شناسه خبر : 41984 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بهترین سایت های ایرانی برای خرید های سوپرمارکتی

خرید سوپرمارکتی و دریافت سریع انواع مواد غذایی، یکی از خدمات بسیار خوبی است که این روزها توسط فروشگاه‌های اینترنتی معتبر ارائه می‌شود.

بهترین سایت های ایرانی برای خرید های سوپرمارکتی

 اگر می‌خواهید با بهترین سایت های ایرانی برای خرید سوپرمارکتی و شیوه گرفتن بیشترین تخفیف از آنها شوید، این مقاله را تا انتها بخوانید! 

دیجی کالا

این روزها کمتر کسی هست که اهل خرید اینترنتی باشد و دیجی کالا را نشناسد. در کنار میلیون‌ها محصولی که در این فروشگاه اینترنتی به صورت روزانه عرضه می‌شوند، دیجی کالا بخشی مخصوص را برای خریدهای سوپرمارکتی در نظر گرفته است که به شما کمک می‌کند مواد غذایی مختلف را در کمترین زمان ممکن دریافت کنید.

خوشبختانه، این محصولات تنوع بسیار بالایی دارند از مواد لبنی تا پروتئینی و انواع تنقلات را در این سایت می‌توان پیدا کرد. محصولاتی که به بخش سوپرمارکت مربوط می‌شوند، نشانی سبز در کنار خود دارند و معمولا، مشتری در همان روز می‌تواند سفارش خود را دریافت کنید.

بیشتر محصولات بخش سوپرمارکت دیجی کالا، دقیقا به همان قیمتی که بر روی محصول درج شده، به فروش می‌رسند؛ البته اگر چند دقیقه‌ای بیشتر وقت بگذارید، محصولات پرفروش و باکیفیت زیادی را می‌توان با تخفیف‌های بسیار خوب پیدا کرد. در این میان، خود دیجی کالا نیز با انتشار دوره‌ای کدهای تخفیف مختلف، کاربران را برای خرید بیشتر تشویق می‌کند.

دیجی کالا

اگر به دنبال معتبرترین و تازه‌ترین کد های تخفیف دیجی کالا برای بخش سوپرمارکت هستید، باید سراغ یکی از سایت‌های این حوزه مانند تخفیفان بروید. در این سایت، صفحه مربوط به فروشگاه دیجی کالا به صورت روزانه آپدیت شده و تمام کدهای معتبر به همراه تمام جزئیات داخل آن قرار می‌گیرد تا کاربران به صورت رایگان بتوانند از آنها استفاده کنند.

در آن سو، با سرویس بازگشت وجه خرید اینترنتی تخفیفان می‌توان این محصولات را با قیمت بسیار بهتری هم خریداری کرد. در این سرویس، تا حداکثر 3 درصد از وجه پرداختی شما بر روی دیجی کالا، به حساب تخفیفان باز خواهد گشت تا از آن بتوانید برای خریدهای بعدی استفاده کنید.

اکالا

اکالا

فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش، چند وقتی هست که با حضور در فضای مجازی و از طریق وب‌سایت اکالا، محصولات مورد نیاز کاربران را در کمترین زمان ممکن در اختیار آنها قرار می‌دهند. طیف گسترده‌ای از محصولات در فروشگاه اکالا به فروش می‌رسد و تمام کاربران می‌توانند با انتخاب موقعیت مکانی خود، انواع مواد غذایی، بهداشتی، سبزیجات و ... را از نزدیک‌ترین فروشگاه‌های کوروش خریداری کنند. با این سرویس حتی خرید خواروبار، شیرینی‌جات و لوازم تحریر هم امکان‌پذیر است.

ارائه قیمت‌های رقابتی، همواره مهم‌ترین رویکرد فروشگاه اکالا بوده است و تعداد زیادی از محصولات با تخفیف‌های ویژه، بعضا تا 50 درصد و بیشتر، به فروش می‌رسد. کد تخفیف اکالا نیز در میان سایت‌های اینترنتی مختلفی دست به دست می‌چرخد که البته تمام آنها معتبر نبوده و لازم است کاربران سراغ مرجعی معتبر مانند تخفیفان بروند.

در میان کاربران، معمولا کسی عادت به تخفیف گرفتن روی مواد غذایی ندارد، اما با سرویس بازگشت وجه خرید اینترنتی تخفیفان می‌توانید تا 3.9 درصد از کل پول پرداختی خود را روی کیف پول تخفیفان، دریافت کنید! استفاده از این سرویس کاملا رایگان است و خوشبختانه، هیچ محدودیتی هم برای کاربران ندارد.

دیجی کالا جت

دیجی کالا جت

راه‌اندازی بخش جت، یکی از تازه‌ترین خدمات دیجی کالا برای ارسال فوری انواع محصولات از جمله مواد غذایی و سوپرمارکتی است. بر خلاف وب‌سایت اصلی، دیجی کالا جت با تمام فروشگاه‌های اطراف محل زندگی یا محل کار شما همکاری دارد و کاربران می‌توانند به طیف گسترده‌ای از محصولات در دسته‌بندی‌های مختلف دسترسی داشته باشند. سرویس جت البته هنوز نوپاست و فقط در شهرهای تهران، کرج، مشهد، اصفهان، شیراز و قم فعال است، اما طی همین مدت موفق شده خدمات خوبی را به کاربران ارائه کند.

برای استفاده از این سرویس، فقط باید موقعیت مکانی خود را بر روی نقشه مشخص کرده و سپس مشغول خرید شوید! نکته قابل توجه، امکان خرید از دسته‌های دیگری مانند دیجیتال، فرهنگ و هنر، پوشاک و ... است. به علاوه، کاربران می‌توانند انواع غذا، مواد غذایی و پروتئینی، اقلام سوپرمارکتی، نان، میوه و هر چیز مشابه دیگری را در مدت زمانی کوتاه، درب منزل دریافت کنند! این محصولات همچنین با قیمت بسیار مناسب و تخفیف‌های بالا به فروش می‌رسند.

هرچند، خرید از دیجی کالا جت زمانی خیلی جذاب خواهد بود که سراغ سرویس بازگشت وجه خرید اینترنتی تخفیفان بروید؛ سرویسی محبوب که به شما اجازه می‌دهد تا 10 درصد از مبلغ پرداختی خود بر روی این پلتفرم را در کیف پول تخفیفان خود دریافت کرده و از آن برای خرید محصولات و خدمات دیگر استفاده کنید.

به علاوه، وقتی مبلغ این کیف پول به 50 هزار تومان برسد، می‌توانید آن را نقدا برداشت کنید! استفاده از این سرویس، کاملا رایگان است و خوشبختانه هیچ محدودیتی هم برای کسی ندارد. در این سایت همچنین می‌تواند انواع کد تخفیف دیجی کالا جت را پیدا کرد؛ در این صورت، احتمالا دیگر تمایلی به خرید حضوری محصولات نخواهید داشت!

توجه داشته باشید تنها در صورتی مبلغ به حساب شما باز می‌گردد که خریدتان را فقط از طریق لینکی که داخل سایت تخفیفان قرار گرفته، نهایی کرده باشید. این مبلغ بعد از تایید سفارش، بلافاصله به حساب شما بازمی‌گردد و می‌توان از آن استفاده کرد.