شناسه خبر : 41581 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

چگونه از دیجی کالا ارزان تر خرید کنیم؟

با توجه به افزایش قیمت و همچنین شیوع ویروس کرونا، بسیاری از فروشگاه‌ها امکان خرید اینترنتی را برای مشتریان، فراهم کردند.

چگونه از دیجی کالا ارزان تر خرید کنیم؟

 امروزه شما می‌توانید انواع وسایل مورد نیاز خود را از طریق فروشگاه‌های اینترنتی خریداری کنید.

دیجی کالا به‌عنوان  یکی از بهترین فروشگاه ‌های اینترنتی ایران شناخته می‌شود که میلیون‌ها فروشنده اجناس خود را در آن می‌فروشند.

شما هر چیزی که لازم داشته باشید را می‌توانید در این فروشگاه پیدا کنید. دیجی کالا به خاطر ارائه خدمات برتر از جمله تنوع محصولات، امکان مرجوع کردن کالا، کدهای تخفیف و غیره توانسته کاربران زیادی را به سمت خودش جذب کند.

همچنین شما می‌توانید از ترفندهایی استفاده کنید تا اجناس را با قیمت ارزان‌‌تری تهیه نمایید و خرید به صرفه‌ای داشته باشید. اگر به دنبال ترفندهای خرید ارزان تر از دیجی کالا هستید؛ خواندن این مقاله را از دست ندهید.

تجربه خریدی ارزان از دیجی کالا

 شما با هر میزان درآمد و ثروتی مطمئناً دوست دارید اجناس مورد نیاز خود را با قیمت ارزان‌تری خریداری کنید. خرید اجناس باکیفیت و در عین حال با قیمت مناسب، تجربه خرید لذت‌بخش را برای شما رقم خواهد زد. از ترفندهای خرید ارزان تر از دیجی کالا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اینستاگرام دیجی کالا

یکی از ترفندهای خرید ارزان تر از دیجی کالا، خرید اجناس تخفیف‌دار است. چگونه از این تخفیفات مطلع شویم؟ شما می‌توانید پیج اینستاگرام دیجی کالا را دنبال کرده و با روشن کردن نوتیفیکیشن استوری آن از تمام تخفیفات روزانه باخبر شده و در صورتی‌که کالای مورد نظرتان دارای تخفیف بود؛ آن را خریداری کنید. همچنین گاهی کدهای تخفیف هم استوری می‌شود که معمولا تاریخ انقضا دارند و یا فقط افرادی محدودی می‌توانند از آنها استفاده کنند. به‌همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم حتما اینستاگرام دیجی کالا را دنبال کنید.

  • انتخاب فروشنده

یکی دیگر از ترفندهای خرید ارزان تر از دیجی کالا، انتخاب فروشنده است. اگر قصد خرید یک کالا را دارید ولی فعلا هیچ تخفیفی برای آن در نظر گرفته نشده یا می خواهید برای تولد یکی از دوستانتان خرید کنید و فرصت کافی برای صبر کردن ندارید؛ می‌توانید به صفحه کالای مورد نظر رفته و لیست فروشندگان آن را نگاه کنید. در بسیاری از مواقع فروشندگان دیگر کالای شما را با قیمت ارزان‌تر می‌فروشند. حتما از خودتان سوال می‌پرسید که دلیل فروش محصول مورد نظرتان با قیمت ارزان‌تر چیست؟ مطمئن باشید هر دو محصول با برند یکسان، دارای کیفیت یکسانی هستند و فقط زمان ارسال آنها متفاوت است.

  • بررسی نام های دیگر کالا

یکی از ترفندهای خرید ارزان تر از دیجی کالا، بررسی دسته‌بندی محصول است. همانطور که می‌دانید دیجی کالا یک فروشگاه اینترنتی مارکت پلیس است که فروشندگان بسیاری در آن کالا و محصولات خود را عرضه می‌کنند و ممکن است محصول موردنظرتان با نامی متفاوت توسط یک فروشنده دیگر به فروش برسد. حتی ممکن است این فروشنده، محصول را با قیمت ارزان‌تر نیز بفروشد. پس حتما به دسته‌بندی محصول توجه کنید.

  • انتخاب برند

 برای داشتن یک خرید ارزان‌تر حتما به برند تولید کننده و کشور سازنده توجه کنید. ممکن است کالایی که شما می‌خواهید بخرید با برند دیگر و قیمت پایین‌تر نیز موجود باشد. مثلا اگر قصد خرید دستگاه آبمیوه‌گیری را دارید می‌توانید سراغ برندهای داخلی هم بروید. امروزه برندهای ایرانی از نظر کیفیت دست کمی از محصولات خارجی ندارند و شما می‌توانید؛ آنها را با قیمت مناسب‌تر خریداری کنید.

همچنین می‌توانید به بخش نظرات کاربران رفته و صحبت‌های آنها را درباره کیفیت محصول بخوانید. مطمئنا خواندن نظرات کاربران در مورد محصول بسیار کمک‌ می‌کند که از کیفیت آن مطمئن شده و خریدی خوب را تجربه کنید‌. امروزه اکثر کاربرانی که از دیجی کالا خرید می‌کنند؛ نظر مثبت یا منفی خود را ثبت کرده یا با دادن امتیاز بالا به آن محصول آن را به دیگران پیشنهاد می‌نمایند.

  • توجه به نمودار قیمت

یکی از ترفندهای خرید ارزان تر از دیجی کالا، توجه به نمودار قیمت است. احتمالاً برای شما این سوال پیش آمده است که نمودار قیمت چیست؟ شاید با اینکه سال‌هاست از دیجی کالا خرید می‌کنید؛ ولی اطلاعی از نمودار قیمت نداشته باشید. در سمت راست صفحه محصول مورد نظر می‌توانید نمودار قیمت آن را مشاهده کنید. این نمودار، قیمت کالا را در ۳۰ روز اخیر نشان می‌دهد. در صورتی که متوجه افزایش قیمت محصول شدید؛ بهتر است  هرچه سریع‌تر آن را خریداری کنید. همچنین اگر متوجه افت قیمت محصول نیز شدید؛ در این شرایط  پیشنهاد می‌کنیم کمی صبر کرده تا بتوانید آن را با قیمت ارزان خریداری کنید.

  • جست و جو در اینترنت

اگر تمام روش‌های بالا را برای داشتن یک خرید ارزان امتحان کردید ولی هنوز برایتان کافی نیست؛ بهترین راه‌حل استفاده از کدهای تخفیف است. همانطور که قبلا هم اشاره کردیم؛ شما می‌توانید از طریق دنبال کردن پیج اینستاگرام دیجی کالا از تخفیف‌های اعمال شده و همچنین کدهای تخفیف باخبر شوید. در ضمن می‌توانید در اینترنت سرچ کرده و به‌دنبال کد تخفیف بگردید. مطمئنا با کمی جست‌وجو می‌توانید یک کد تخفیف پیدا کرده و محصول مورد نظر را با قیمت ارزان‌تر تهیه کنید.

کد تخفیف در تاپ کوپن

اگر به دنبال کد تخفیف در دیجی کلا هستید؛ یکی از راحت‌ترین روش‌ها، مراجعه به سایت تاپ کوپن است. در این سایت انواع کد تخفیف از جمله کد تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف اسنپ مارکت، کد تخفیف اکالا، کد تخفیف اسنپ فوت و غیره وجود دارد و شما می‌توانید به‌صورت رایگان از آنها استفاده کرده و خریدی ارزان را تجربه کنید.

همچنین برای اینکه به‌صورت لحظه‌ای از این کدها باخبر شوید می‌توانید اپلیکیشن تاپ کوپن را دانلود کرده و همیشه خرید خود را با تخفیف انجام دهید. کسب‌وکارهای مختلف که دارای پیج اینستاگرام یا سایت هستند می‌توانند کد تخفیف خود را در این سایت قرار دهند تا در معرض دید هزاران کاربر، قرار گرفته و بتوانند مشتریان بیشتری را به سمت خودتان جذب کنند. جهت مشاهده انواع کد تخفیف و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت تاپ کوپن به آدرس اینترنتی topcopon مراجعه کنید.

کلام آخر

اگر دوست دارید محصول مورد نظر خود را با قیمت پایین از دیجی کالا خریداری کنید؛ پیشنهاد می‌کنیم حتما از ترفندهای خرید ارزان تر که در این مقاله به آن اشاره کردیم استفاده کنید. شما با کدهای تخفیف می‌توانید تجربه شیرینی از خرید اینترنتی را داشته باشید.