شناسه خبر : 41789 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

چرا باید برای خرید کنتاکتور اشنایدر اقدام کنیم؟

خرید کنتاکتور اشنایدر یکی از برترین انتخاب هایی شما می توانید برای خرید تجهیزات برق صنعتی انجام دهید.

چرا باید برای خرید کنتاکتور اشنایدر اقدام کنیم؟

 کنتاکتور وسیله ای است که برای قطع و وصل کردن جریان الکتریسیته در مدارهای الکتریکی با توان بالا استفاده می شود. این محصول به دو صورت کنتاکت اصلی و کنتاکت فرعی تولید می شود.

در صورتی که کنتاکت اصلی و فرعی از لحاظ ساختاری مشابه یکدیگر هستند، اما از لحاظ کارکرد تفاوت های زیادی دارند. به همین دلیل، کسانی که می خواهند کنتاکتور اشنایدر را خریداری کنند باید به این نکات توجه داشته باشند.

کنتاکتور اشنایدر ساخت کجاست؟

کنتاکتور اشنایدر ساخت کشور فرانسه است. این کارخانه از سال 1836 کار خود را در زمینه تولید قطعات الکتریکی آغاز کرد و با توجه به این موضوع که این محصول کیفیت بسیار بالایی دارد، امروزه به یک شرکت چند ملیتی تبدیل شده است و در بسیاری از کشورهای دنیا به فروش می رسد.

مشخصات فنی کنتاکتور اشنایدر چیست؟

کسانی که می خواهند برای خرید کنتاکتور اشنایدر اقدام کنند، در مورد مشخصات فنی این محصول سوال می پرسند. مشخصات مهم آن به صورت زیر هستند:

  • این کنتاکتور دارای حامل کنتاکت صفحه است.

  • این کنتاکتور دارای ترمینال است.

  • این کنتاکتور دارای صفحه فلزی انتهایی برای نصب قسمت های ثابت روی آن است.

  • به منظور افزایش ضریب اطمینان از پوشش اکسید نقره بر روی کنتاکت های ثابت و متحرک استفاده شده است.

  • کنتاکتور اشنایدر دارای ترمینال های ورودی و خروجی است.

  • این کنتاکتور دارای سیستم هسته آهنی ثابت و متحرک است.

  • کنتاکتور اشنایدر دارای قسمت کنترل جرقه است.

  • این کنتاکتور حامل کنتاکت های متحرک نیز است.

کنتاکتور

قدرت قطع جریان در کنتاکتور اشنایدر به چه صورت است؟

یکی از مهمترین مواردی که سبب شده است خرید کنتاکتور اشنایدر مد نظر قرار گیرد قدرت آن در قطع جریان الکتریسیته است. به طور کلی، زمانی که کنتاکت ها قطع می شوند، فشردگی آنها روی یکدیگر کاهش پیدا می کند و در لحظه ای که کنتاکت ها از هم جدا می شوند، تنها یک نقطه تماس بین آنها وجود می آید که بدین ترتیب مقاومت نقطه تماس زیاد می شود.

 در این شرایط، اگر جریان تولیدی بیش از حد باشد، ممکن است نقطه تماس کنتاکت ها قطع شود و اگر ولتاژ به اندازه کافی باشد، هنگام جدا شدن کنتاکت ها یک قوس الکتریکی ایجاد می شود. اما با خرید کنتاکتور اشنایدر این مشکلات از بین می رود. زیرا این کنتاکتور با قرار دادن صفحات جرقه گیر از صدمه دیدن آنها جلوگیری می کند.

این محصول تا به حال چه استانداردهایی را دریافت کرده است؟

همانطور که متوجه شده اید خرید کنتاکتور اشنایدر یک ایده شگفت انگیز است و استانداردهایی که این محصول دریافت کرده است نشان می دهد این محصول کیفیت بسیار بالایی دارد. استانداردهای کنتاکتور اشنایدر به شرح زیرند:

  • استاندارد VDE_DIN آلمان

  • استاندارد UTE_NF فرانسه 

  • استاندارد B.S انگلیس

  • استاندارد G.S.B کانادا 

  • استاندارد CSA کانادا 

کنتاکتور اشنایدر چگونه کار می کند؟

یکی از سوالات پرتکراری که در مورد خرید کنتاکتور پرسیده می شود در این زمینه است که نحوه کار کنتاکتور اشنایدر به چه صورت است! بهتر است بدانید نحوه کار با این کنتاکتور بسیار ساده است و کسانی که با جریان برق کار می کنند به راحتی می توانند از این کنتاکتور استفاده کنند. نحوه کار بدین صورت است که با ارسال جریان بسیار کوچک برق به کنتاکتور می توان کنترل جریان برق بسیار بزرگ و قدرتمند را دارد.

برق صنعتی

برای خرید کنتاکتور اشنایدر به کجا مراجعه کنیم؟

کنتاکتور اشنایدر یک محصول فرانسوی است و ویژگی های متعددی دارد. این کنتاکتور دارای حامل کنتاکت صفحه، ترمینال و صفحه فلزی انتهایی برای نصب قسمت های ثابت روی آن است. اگر می خواهید برای خرید کنتاکتور از برندهایی معتبری هم چون اشنایدر, ال اس, زیمنس و ... اقدام کنید، می توانید به سایت فروشگاهی هایپر لاله زار مراجعه کنید. این سایت محصولاتی با کیفیت بالا و مقرون به صرفه اقتصادی را به فروش می رساند و به رشد صنعت برق کمک می کند.