شناسه خبر : 42273 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

چطور بازدید سایت را بالا ببریم؟ معرفی بهترین راه‌های افزایش مخاطب

فرصت جذب مخاطب محدود است، نباید این فرصت را از دست بدهیم.

چطور بازدید سایت را بالا ببریم؟ معرفی بهترین راه‌های افزایش مخاطب

جذب مخاطب و افزایش آمار بازدید سایت یک چالش اساسی در میان صاحبان کسب‌وکارها به شمار می‌رود. هرچند در حال حاضر، راه‌های متعددی برای افزایش بازدید سایت وجود دارد، اما توجه کنید که بهترین روش‌ها باید باتوجه‌به قدمت و شرایط هر کسب‌وکار انتخاب شود؛ به‌عنوان مثال، راه های افزایش بازدید سایت برای یک وب‌سایت تازه‌تاسیس با سایتی که میلیون‌ها مخاطب دارد، کاملا متفاوت است.

به همین خاطر بسیاری از مدیران سایت‌ها می‌پرسند: «چطور بازدید سایت را بالا ببریم»؟ در این مقاله با معرفی بهترین راه‌های افزایش مخاطب به این سوال پاسخ می‌دهیم. در انتهای این مقاله می‌توانید باتوجه‌به کسب‌وکارتان بهترین راه افزایش بازدید سایت را انتخاب کنید.

سئوی سایت؛ به‌صرفه‌ترین راه افزایش بازدید

سئو یا همان بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جست‌وجو یکی از بهترین راه‌های افزایش ورودی سایت است.

فعالیت‌هایی مانند طراحی سایت، تدوین استراتژی سئو، تولید محتوا و همچنین لینک‌سازی‌های داخلی و خارجی از جمله مواردی هستند که برای بهینه‌سازی سایت انجام می‌شوند. کلیه این کارها با هدف بهبود جایگاه سایت در صفحه نتایج جست‌وجو انجام می‌شود؛ به‌طوری‌که افزایش بازدید را می‌توانیم یکی از اصلی‌ترین دستاوردهای سئو بدانیم.

هرچقدر جایگاه سایت شما در لیست نتایج جست‌وجو بالاتر باشد، قطعا شانس بیشتری برای دریافت کلیک و جذب مخاطب خواهید داشت. آمارها نشان می‌دهد که رتبه یک گوگل نزدیک به ۳۲ درصد از کلیک‌ها را به خود اختصاص می‌دهد. از طرفی اگر بتوانید سایت خود را فقط یک پله بالاتر از قبل ببرید، نرخ کلیک شما تا ۳۰.۸ درصد افزایش پیدا خواهد کرد؛ بنابراین توصیه می‌کنیم سئوی سایت را به یک شخص یا مجموعه حرفه‌ای بسپارید تا شاهد افزایش بازدید وب‌سایتتان باشید.

آژانس خلاقیت وبسیما، برترین شرکت ارائه خدمات سئو در ایران می‌تواند به شما کمک کند تا در صدر نتایج جستجو بدرخشید. برای شروع همکاری و افزایش ارگانیک ورودی سایت خود می‌توانید به صفحه انجام خدمات سئو سایت مراجعه کنید.

افزایش فروش سایت با گوگل ادز؛ راه‌حلی موثر ولی مقطعی

اگر قصد دارید بودجه‌ای را برای تبلیغات در نظر بگیرید، بهتر است یک مکان مناسب پیدا کنید. گوگل با بیش از ۲.۹ میلیارد بازدیدکننده ماهانه و ۵ میلیارد تعامل روزانه بهترین جا برای ثبت تبلیغات به شمار می‌رود. گوگل ادز (google Ads) یک پلتفرم تبلیغاتی پولی است که با سیستم پرداخت به‌ازای کلیک (PPC) کار می‌کند. تبلیغات در گوگل ادز به این صورت است که وب‌سایت شما روی کلمات خاصی در نتایج اولیه گوگل نمایش داده می‌شود.

هدف از تبلیغات در این پلتفرم افزایش فروش است. البته که استفاده از گوگل ادز به‌عنوان یک راهکار پایدار توصیه نمی‌شود؛ زیرا به‌محض قطع شدن بودجه، سایت شما از صفحه اول نتایج جست‌وجو ناپدید خواهد شد. افزایش فروش سایت با گوگل ادز بیشتر از همه برای کسب‌وکارهای تازه‌تاسیس کاربرد دارد.

همچنین اگر کسب‌وکارتان در رقابت‌های سنگین سئویی قرار دارد، با استفاده از گوگل ادز می‌توانید برای مدتی نام خود را در صدر فهرست نتایج جست‌وجو مشاهده کنید. کاربرد دیگر تبلیغات در گوگل ادز راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی مانند شب یلدا است.

اگر قصد استفاده از پلتفرم تبلیغاتی گوگل را دارید، توصیه می‌کنیم از متخصصان باتجربه این حوزه مشورت بگیرید. مجموعه وبسیما با دادن مشاوره آنلاین سئو و دیجیتال مارکتینگ بهترین راه برای رسیدن به نتیجه مطلوبتان را به شما پیشنهاد می‌دهد و چشم‌انداز کسب‌وکارتان را برایتان ترسیم می‌کند.

افزایش بازدید سایت

حضور در شبکه‌های اجتماعی را دست‌کم نگیرید!

راه‌اندازی وب‌سایت و بهینه‌سازی آن برای موتورهای جست‌وجو همه ماجرا نیست. در دنیای امروز، کسب‌وکاری موفق است که بتواند از کلیه پلتفرم‌های موجود بهره کافی را ببرد. در حال حاضر میلیاردها کاربر در شبکه‌های اجتماعی مختلف حضور دارند که هرکدام از آن‌ها می‌تواند یک مشتری یا مخاطب برای شما باشد؛ بنابراین فعالیت در شبکه‌های اجتماعی را برای افزایش بازدید سایت خود جدی بگیرید.

ممکن است بپرسید با حضور در شبکه‌های اجتماعی چطور بازدید سایت را بالا ببریم؟

بهترین راه برای این کار به‌اشتراک‌گذاری پست‌ها یا محصولات سایت در رسانه‌هایی مانند توییتر، فیس‌بوک، اینستاگرام و پینترست است. برای مشاهده تاثیر شگفت‌انگیز فعالیت در شبکه‌های اجتماعی باید با استفاده از یک استراتژی درست و اصولی، مخاطبانتان را به سمت سایت هدایت کنید.

البته حضور در شبکه‌های اجتماعی برای همه کسب‌وکارها مناسب نیست؛ به‌عنوان مثال کسب‌وکارهای B2B معمولا در رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام فعالیتی ندارند؛ بنابراین صرف بودجه برای چنین کارهایی سودی نخواهد داشت. بااین‌حال فروشگاه‌های اینترنتی با فعالیت در شبکه‌های اجتماعی به تاثیر فوق‌العاده آن پی خواهند برد.

بهره‌مندی از ابزارها و پلتفرم‌های مختلف برای رسیدن به رتبه ۱ گوگل

اقدامات لازم برای افزایش بازدید سایت صرفا به سئو، بازاریابی محتوایی و بازاریابی شبکه‌های اجتماعی محدود نمی‌شود. در حال حاضر پلتفرم‌های مختلفی برای کمک به افزایش بازدید و جذب مخاطب به وجود آمده‌اند. به‌عنوان مثال، ابزارهای ریتارگت مارکتینگ(Retarget Marketing) بازدیدکنندگان سایت را ردیابی کرده و دوباره آن را در زمان مناسب به مخاطب معرفی می‌کنند.

ابزارها و پلتفرم‌های مارکتینگی صرفا برای جذب مخاطب کاربرد ندارند؛ بلکه افراد برای رسیدن به اهداف کسب‌وکاری خود می‌توانند نهایت استفاده را از چنین امکاناتی ببرند.

ایمیل مارکتینگ، اس ام اس مارکتینگ و اینفلوئنسر مارکتینگ از جمله جنبه‌های مختلف بازاریابی دیجیتال هستند که با یک استراتژی اصولی به افزایش بازدید کمک می‌کنند. البته مشاهده بهترین نتیجه و رسیدن به رتبه 1 گوگل کاملا به یک استراتژی درست و اصولی وابسته است؛ بنابراین قبل از هرگونه اقدامی توصیه می‌کنیم از تجربه و دانش یک متخصص استفاده کنید.

وبسیما

همکاری با وبسیما؛ قدم‌زدن در مسیر موفقیت

در این مقاله با بررسی بهترین راه‌های افزایش مخاطب به سوال «چطور بازدید سایت را بالا ببریم» پاسخ دادیم. بهترین روش افزایش بازدید سایت را باید باتوجه‌به نوع کسب‌وکار و قدمت آن انتخاب کنید و برای این کار به دانش و تخصص در حوزه سئو و دیجیتال مارکتینگ نیاز دارید. آژانس خلاقیت وبسیما با ۱۰ سال تجربه فعالیت حرفه‌ای در حوزه انواع خدمات سئو از تدوین سند استراتژی گرفته تا مشاوره حرفه‌ای، شما را به رتبه اول گوگل می‌رساند.

وبسیما همچنین با تهیه دوره‌های اموزش سئو به‌عنوان جامع‌ترین منبع برای علاقه‌مندان این حوزه شناخته می‌شود. اگر قصد شروع فعالیت در حوزه سئو را دارید، همین حالا وارد سایت وبسیما شوید و روند یادگیری را شروع کنید. دوره‌های وبسیما حاصل 10 سال تجربه تیم وبسیما بر روی پروژه‌های مختلف و دانش عمیق سئو است.

اگر شما هم رویای قرار گرفتن در رتبه 1 گوگل را در سر دارید، فقط کافی است به آدرس websima مراجعه کرده یا کلمه «وبسیما» را در گوگل جست‌وجو کنید. همکاری با وبسیما در همان ماه‌های اول شما را شگفت‌زده خواهد کرد.