شناسه خبر : 42378 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

جذاب‌ترین هدایای تبلیغاتی سال 1401

تبلیغات همیشه یک روش موثر برای فروش بیشتر و رسیدن به درآمد بیشتر بوده است؛

جذاب‌ترین هدایای تبلیغاتی سال 1401

اما بسیار مهم است که کسب و کارها برای انتخاب هدایای تبلیغاتی، به نیازهای مشتریان و مخاطبان و همچنین، جذابیت هدیه تبلیغاتی توجه داشته باشند. این روزها، آنقدر تنوع هدایای تبلیغاتی بالا رفته است که کمتر کسی پیدا می‌شود که نتواند بر اساس سلیقه و بودجه خودش، یک هدیه تبلیغاتی خریداری کند؛ اما همین تنوع بالا می‌تواند باعث سردرگمی‌و گیج شدن شما شود.

ما در ادامه این مقاله قصد داریم 5 مدل از جذاب‌ترین هدایای تبلیغاتی سال 1401 را به شما معرفی کنیم. مطمئن باشید که می‌توانید با یکی از این هدیه‌های تبلیغاتی، شاهد تحول در کسب و کار خودتان باشید.

فلاسک هوشمند تبلیغاتی؛ یکی از کاربردی‌ترین هدایای تبلیغاتی

یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی سال 1401، فلاسک هوشمند تبلیغاتی است. فلاسک‌های هوشمند با قیمت مناسب و در سایزهای مختلف قابل خریداری است. آن چیزی که فلاسک‌های هوشمند را محبوب می‌کند، زیبایی منحصر به فرد و امکان مشاهده دمای داخل فلاسک است. این فلاسک‌ها را می‌توان در رنگ‌های متنوع خریداری نمود و نام برند را روی آن درج کرد.

فلاسک هوشمند تبلیغاتی را می‌توان با درج نام برند به مشتریان و افراد مختلف ارائه کرد. چون این فلاسک می‌تواند همراه همیشگی مشتریان باشد، قطعا تاثیر زیادی بر روی فروش شما دارد و حتی می‌تواند باعث ایجاد تبلیغات بیشتر برای کسب و کارتان گردد.

فلاسک هوشمند

معرفی جذاب‌ترین هدیه‌های تبلیغاتی سال 1401

تراول ماگ؛ خاص و پرکاربرد

بعد از فلاسک هوشمند تبلیغاتی،‌ تراول ماگ یکی از محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی سال 1401 محسوب می‌شود.‌ تراول ماگ مانند ماگ‌های معمولی است با این تفاوت که دارای درب است.‌ تراول ماگ‌ها نیز مانند فلاسک‌های هوشمند در سایزهای مختلفی طراحی و تولید می‌شوند. کوچک‌ترین‌تراول ماگ‌ اندازه یک لیوان معمولی است و بزرگ‌ترین‌تراول ماگ تقریبا‌ اندازه یک فلاسک است.

تراول ماگ‌های موجود در بازار در طرح‌های متنوع و با رنگ‌های جذاب طراحی می‌شوند.‌ تراول ماگ‌های مینیمال،‌ تراول ماگ‌های دخترانه و پسرانه از جمله‌ تراول ماگ‌های محبوب موجود در بازارند که می‌توانند بر اساس نظر مشتری خریداری شوند. مانند فلاسک هوشمند، امکان درج نام برند بر روی‌ تراول ماگ وجود دارد و این موضوع یک حسن برای این هدیه تبلیغاتی محسوب می‌شود.

فلش مموری

جذاب‌ترین هدیه تبلیغاتی

فلش مموری؛ پرکاربردهای‌ترین هدایای تبلیغاتی

فلش مموری از جمله وسایل الکترونیکی جانبی است که تقریبا مورد نیاز همه هست. به همین خاطر، خرید فلش مموری به عنوان یک هدیه تبلیغاتی، می‌تواند بسیار کارایی زیادی داشته باشد. فلش مموری‌های موجود در بازار دارای ظرفیت‌های مختلفی‌اند. این یعنی اینکه شما می‌توانید فلش مموری‌ها را با قیمت مختلف خریداری کنید و به عنوان هدیه به مخاطبین خودتان ارائه کنید.

فلش مموری‌های فلزی، یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین هدایای تبلیغاتی سال 1401 محسوب می‌شوند که دارای ظاهری شکیل و کیفیت بسیار خوبی‌اند. فلش مموری‌ها را می‌توان در ظرفیت‌های مختلف مانند 8 گیگابایت، 16 گیگابایت، 32 گیگابایت و 64 گیگابایت خریداری کرد.

پاوربانک؛ هدیه‌ای منحصر به فرد برای مشتریان

پاوربانک یکی دیگر از انواع جذاب‌ترین هدایای تبلیغاتی سال 1401 محسوب می‌شود که مانند فلش مموری، بسیاری از افراد به آن نیاز دارند. پاوربانک دارای ظرفیت‌های مختلفی است و می‌توان آن را با قیمت‌های متنوعی خریداری کرد. بنابراین، هر یک از افراد بر اساس بودجه‌ای که دارند، می‌توانند اقدام به خرید پاوربانک با ظرفیت‌های مختلف کنند.

امکان درج نام برند بر روی پاوربانک وجود دارد. این یعنی اینکه مخاطبین شما هر لحظه که پاوربانک را مشاهده می‌کنند، یاد برند شما می‌افتند و حتی می‌توانند برند شما را به دیگر افراد نیز معرفی کنند.

ست مدیریتی؛ قابل تهیه با هر بودجه‌ای

ست مدیریتی، یکی از لوکس‌ترین و گران قیمت‌ترین هدایای تبلیغاتی سال 1401 محسوب می‌شود. در ست مدیریتی وسایل مختلفی در یک جعبه شکیل قرار گرفته‌اند و می‌توانند به مشتری و مخاطبین یک برند ارائه شوند. محصولات مختلفی در ست مدیریتی وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به خودکار، فلش مموری، پاوربانک، وسایل چرمی‌ مانند جاکلیدی و کیف پول، اسپیکر و ... اشاره کرد.

این ست‌های مدیریتی به دلیل داشتن محصولات مختلف در داخل خودشان، دارای قیمت‌های مختلفی نیز هستند. این یعنی اینکه می‌توان بر اساس بودجه و نظر مشتری، بهترین ست مدیریتی را خریداری کرد.

از کجا هدایای تبلیغاتی تهیه کنیم؟

شرکت هدایای تبلیغاتی پیشکش، یکی از بزرگترین واردکننده‌ها و تولید کننده‌های هدایای تبلیغاتی است. برای بررسی هدایای تبلیغاتی این شرکت به سایت pishkeshgift مراجعه فرمایید یا با شماره 02188308440 تماس حاصل نمایید.