شناسه خبر : 41579 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

آشنایی با مهمترین تفاوت های بادی اسپلش با عطر و اسپری

اسپری های بدن یک نوع خوشبو کننده هستند که در انواع ضد تعریق و خوشبو کننده در بازار وجود دارند.

آشنایی با مهمترین تفاوت های بادی اسپلش با عطر و اسپری

این روزها استفاده از انواع اسپری و بادی اسپلش زیاد شده است و سوالی که ذهن اغلب ما را درگیر کرده آن است که تفاوت میان عطر و اسپری با بادی اسپلش چیست؟ اسپری و بادی اسپلش هر دو یک نوع خوشبو کننده هستند اما تفاوت هایی دارند که ما در ادامه به آنها می پردازیم. پس با ما همراه شوید.

اسپری بدن چیست؟

اسپری های بدن یک نوع خوشبو کننده هستند که در انواع ضد تعریق و خوشبو کننده در بازار وجود دارند. بر این اساس هم افراد متناسب با نیاز خود از آنها استفاده می کنند. بنابراین از اسپری ضد تعریق برای جلوگیری از عرق کردن بیش از حد استفاده می شود و از اسپری خوشبو کننده صرفا برای خوشبو کردن بدن استفاده می شود و این نوع اسپری از تعریق بدن شما جلوگیری نمی کند. اسپری بدن علاوه بر اسپری کردن روی مچ دست یا روی گلو بهتر است در کشاله ران یا پشت ساق پا اسپری کنید. اسپری بدن نسبت به عطرها قیمت کمتری و حجم بیشتری دارد.

اسپری بدن

یک نوع اسپری خوشبو کننده دیگر نیز وجود دارد که به آن اسپری لباس می گویند. اسپری لباس خوشبو به شما کمک می کند تا اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید و همیشه خوشبو بمانید. برخی افراد به دلیل این که پوستی با حساسیت بالا دارند یا پوست آنها دچار التهاب یا خشکی می شود بهتر است به جای استفاده از اسپری بدن از اسپری لباس برای خوشبوتر شدن خود استفاده کنند چون به دلیل برخورد غیرمستقیم اسپری به بدن دچار آسیب نمی شوند.

برای خرید هر کدام از این موارد می توانید از برندهای مطرح و معروف موجود در بازار مانند برند ایرانی سینره کمک بگیرید. شما با خرید بهترین محصولات سینره به صورت آنلاین نه تنها از تخفیف در قیمت آنها بهره مند می شوید بلکه با تنوع زیادی از محصولاتی که متناسب با پوست شما طراحی شده اند روبرو می شوید.

بادی اسپلش چیست؟

خوشبو کننده بدن

بادی اسپلش هم در دسته انواع خوشبو کننده بدن قرار می گیرد با این تفاوت که در ترکیبات آن از روغن ‌ها، ترکیبات طبیعی و مرطوب‌کننده‌ ها استفاده شده است. به همین  دلیل هم می توان از آنها به طور مستقیم بر روی پوست استفاده کرد و به دلیل خاصیت آب رسانی بالایی که دارند، طراوات، شادابی و جوان‌سازی پوست را به دنبال خواهند داشت.

بنابر این بادی اسپلش نه عطر هستند و نه ادکلن، اما کاملا مایع و رقیق بوده و در ترکیبات آن‌ ها از آب، الکل و ترکیبات طبیعی استفاده می ‌شود. این محصول دست کمی از ادکلن‌ ندارد، البته ماندگاری کمتری نسبت به آن ‌ها دارد.  بهترین  انواع بادی اسپلش را می توانید با خرید  اینترنتی انجام دهید و انواع  زنانه یا مردانه آن را با  قیمت مناسب تری تهیه کنید.

بادی اسپلش‌ها دارای تنوع بالایی هستند که از جمله آنها می‌توان به بادی اسپلش ‌های عطری، بادی اسپلش ‌های شاین ‌دار یا همان اکلیلی اشاره کرد که با برندهای گوناگون و قیمت‌های مختلف در بازار به فروش می ‌رسند.

بادی‌میست ‌ها هم محصولاتی جدید هستند که نسبت به بادی اسپلش‌ ها ماندگاری بیشتری دارند. این محصولات  در حد یک عطر و یا پرفیوم کارایی دارند و به دلیل مقدار بالای عطر، کیفیت نوع الکل و املاحی که در آن استفاده می شود؛ کاربرد قوی ‌تر و بهتری داشته و وسعت پخش بوی آن بسیار بیشتر است.

تفاوت بادی اسپلش و اسپری

با تعریف هر کدام از این موارد به این نتیجه می رسیم که مهم ترین تفاوت بادی اسپلش و اسپری در ترکیبات آن است. بنابراین ساخت این محصولات با هم تفاوت دارد. بادی اسپلش به گونه ای ساخته شده است که ترکیبات طبیعی موجود در آن باعث تغذیه و جوان سازی پوست شده و به صورت مستقیم بر روی بدن اسپری می شود. علاوه بر این استفاده از بادی اسپلش نباید به هیچ عنوان بر روی لباس صورت بگیرد زیرا بر خلاف آنکه فردی آراسته و خوشبو به نظر برسید می تواند بر روی لباس شما لکه هایی را بر جا بگذارد و نمایان شود.

تفاوت دیگر اسپری و بادی اسپلش آن است که بادی اسپلش به دلیل بالا بودن خاصیت آبرسانی موجب نرمی و شادابی پوست شده و از طرف دیگر هم از عرق کردن بدن جلوگیری می کند. این در حالی است که در ساخت اسپری از نوعی گاز استفاده می شود که در صورت تماس با پوست موجب خشک شدن آن و حتی در برخی موارد حساسیت های پوستی می شود. این محصولات بهتر است بر روی لباس استفاده شوند تا شما در طول روز بویی خوش داشته باشید.

از جمله تفاوت های دیگر این دو می توان به قیمت آنها نیز اشاره کرد. قیمت بادی اسپلش در مقایسه با ادکلن و اسپری مناسب تر بوده و به صورت روزمره نیز قابل استفاده هستند اما از اسپری نمی توان به صورت روزمره استفاده کرد. البته در برخی از موارد بادی اسپلش ها در مقایسه با اسپری های معمولی گران تر هم هستند.

نویسنده: وحیده امینی