شناسه خبر : 41794 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

فراخوان استخدام گسترده در شرکت باراکا

جذب نیرو و استخدام پرسنل در شرکت باراکا از طریق "ششمین آزمون استخدام بخش خصوصی" انجام می‌شود.

به گزارش مرکز ارتباطات شرکت باراکا، اطلاعیه صادر شده از سوی مدیر جذب و استخدام شرکت پخش سراسری باراکا به شرح زیر است:

جذب نیرو و استخدام پرسنل در شرکت باراکا از طریق "ششمین آزمون استخدام بخش خصوصی" انجام می‌شود.

"داوطلبان می‌توانند با شرکت در آزمون استخدام بخش خصوصی این فرصت را داشته باشند که با توجه به شعبات گسترده‌ای که شرکت پخش سراسری باراکا در تهران و در سایر شهرها در سطح ایران دارد به ما ملحق شوند و همراه خانواده خوب و بزرگ باراکا در تولید، فروش، توزیع و پخش محصولات بی‌نظیر ما خلق ارزش کنند." 

ششمین دوره این آزمون به صورت سراسری در 31 استان کشور در تاریخ 18 تیر برگزار می‌شود. متقاضیان می‌توانند تا 31 تیر، از طریق مراجعه به درگاه آزمون استخدام بخش خصوصی به آدرس www.inre.ir  نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام نمایند.

ششمین آزمون استخدام بخش خصوصی به صورت سراسری و آنلاین برگزار می‌شود و ثبت‌نام از طریق سایت آزمون استخدام بخش خصوصی و یا مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت انجام می‌گردد.

گفتنی است شرکت‌‎های گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، دیجی کالا، ایران دلکو، صنایع غذایی رشد، چارگون، لبنیات صباح، تهران اینترنت (#780*)، بانک گردشگری، تک ماکارون، گروه لبنیات پاک، کویر موتور، خدمات انفورماتیک، پپسی، شرکت کامپیوتری علم و صنعت، گلستان، هلدینگ تحفه، ال سی من، دیپوینت، گروه صنعتی بهشهر، صنایع غذایی نادی، فروشگاه زنجیره‌ای هفت، شرکت باراکا و ... نیز جز 4900 سازمان و شرکت متقاضی جذب نیرو از ششمین آزمون استخدام بخش خصوصی هستند و متقاضیان می‌توانند با ثبت‌نام در ششمین آزمون استخدام بخش خصوصی از فرصت استخدام در این شرکت‌ها بهره‌مند شوند.