شناسه خبر : 41735 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

خرید جم فری فایر در ۳ دقیقه با چند کلیک

این بازی شروعی هیجان انگیز و متفاوت دارد.

خرید جم فری فایر در ۳ دقیقه با چند کلیک

 بازیکنان در یک جزیره ‌ی ناشناخته فرود آمده ‌اند و این استراتژی آن‌هاست که میبایست به آن‌ها برای بقا در این جزیره که مهم ترین هدف این بازی است، کمک کند.

در هر دور از بازی فری فایر، بازیکنان ده دقیقه زمان دارند تا با ۴۹ رقیب خود مبارزه کنند. استفاده‌ درست و مفید از منابع به بازیکنان برای ادامه دادن به روند بازی کمک میکند.

خرید بیشتر جم فری فایر به بازیکنان در طول این بازی اکشن و هیجان انگیز کمک میکند و امکانات خیلی بیشتری را در اختیارشان قرار میدهد.

آموزش خرید جم فری فایر

راه سریع و راحت برای بهتر شدن در بازی خرید جم است که می‌تواند این بازی را برای بازیکنان بسیار جذاب ‌تر کند. این بازی محبوب عموم افراد با سنین متفاوت است. بازیکنان در این بازی مبارزه و حس رقابت در یک جزیره‌ زیبا و  پر از امکانات را تجربه میکنند. بازیکنان پس از خرید جم فری ‌فایر قادر هستند از همه‌ امکانات غیررایگان این بازی خود بهره گرفته و لذت یک بازی با تم اکشن و مهیج را به خود هدیه دهند.

خرید جم فری فایر با ایدی

در این روش نیاز به ایمیل، فیسبوک یا وی کی ایدی نیست. فقط کافی است بازیکنان شماره ایدی شخصی خود را در بازی، در سایت مورد نظرشان وارد کنند. اسم کرکتر بازیکنان در بازی، مهم نیست و کافی است نام بازیکن به صورت کامل نوشته شود، اما شماره‌ی ایدی میبایست بدون هیچ مشکلی و کاملا دقیق وارد شود.

مزایای خرید جم

در ابتدای بازی بازیکنان میتوانند از بین 8 کراکتر موجود، یکی را انتخاب کنند و در طول بازی با خرید و تجهیز کردن کراکتر مورد نظرخود، در بازی پیشرفت کنند. قدرت و توان این 8 کراکتر تقریبا با هم برابر است و بیشتر شکل و چهره‌ی آنها باهم تفاوت دارد.  بازیکنان برای خرید لباس یا بعضی حیوانات خانگی مثل گربه، پاندا و … و یا ابزار مورد نیاز، نیاز به خرید جم و استفاده آن خواهند داشت.

بازی فری فایر به بازیکنان حق انتخاب می ‌دهد و آن‌ها میتوانند بین 8 کراکتری که برای این بازی طراحی شده‌اند، کراکتر مد نظر خود را انتخاب نمایند. اما نکته‌ حائز اهمیت این است که در انتخاب کراکترها، مقدار جم فری فایر هر بازیکن نقش به‌ سزایی ایفا میکند. برای مثال انتخاب کراکتر میشا فقط از طریق خرید جم این بازی امکان پذیر میباشد.

امکان برد بیشتر با داشتن جم بیشتر

ولی این تنها فایده‌ ی خرید جم نیست. هر کرکتری در این بازی خصوصیات مخصوص خودش را دارد که به بازیکنان برای برد کمک میکند. بازیکنان میتوانند با استفاده از جم فری فایر این ویژگی‌ها را ارتقا بدهند و امکان برد خودشان را بالاتر بیرند. از طرفی بازیکنان با خرید جم و افزایش مقدار آن، میتوانند اسلحه ‌ی خود را آپدیت کرده و اسلحه‌های پیشرفته تری خریداری کنند تا امکان برد خود را در این بازی افزایش دهند.

امکانات بیشتر

خرید جم به بازیکنان برای بازی کردن مستمر و استفاده از امکانات هرچه بیشتر موجود در بازی مانند اسکین‌های متنوع و مختلف، پت‌ها و حیوانات و استفاده از لوازم مختلف و متنوع کمک می‌کند.

خود پت‌ها در بازی فری فایر فواید مختلف و متنوعی دارند. بازیکنان میبایست براساس استراتژی جنگی خود پت مناسبی انتخاب نمایند. بازیکنان حتی میتوانند یکی از این پت ‌های خود را به میدان جنگ هم ببرند و از خصوصیات ویژه‌ آن استفاده نمایند.

جم فری

خرید غیر مستقیم جم

همانطور که میدانید به دلیل تحریم ها، اکثر بازیکنان امکان خرید از داخل بازی به صورت مستقیم را ندارند. از این رو میتوانند از طریق سایت خرید جم به عنوان واسطه ای بین بازیکن و بازی استفاده کنند و از تمام شرایط لازم برای انجام تمام خریدهای بازی مانند خرید انواع لباس ها، اسکین ‌ها و… بهره‌مند شوند.

خرید در 3 دقیقه

درحالت عادی، خرید جم فری فایر در 3 دقیقه و از طریق راه حل‌ های گفته شده امکان پذیر است. در صورتی که بازیکنان عناوین درخواستی در هنگام خرید را کامل و صحیح پر کرده باشند، انجام خرید آن ها حدودا سه دقیقه دقیقه زمان میبرد. البته اگر خرید جم فری فایر را از طریق ایدی انجام دهند، مدت زمان موردنیاز کمتر خواهد بود.

خرید جم فری فایر ارزان

علاوه بر این که باید به سرعت خرید جم فری فایر دقت کرد، نکات دیگری مانند پیدا کردن راهی برای خرید جم فری فایر ارزان هم حائز اهمیت میباشد. معمولا از طریق سرچ کردن، میتوان ارزان‌‌ ترین سایت خرید جم فری فایر را، به واسطه‌ مقایسه‌ قیمت‌ها در بین سایت ها، پیدا کرد.

راه حل دیگر، این است که یک یا چند سایت معتبر را پیدا کنیم و هر وقت که زمان آزاد داشتیم، آفر‌های موجود در این سایت ‌ها را چک کنیم و اگر مورد مناسبی پیدا کردیم از آن استفاده کنیم. البته پیدا کردن سایت معتبر کار چندان مشکلی نیست و معمولا با پرس و جو کردن از سایر بازیکنان میتوانید سایت‌ های مورد اعتماد را پیدا کنید و جم فری فایر‌های اکانت خود را افزایش دهید.