شناسه خبر : 41578 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

کمترین قیمت میلگرد 18 بناب تضمینی در آهن پویا

نوسانات قیمت این محصولات در بازار آهن بسیار است.

کمترین قیمت میلگرد 18 بناب تضمینی در آهن پویا

آهن آلات آهن پویا یک مرجع مطمئن برای اطلاع از آخرین قیمت و داشتن خریدی آسان است. این مجموعه با چندین سال سابقه درخشان در زمینه خرید و فروش مقاطع فولادی و میلگرد به خوبی رضایت مشتریان را به دست آورده است.

میلگرد بناب از جمله میلگردهای با کیفیت و شناخته شده در بازار فولاد به شمار می‌روند. این مقاطع فولادی از نوع آجدار و در سایز 8 الی 14 میلیمتر تولید می‌شوند.

البته خط تولید نوین گستر بناب انواع میلگرد آجدار در سایزهای 8 تا 32 میلیمتر را نیز تولید و روانه بازار می‌کند. این محصولات بر طبق استانداردهای DIN اروپا، ASTM آمریکا و استاندارد ملی ایران تهیه می‌گردند. میلگردهای آجدار در دو نوع A2 و A3 با دو علامت مشخصه آج 340 و آج 400 نیز در بازار وجود دارند.

این میلگردها با طول 12 متر برای تقویت سازه‌های بتنی و افزایش مقاومت کششی بتن مورد استفاده قرار می‌گیرند. کارشناسان در فروشگاه اینترنتی آهن پویا می توانند به خوبی سوالات و ابهامات شما قبل از خرید را برطرف سازند. بنابراین با آن ها در ارتباط باشید. عوامل موثر بر قیمت میلگرد 18 بناب مورد بررسی قرار گرفته است.

مشخصات میلگرد آجدار 18 بناب (A3)

میلگرد آجدار A3 بناب را به دلیل آجدار بودن سطح آن میلگرد آجدار می‌نامند که خواص ساختاری آن بهتر از میلگرد ساده است. میلگرد 18 بناب در ساختمان‌سازی کاربرد گسترده‌ای دارد. به طوری که برای افزایش 30 تا 40 درصدی مقاومت سازه‌های بتنی از این نوع مقاطع فولادی بهره می‌برند.

همچنین این میلگرد برای افزایش مقاومت کششی، خمشی و ارتجاعی کردن بتن آرمه در اسکلت فلزی ساختمان‌های بتنی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این شیوه استحکام ‌بخشی سازه‌های بتنی موجب ضد زلزله کردن آن‌ها می‌شود.

تنش جاری این نوع میلگرد برابر با 4000 کیلوگرم بر سانتیمتر مربع و تنش گسیختگی آن معادل 6000 کیلوگرم بر سانتیمتر مربع است. همچنین به دلیل آنکه میزان تغییر شکل نسبی میلگرد A3 بناب 14 درصد است، در پروژه‌های ساخت‌وساز بسیار زیاد استفاده می‌شود. در ضمن آج‌های تشکیل دهنده این محصول نیز به شکل جناقی ( هفت و هشت) است.

به یاد داشته باشید که در مکان‌هایی که تغییر شکل در آن‌ها زیاد است، استفاده از میلگرد 18 مجتمع تولیدی بناب مناسب نیست و نباید روی آن عملیات جوشکاری انجام داد. نوسانات قیمت این محصولات در بازار آهن بسیار است. بنابراین در صورتی که قصد خرید این نوع میلگرد را دارید، باید از قیمت روز آن آگاه شوید. آهن پویا یکی از راه‌های آسان استعلام لحظه‌ای قیمت انواع میلگرد به شمار می‌رود.

آهن-پویا

آهن پویا سابقه‌ای طولانی و درخشان در زمینه فروش و صادرات میلگرد در ایران دارد. شما می‌توایند تمامی میلگردهای صادراتی از برندهای مختلف را از این مجموعه خریداری کنید. خوشبختانه در آهن پویا قیمت میلگرد بناب به صورت روزانه آپدیت می‌شود. شما می‌توانید از طریق ثبت سفارش اینترنتی یا تماس با شماره‌های موجود در سایت اقدام به خرید مقاطع فولادی مختلف در سایزهای گوناگون کنید. همچنین امکان مقایسه قیمت میلگرد ساده و قیمت میلگرد آجدار و سایر میلگردها در این سایت فراهم شده است.

میلگرد بناب

قیمت میلگرد 18 بناب

قیمت میلگرد 18 بناب مانند سایر مقاطع فولادی تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد. ضخامت، طول، وزن و شاخه میلگرد از جمله پارامترهایی هستند که قیمت نهایی میلگرد را تعیین می‌کنند. به طور کلی شما باید با توجه به کاربرد و نوع پروژه خود میلگردهای مناسب با سایز و ابعاد مختلف را بخرید.

آشنایی با عوامل موثر بر قیمت محصولات فولادی پیش از خرید میلگرد به شما کمک می‌کند که محصولی مناسب را انتخاب نمایید. شما با این کار در هزینه‌ پروژه‌های خود صرفه‌جویی خواهید داشت. برای استعلام قیمت میلگرد بناب می‌توانید به آهن پویا مراجعه کنید.

میلگردهای بناب از جمله میلگردهای سایز 18 بر اساس استانداردهای معتبری ساخته می‌شوند و کیفیت بالایی دارند. همچنین لازم به ذکر است که در صورت خرید میلگرد صادراتی بناب پارامترهای مختلفی بر قیمت نهایی آن تاثیر می‌گذارند. مهمترین عوامل تعیین‌کننده این محصولات عبارتند از:

  • سطح قیمت‌های جهانی میلگرد.

  • نوسانات قیمت ارز.

  • قیمت سنگ آهن به عنوان ماده اولیه تولید میلگرد و بسیاری از مقاطع فولادی.

  • قیمت جهانی نفت.

  • وضعیت اقتصادی ایران و سایر کشورها.

  • وضعیت سیاسی ایران و جایگاه آن در منطقه.

شایان ذکر است که افزایش یا کاهش میزان عرضه و تقاضا نیز بر قیمت میلگرد 18 بناب و سایر سایزهای آن تاثیر می‌گذارد. به طور کلی اگر عرضه محصولی افزایش یابد، قیمت آن کاهش پیدا خواهد کرد. در مقابل در صورت نزولی شدن روند عرضه کالایی باعث افزایش قیمت آن می‌شود. سایت آهن پویا یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر در زمینه فروش آهن‌آلات و مقاطع فولادی مختلف است که ارزانترین قیمت میلگرد را به شما مشتریان گرامی عرضه می‌کند.