شناسه خبر : 41814 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

لوازم یدکی اورجینال خودرو را از یدک مارکت سفارش دهید

یکی از دغدغه‌های همیشگی صاحبان خودرو، مخصوصا افرادی که اهمیت زیادی به سلامت خودروی خود می‌دهند، خرید لوازم یدکی اورجینال و با کیفیت خودرو است.

لوازم یدکی اورجینال خودرو را از یدک مارکت سفارش دهید

همانطور که می‌دانید بسیار مهم است که قطعات یدکی که جایگزین قطعات اصلی فرسوده می‌کنید، از کیفیت مناسبی برخوردار باشند. با مشغله‌های دنیای امروزی شاید شما هم به عنوان شخص صاحب خودرو زمان و حوصله‌ی کافی برای جست‌وجوی قطعات اصلی خودروی خود را نداشته باشید.

این موضوع کاملا طبیعی است. اما این که به سلامت خودروی خود که در نهایت سلامت سرنشینان را به دنبال دارد اهمیت ندهید، آن وقت دیگر این موضوع از حالت طبیعی خارج می‌شود. اگر به دنبال یک راه حل برای خرید لوازم یدکی با کیفیت برای ماشینتان هستید، تا انتهای پست همراه ما باشید.

اهمیت خرید قطعات متناسب با خودرو

امروزه مدل‌های بسیار متفاوتی از خودروها را در جاده‌ها شاهد هستیم. هر کدام از این خودروها مشخصات فنی منحصر به خود را دارند و در تهیه‌ی لوازم یدکی برای هر مدل خودرو، بهتر است به این مشخصات توجه شود. عدم توجه به تناسب قطعات یدکی با خودرو، عوارضی را به دنبال دارد که مسلما به عنوان صاحب خودرو دوست ندارید با آن‌ها روبه‌رو شوید. به عنوان مثال:

  • تضعیف عملکرد خودرو

  • ایجاد سر و صدا هنگام کارکرد خودرو

  • خرابی‌های بیشتر در بلند مدت و ایجاد هزینه‌ی مضاف

  • و...

احتمالا با خبر هستید که در بازارهای مختلف در هر زمینه مثل لباس، لوازم الکتریکی و ... کالاهای تقلبی و بی‌کیفیت زیادی وجود دارند که با مقداری ارزان بودن قیمتشان، به انتخاب اول بسیاری از افراد تبدیل می‌شوند. اما باید بپذیریم که هر چه قیمت این کالاها گران‌تر باشد، ریسک خرید لوازمی که برند معروفی ندارند بالا می‌رود.

در خصوص لوازم یدکی خودرو هم بهتر است با همین دید وارد شوید. خودروها از وسایل گران قیمت در جامعه  محسوب می‌شوند و به عنوان شخصی که برای خرید این خودرو هزینه کرده‌اید، مسلما قصد دارید به خوبی از آن مراقبت کنید تا هزینه‌های سنگین تعویض خودرو را متحمل نشوید.

چگونه قطعات یدکی خودرو اصل تهیه کنیم؟

به عنوان اشخاصی مصرف کننده که در آخرین خانه‌ از زنجیره‌ی تولید به مصرف قرار داریم، اقدامات زیادی نیست که می‌توانیم در راستای بهبود کیفیت کالاها انجام دهیم. کاری که به عنوان مصرف کننده می‌توانیم انجام دهیم، کسب اطلاعات درباره محصولات است. به عنوان مثال اگر شما صاحب یک خودروی لیفان هستید، خوب است درباره مشخصات فنی آن کمی مطالعه و پرس و جو کنید.

همینطور سعی کنید برندهای معروف قطعات یدکی را به خوبی بشناسید. شناخت مشخصات فنی مدل ماشینتان به همراه شناخت برندهای قطعات یدکی، دید شما را هنگام خرید لوازم یدکی خودرو باز می‌کند. به این صورت احتمال این که مورد سو استفاده‌ی بعضی از فروشندگان قطعات یدکی که قطعات بی کیفیت عرضه می‌کنند قرار بگیرید، تقریبا به صفر می‌رسد.

اگر فروشگاه محلتان قطعات اصل خودروی شما را نداشت چه؟

متاسانه بسیاری از صاحبان خودروهای وارداتی مثل لیفان، جک، ام وی ام و ... در پیدا کردن لوازم یدکی اصل برای خودرویشان با مشکلاتی مثل کمیاب بودن قطعات مواجه می‌شوند. همینطور قیمت لوازم یدکی جک یا هر خودوری وارداتی دیگر به علت دلاری بودن خرید آن‌ها، بیش از حد گران هستند.

به همین دلیل شاید صاحبان خودرو ترجیح دهند از همان قطعات یدکی تقلبی و برندهای نا معتبر استفاده کنند. در همین نقطه است که مشکلات جدی برای شخص صاحب خودرو به وجود می‌آید. این قطعات بی کیفیت که جایگزین قطعات اصلی شده‌اند به مرور زمان تاثیر منفی‌شان را روی خودرو گذاشته و باعث ایجاد هزینه‌های بیشتر روی دست صاحب ماشین می‌شود.

اگر شما هم با چنین مشکلاتی مواجه می‌شوید، چرا اقدام به خرید اینترنتی لوازم یدکی نمی‌کنید؟

لوازم-یدکی

مزایای خرید اینترنتی لوازم یدکی

احتمالا تاکنون تجربه‌های مختلفی از خرید اینترنتی و سفارش آنلاین داشته‌اید. می‌دانید که چقدر فرایند خرید را برایتان آسان می‌کند و چقدر در زمان خود صرفه جویی می‌کنید. فرض کنید برای خرید لوازم یدکی جک S5 خود، باید یک به یک به دنبال فروشگاه‌های قطعات یدکی بروید. بعضی از آن‌ها قطعه‌ی مورد نظرتان را ندارند.

بعضی از فروشندگان قیمت بالاتری از قیمت اصلی قطعات یدکی را به شما می‌گویند. کمی دشوار است با مشغله‌های امروزی حوصله و زمان کافی برای پرس و جو و پیدا کردن لوازم یدکی اورجینال جک یا هر خودروی دیگر را داشته باشیم.

اما در خرید اینترنتی لوازم یدکی، فقط با استفاده از یک موبایل به راحتی و صرف کمترین زمان، قطعات یدکی موردنظرتان را سفارش می‌دهید و بدون دردسر این قطعات به دستتان خواهد رسید. با این که نمی‌توان گفت خرید اینترنتی قطعا از خرید حضوری بهتر است! با این وجود خرید آنلاین قطعات یدکی این خوبی‌ها را برایمان دارد.

این کاملا به شرایط شما بازمی‌گردد که آیا زمان کافی برای جست‌وجوی قطعات متناسب با خودروی خود را دارید یا خیر. اگر زمان کافی دارید بسیار عالی است. اگر نه خرید اینترنتی قطعات یدکی برای شما یک انتخاب ایده‌آل است.

از چه فروشگاهی اقدام به خرید آنلاین قطعات یدکی کنیم؟

با رونق گرفتن کسب و کارهای اینترنتی، امروزه تعداد زیادی از فروشگاه‌های آنلاین را مشاهده می‌کنیم. این موضوع در فروشگاه‎‌های آنلاین لوازم یدکی نیز صادق است. همانطور که وقتی می‌خواهیم یک لباس تهیه کنیم، فروشگاه‌ها و بوتیک‌های مختلف را مقایسه می‌کنیم و بهترین آن را انتخاب می‌کنیم؛ در خرید آنلاین لوازم یدکی هم با انجام این مقایسه و مشاهده‌ی مزیت‌های آن، یک فروشگاه آنلاین مطمئن را برای خرید لوازم یدکی خود انخاب می‌کنیم. فروشگاهی که انتخاب می‌کنید، باید دارای یک سری ویژگی‌ها باشد که قبل از خرید حتما به آن‌ها توجه کنید.

  • فروشگاه آنلاین باید دارای ای نماد باشد. ای نماد، نشان معتبر بودن فروشگاه اینترنتی است.

  • قطعات یدکی فروشگاه باکیفیت و از برندهای معروف لوازم یدکی باشند.

  • قیمت قطعات یدکی بیشتر از قیمت اصلی آن‌ها نباشد.

  • فروشگاه آنلاین یدکی دارای شعبه حضوری باشد.

اگر تمام این ویژگی‌ها را در یک فروشگاه مشاهده کردید، می‌توانید با خیالی آسوده‌تر به خرید قطعات یدکی خود بپردازید. احتمالا معدود فروشگاه‌های لوازم یدکی باشند که تمام این ویژگی‌ها را داشته باشند. اگر این تعداد زیاد هم نباشند مشکلی ایجاد نمی‌کند، کافی است یک فروشگاه مطمئن و معتبر آنلاین لوازم یدکی را پیدا کنید تا خریدهای خود را از آن‌جا انجام دهید.

یدکی

فروشگاه آنلاین خرید لوازم یدکی یدک مارکت

یکی از فروشگاه‌هایی که سال‌هاست جزو تامین کنندگان بزرگ لوازم یدکی خودرو است، یدک مارکت است. از طریق وب سایت یدک مارکت می‌توانید خرید لوازم یدکی لیفان، جک، ام وی ام و ... را به راحتی انجام دهید. نقطه قوت این فروشگاه همکاری با برندهای معروف لوازم یدکی خودرو است. تمام قطعات یدکی موجود مثل لوازم یدکی جک در یدک مارکت، وارداتی هستند و از کیفیت بالایی برخورداراند.

علاوه بر خودروهای چینی، یدک مارکت ارائه دهنده‌ی لوازم یدکی خودروهای ایرانی مثل ساینا، کوییک، پژو 207 و ... نیز می‌باشد. لیست کامل خودورهایی که این فروشگاه تامین کننده‌ی قطعات آن می‌باشد را می‌توانید در وب سایت یدک مارکت مشاهده کنید. کافی است "یدک مارکت" را در مرورگرتان سرچ کنید.

انبارهای بزرگ فروشگاه یدک مارکت در تهران تمام قطعات یدکی خودروهای چینی و ایرانی را در خود جای داده است.

از یدک مارکت لوازم یدکی اصل لیفان و جک را تهیه کنید

همانطور که قبلا اشاره کردیم، قطعات خودروهای وارداتی مثل لیفان و ام وی ام در ایران بسیار کمیاب هستند. اگر شما هم صاحب یکی از این خودروهای چینی هستید، خوب است بدانید که به راحتی می‌توانید قطعات و لوازم یدکی جک را از یدک مارکت سفارش دهید.؛ همینطور خودورهای دیگری مثل لیفان، برلیانس، چانگان و ...

سفارش آنلاین لوازم یدکی ام وی ام با وب سایت یدک مارکت

متاسفانه نمایندگی و پشتیبانی ضعیف خودروهای ام وی ام در ایران سبب نارضایتی بسیاری از صاحبان مدل‌های مختلف ام وی ام در ایران شده است. اگر شما هم دارای یکی از مدل های ام وی ام 110، ام وی ام 315 یا مدل‌های x33 و x22 هستید، بدون دردسر قطعات و لوازم یدکی ام وی ام را از یدک مارکت سفارش دهید.

حالا چرا یدک مارکت؟

اگر تا به اینجای این پست همراه ما بوده‌اید، احتمالا این سوال برایتان پیش آمده است که "چرا یدک مارکت را برای خرید لوازم یدکی انتخاب کنیم؟" همانطور که در اواسط این متن اشاره کردیم، قبل از اقدام به خرید از یک فروشگاه، خوب است مزیت‌های آن را بدانید و در صورت مناسب بودن و معتبر بودن آن فروشگاه، خرید خود را انجام دهید. به همین دلیل در این قسمت مزایای خرید لوازم یدکی از یدک مارکت را با هم بررسی می‌کنیم. با مزیتی شروع می‌کنم که بیشتر از ویژگی‌های دیگر یدک مارکت توجه من را به خود جلب کرده است.

قبل از خرید می‌توانید از کارشناسان یدک مارکت مشاوره بگرید

این یک اقدام هوشمندانه از تیم یدک مارکت است. اگر بخواهیم واقع بین باشیم، باید بدانیم که همه‌ی ما دانش فنی درباره خودروی خود نداریم. خیلی هم دور از انتظار نیست. قرار نیست همه‌ی ما به عنوان صاحب خودرو اطلاعاتی به اندازه یک مکانیک داشته باشیم. این که کمی خودروی خود را بشناسیم بسیار عالی است.

اما شاید خیلی از ما به دانش فنی خودرو علاقه‌مند نباشیم. از طرفی شناخت فنی خودرو و قطعات یدکی لازمه‌ی خرید قطعه‌ی مناسب برای خودرو است. یدک مارکت با دانستن این موضوع تیمی از کارشناسان حرفه ای خودرو را تشکیل داده تا کاربران قبل از خرید لوازم یدکی، مشاوره بگیرند و قطعات متناسب با خودروی خود را انتخاب کنند. به این صورت احتمال خرید ناموفق و اشتباه لوازم یدکی به صفر می‌رسد.

ارسال به سراسر کشور در سریع‌ترین زمان

به عنوان صاحب خودرو اگر قصد تعویض قطعه‌ای را دارید، می‌خواهید در سریع‌ترین زمان ممکن این کار را انجام دهید تا از ایجاد مشکلات بیشتر برای ماشینتان جلوگیری کنید. فرض کنید یکی از لوازم یدکی موتوری ام وی ام را سفارش داده‌اید و تمایل دارید هر چه سریع‌تر آن قطعه را تعویض کنید.

یدک مارکت این حساسیت تعویض به موقع قطعات یدکی را درک می‌کند و تلاش می‌کند در سریع‌ترین زمان ممکن محصولات را به دست خریداران برساند. اگر ساکن شهر تهران هستید قطعات خریداری شده کمتر از 12 ساعت به دستتان خواهد رسید. همینطور این زمان برای استان تهران کمتر از 24 ساعت و برای استان‌های دیگر حدود 3 الی 4 روز است.

در یدک مارکت شما ضمانت بازگشت وجه دارید

یکی از دغدغه‌های ما هنگام خرید اینترنتی لوازم یدکی یا هر وسیله‌ی دیگری، ناسالم رسیدن محصول به دستمان است. این موضوع طبیعی است به این علت که محصول را از نزدیک نمی‌بینیم تا از سلامت آن اطمینان یابیم. یا شاید هنگام تحویل پست، محصول با خرابی روبه‌رو شود. در هر صورت فروشگاه یدک مارکت این نگرانی کاربران را درک می‌کند و با گذاشتن ضمانت بازگشت وجه در صورت خرابی و بی‌کیفیت بودن محصول سعی دارد خیال خریداران را از بابت خرید اینترنتی مطمئن لوازم یدکی از این وب سایت راحت کند.

لازم نیست هزینه ارسال را پرداخت کنید!

آیا این هم یک مزیت حساب می‌شود؟ بله! دقت داشته باشید که اکثر قطعات یدکی وزن زیادی دارند و هزینه ارسال آن‌ها متفاوت از هزینه ارسال مثلا یک تیشرت است. بنابراین هزینه ارسال رایگان قطعات یدکی توسط یدک مارکت یک مزیت خوب به حساب می‌آید که با خرید از این فروشگاه می‌توانید از آن بهره‌مند شوید.

کافی است یک بار خرید از این فروشگاه را انجام دهید تا یک تجربه‌ی به یادماندنی از خرید قطعات یدکی برای خودروی خود داشته باشید.

نتیجه نهایی

اگر به سلامت خودروی خود و سرنشینان اهمیت می‌دهید بهتر است در انتخاب قطعات متناسب با خودروی خود دقت بیشتری به خرج دهید. پیدا کردن قطعات با کیفیت و اصلی مدل ماشینتان کار دشواری نیست اگر یک فروشگاه مطمئن لوازم یدکی مثل یدک مارکت را برای خرید خود انتخاب کنید. یادتان باشد قطعات با کیفیت سلامت خودروی شما را به دنبال دارد و سلامت خودروی شما سلامت خودتان و سرنشینان را به دنبال دارد. بنابراین خودروی سعی کنید همیشه خودروی سالم و سرحالی داشته باشید.