شناسه خبر : 41584 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

6 روش برای خوش فرم نشان دادن ابرو با آرایش

شما یک نقاشی حرفه‌ای را بدون قاب و با چسب به دیوار بچسبانید. توجه چندانی به خود جلب نخواهد کرد.

6 روش برای خوش فرم نشان دادن ابرو با آرایش

 به همان اندازه که خود نقاشی و اثر ارزشمند است، اهمیت ارزش آن، با قابی که برایش می‌سازید تثبیت خواهد شد. در بحث آرایش نیز همین مسئله صادق است.

اگر به بهترین حالت چشم‌های خود را آرایش کنید و در نهایت ابروهایی به شکل یک نخ باریک در بالای چشم‌ها داشته باشید توجه زیادی به چشم‌های خود جلب نمی‌کنید و اگر توجهی جلب شود، در نهایت توجه نیست تعجب است.

یک آرایش چشم زیبا بدون ابروهایی مرتب و پر چنگی به دل نمی‌زند. هرچند مد و متدهای آرایشی هر روز در حال تغییر است اما از گذشته تاکنون زیبایی در سادگی خلاصه می‌شد. ما نیز به دنبال یک سادگی و زیبایی پایدار هستیم. همراه با ما به دنبال کشیدن یک قاب زیبا به دور نقش چشم‌هایتان باشید.

به صورت خود روح ببخشید

قبل از اینکه با استفاده از روشهای مختلف قاب چشمانتان را تنظیم کنید باید بتوانید به صورت خود روح ببخشید. منظور ما استفاده از لوازم آرایشی تکمیلی برای زیباتر شدن چهره و چشمانتان است.

یکی از مهمترین چیزهایی که چشم‌های شما را درشت خواهد کرد استفاده از ریمل مناسب است. در واقع رنگ چشمان شما با استفاده از یک تیرگی هوشمندانه در میان تارهای مژه به بهترین شکل نمایان خواهد شد. شما نیاز به یک ریمل با کیفیت دارید. ما نمی‌خواهیم پس از ۲ ساعت سنگینی ریمل موجب خسته به نظر رسیدن چشم‌ها شود.

برای جلوگیری از چنین اتفاقی پیشنهاد می‌کنیم تا با خرید ریمل ایزادورا یک مدل از آن را امتحان کنید. این ریمل سبک تارهای مژه را به خوبی از هم جدا کرده و رنگ زیبایی به مژه‌ها میدهد. کسانی که مژه‌های بور یا طلایی دارند بیش از هر چیزی نیاز به استفاده از یک ریمل مشکی با پیگمنت بالا دارند. جدا از رنگ مشکی رنگ هایی مانند نارنجی و بنفش برای تابستان عالی هستند.

سایه ابرو

همه در مورد زیبایی و سادگی استفاده از سایه ابرو اطلاع داریم. قرار به استفاده از یک براش پهن و کشیدن آن به دوره ابرو و پر کردن داخل ابرو نیست. اگر بخواهیم کمی حرفه‌ای‌تر عمل کنیم از یک براش سر تخته ظریف و مستحکم استفاده میکنیم. روش استفاده از یک براش باریک به همراه یک مدل سایه ابرو پودری بی شک چندان دور از ذهن نیست. ما میخواهیم شما با استفاده از یک براش مناسب مانند یک نقاش، تارهای ظریفی در قسمت های خالی ابرو بکشید.

در واقع یک میکروبلیدینگ موقت روی ابروهای خود انجام دهید. اگر کمی بیشتر از ظرافت دستانتان استفاده کنید، نتیجه‌ای فوق العاده به دست خواهید آورد.

هاشور ابرو

هاشور ابرو

وسیله دیگری که می‌توانید برای خوش فرم نشان دادن ابرو از آن استفاده کنید هاشور ابرو است. ما روش صحیح استفاده از هاشور ابرو را کمی بالاتر در توضیحات سایه ابرو آورده‌ایم. در واقع شما باید قسمت های خالی ابروهای خود را با یک هاشور ابروی مناسب پر کنید. قبل از هر چیز نیاز به یک شانه مناسب برای ابروها دارید.

با استفاده از شانه ابروهای خود را بالا ببرید و قسمت‌های خالی را با دقت هاشور بزنید. توجه داشته باشید هاشور زدن بیش از اندازه چهره شما را خشن به نظر میرساند. در انتخاب رنگ دقت کافی به خرج دهید. محصولاتی که بسیار تیره هستند نیز چهره شما را خشن نشان می‌دهند. محصولی را انتخاب کنید که برای شستن آن مجبور نباشید تارهای ابروی خود را بکنید یا بیش از اندازه به تار ابروها فشار وارد کنید.

ژل ابرو

ژل ابرو

یک وسیله دیگر برای زیباتر نشان دادن فرم ابروها ژل و صابون ابرو است. هر دوی این محصولات یک کار را انجام میدهند که در اینجا بیشتر درباره استفاده از آنها توضیح داده شده است. بالا بردن و مرتب نشان دادن. در واقع با استفاده از این محصولات چهره شما کمی شاداب‌تر و چشمانتان کمی بازتر نشان داده میشود.

استفاده از چنین محصولاتی مستلزم استفاده از یکی از موارد ذکر شده در بالا است. در واقع با بالابردن و مرتب کردن ابروها شما قسمت های خالی ابرو را بیش از پیش نمایان می‌کنید و نیاز به پوشاندن آن با سایه و یا هاشور دارید. با این روش دقت بیشتری در حفظ زیبایی ابروهایتان خواهید داشت.

تمیز کردن ابروها

یکی دیگر از روش‌ها برای زیباتر کردن فرم ابروها تمیز به نظر رسیدن آن است. شما حتما نیاز به استفاده از موچین و یا تیغ ندارید. در صورت داشتن این ابزار حتما ابروهای خود را تمیز کنید اما در غیر این صورت می‌توانید از کاور کردن صحیح ابرو استفاده کنید. کانسیلر زیر چشم خود را با یک اسفنج انگشتی کوچک به صورت خطی در زیر و بالای ابروی خود بکشید. این کار تاثیر بسیار مثبتی در زیباتر شدن آرایش ابروها و چشمانتان می‌گذارد.

تقویت ابروها

جدا از روش‌های توضیح داده شده به عنوان یک روش دائمی برای زیباتر بودن ابروها باید بتوانید تار و ریشه ابروی خود را تقویت کنید. منظور ما استفاده از محصولات طبیعی مانند انواع روغن ها برای رشد بیشتر ابرو ها است. روغن های مختلفی مانند روغن نارگیل و روغن آرگان یا حتی روغن زیتون را برای ماساژ ابروها امتحان کنید.

منظور ما از ماساژ ابرو کشیدن تارهای ابرو نیست بلکه برخورد مولایم و با استفاده از انگشت به صورت ضربه‌ای روی تار ابروها است که باعث بهبود افزایش جریان خون در این قسمت می‌شود. با افزایش جریان خون ابروهای پرپشت‌تر خواهید داشت و این یک روش دائمی برای زیبا بودن فرم ابرو‌های شما است. همچنین استفاده از برخی قرص‌های مکمل غذایی مانند زینک و در صورت نیاز آهن و بیوتین می‌تواند باعث رشد سریعتر ابرو و موهایتان باشد.

استفاده از روش‌های ذکر شده با دقت بالا و مهارت کافی یک قاب زیبا برای آرایش چشم‌های شما ایجاد خواهد کرد تا همیشه در بهترین حالت خود باشید.

نویسنده: سارا اقبالی