز آماده شده تا اقامت را برای شما در این جزیره به‌یادماندنی کند.

هتل هانی در بلوار آزادگان، یکی از اصلی‌ترین بلوارهای این جزیره، واقع شده است بنابراین دسترسی شما به اماکن دیدنی و مراکز خرید راحت است. این نکته را هم باید اضافه کرد این هتل برای اقامت معلولان نیز عالی است چراکه محوطه و بخش‌های مختلف هتل برای استفاده راحت این افراد، مناسب‌سازی شده است.

طراحی لوکس و مدرن واحدهای اقامتی

طراحی داخلی هتل هانی همچون معماری نمای آن در عین سادگی بسیار شیک و مدرن است. البته نکته درباره واحدهای اقامتی هتل هانی قشم هم زیاد است. این هتل پنج مدل اتاق و سوئیت مختلف دارد که به دو صورت با صبحانه و هافبرد یعنی با سرویس صبحانه و ناهار به مسافران جزیره قشم ارائه می‌شود.

کاغذ دیواری‌های رنگ روشن و کلاسیک اتاق‌های هتل هانی را دلباز کرده، همچنین کف اتاق‌ها با موکت مرغوب پوشیده شده است تا برای اقامت کودکان بی‌خطر باشد. نورپردازی اتاق‌ها نیز به شما احساس آرامش‌بخشی را منتقل خواهد کرد.

رزرو هتل هانی قشم

اینترنت پرسرعت، سرویس بهداشتی اختصاصی، تلفن، کمد لباسی، یخچال، پاور سوئیچ، تلویزیون صفحه تخت، چای‌ساز، سیستم تهویه مطبوع و اسپلیت ازجمله امکاناتی است که شما با رزرو هتل هانی قشم از آن‌ها بهره‌مند خواهید شد. در ادامه با جزییات بیشتری از مشخصه‌های واحدهای اقامتی این هتل آشنا خواهید شد.

سفر به جزیره؛ گروهی یا تنهایی؟

اتاق‌های یک تخته هتل هانی ویژه افرادی است که به‌تنهایی قصد اقامت در جزیره قشم را دارند. در این اتاق‌ها یک تخت‌خواب یک‌نفره استاندارد وجود دارد. ازجمله امکانات این اتاق می‌توان به سرویس بهداشتی اختصاصی، تلویزیون، شبکه پخش فیلم، یخچال، مبلمان، آباژور، چای‌ساز، کمد لباس، پاورسوئیچ، روم‌سرویس و تلفن اشاره کرد.

اتاق‌های دو تخته دبل هتل هانی قشم مناسب اقامت زوج‌هاست. در این اتاق یک تخت‌خواب دو نفره با ابعاد 160 سانتی‌متر وجود دارد. از جمله امکانات این اتاق‌ها می‌توان به کمد آباژور، لباس، تلفن، مبلمان، لوازم بهداشتی، یخچال، دمپایی، چای‌ساز، حوله حمام و سرویس فرنگی اشاره کرد.

گزینه دیگر روی میز برای شما اتاق‌های دو تخته توئین هتل هانی است که با دو تخت تک‌نفره برای اقامت دو نفر مناسب است. این دسته از اتاق‌ها در طبقات اول تا چهارم هتل قرار دارند و دارای پنجره‌های نورگیر نسبتا بزرگی هستند که به منظره بیرونی هتل مشرف است. یخچال، دمپایی، سیستم اطفای حریق، حوله، تلویزیون، چای‌ساز، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، اینترنت رایگان و نامحدود، لوازم بهداشتی، مینی‌بار با هزینه از امکانات این نوع واحدهای اقامتی هتل هانی قشم است.

نوبتی هم که باشد نوبت مسافرانی است که خانوادگی یا با دوستان قصد سفر به جزیره قشم را دارند. اتاق‌های سه تخته هتل هانی در طبقات اول تا چهارم واقع شده و دارای انواع امکانات رفاهی است. در اتاق‌های سه تخته این هتل یک تخت‌خواب دبل و یک تخت تک‌نفره با ابعاد استاندارد وجود دارد. از دیگر امکانات این اتاق‌ها می‌توان به یخچال، تلویزیون، چای‌ساز، مینی‌بار با هزینه، حمام اختصاصی، سرویس‌فرنگی، دمپایی و اسپیلت اشاره کرد.

آن‌هایی که به دنبال رزرو سوییت در جزیره قشم هستند می‌توانند سوئیت یک‌خوابه برای چهار نفر را در هتل هانی انتخاب کنند. امکانات این سوییت‌ها دست کمی از امکانات یک واحد آپارتمانی مبله ندارد. وسایل و امکانات در این سوئیت‌ها زیبا و حرفه‌ای چیده شده‌اند تا شما اقامتی فراموش نشدنی را تجربه کنید.

سوئیت‌های یک‌خوابه هتل هانی قشم با ظرفیت استاندارد چهار نفر دارای یک فضای نشیمن، یک اتاق خواب و مبلمان شیک است. در اتاق خواب این سوئیت یک تخت دبل و دو تخته تک‌نفره استاندارد وجود دارد.

ازجمله امکاناتی که با رزرو این سوییت در اختیار شما قرار می‌گیرد تلویزیون، اینترنت پرسرعت، مینی‌بار با هزینه، یخچال، مبلمان، حوله، دمپایی، صندوق، کمد لباس، لوازم بهداشتی، پاور سوئیچ، اسپلیت و چای‌ساز است.

احتمالا تا اینجای متن متوجه شده‌اید که هتل هانی قشم برای تحقق روز و شب‌هایی فرح‌بخش برای مهمانان از نظر امکانات چیزی کم نمی‌گذارد. اهمیت این قضیه زمانی بیشتر می‌شود که بدانید رزرو هتل قشم کار چندان ساده‌ای نیست.

درباره امکانات عمومی هتل ۴ستاره هانی قشم می‌توان به مواردی همچون فکس، لابی، فتوکپی، پرینتر، آسانسور، کافی‌شاپ، زنگ هشدار، اتاق چمدان، پله اضطراری، تاکسی سرویس، سالن بیلیارد، خدمات باربری، پذیرش ۲۴ساعته و کپسول آتش‌نشانی اشاره کرد. البته دستگاه واکس کفش، خدمات بیدارباش، سیستم اعلام حریق، ترانسفر رفت‌وبرگشت با هزینه، ماساژ، خدمات تور، تلفن در لابی و شبکه پخش فیلم از دیگر امکانات این هتل است.

عطر خوش غذاهای جنوب

میل کردن غذایی لذیذ و باکیفیت چیزی نیست که کسی از آن در زمان سفر چشم‌پوشی کند، اصلا صرف غذاهای محلی و ایرانی خوشمزه یکی از جذابیت‌های سفر است آن‌هم وقتی به جنوب ایران سفر کنید. دست‌اندرکاران هتل هانی قشم با همین نگاه رستورانی را برای شما در نظر گرفته‌اند که انواع غذاهایی ایرانی، فرنگی، دریای و فست‌فودها را سرو می‌کنند.

این رستوران در طبقه همکف هتل هانی قرار دارد و می‌تواند پذیرای ۸۰ نفر باشد. در هتل هانی قشم معمولا وعده صبحانه به‌صورت رایگان همراه با اقامت مهمانان است و به‌صورت بوفه در رستوران برای مسافران سرو می‌شود.

هتل هانی قشم برای پر کردن تمام اوقات شما به بهترین شکل برنامه‌ریزی کرده است. برای استراحت و گپ دوستانه حتما سری به کافی‌شاپ این هتل بزنید که فضایی زیبا و مدرن دارد. این کافه انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، دسرهای متنوع و کیک‌های خوش عطر و تازه را برای شما آماده می‌کند.

رزرو هتل قشم

اگر هدف از سفر شما به قشم انجام کار و تجارت است باز هم می‌توانید روی هتل هانی حساب باز کنید چراکه این هتل دارای سالن اجتماعات است که امکان برگزاری جلسه، همایش و قرارهای کاری در آن ممکن است. ویدئو پروژکتور و تجهیزات صوتی و تصویری ازجمله امکانات این سالن است.

با این همه امکانات و ویژگی‌های عالی هتل هانی قشم احتمالا حالا تصمیم‌گیری درباره رزرو این هتل راحت است به ویژه اینکه موقعیت مکانی هتل هانی نیز برای گردشگران فوق‌العاده است. شما با اقامت در هتل هانی به‌راحتی به جاذبه‌های گردشگری قشم همچون قلعه پرتغالی‌ها، شهربازی مجموعه سیتی‌سنتر قشم و موزه ژئوپارک دسترسی داشته باشید.

هتل هانی با مرکز خرید سیتی‌سنتر و بازار قدیم کمتر از ۱۰ دقیقه با خودرو فاصله دارد. شما برای رزرو هتل هانی قشم می‌توانید از طریق سفربازی که مرجع ملی رزرو هتل و اجاره ویلا در سرتاسر ایران است، اقدام کنید.