شناسه خبر : 41513 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

آشنایی با کسب و کارهای جدید در دنیا با دانشگاه کسب و کار

برای راه‌اندازی یک کسب و کار تازه همه چیز با ایده‌ای شروع می‌شود که در طول زمان فضایی برای رشد دارد.

آشنایی با کسب و کارهای جدید در دنیا با دانشگاه کسب و کار

این مقاله برای کسانی است که به دنبال الهام گرفتن برای شروع یک تجارت جدید و آگاهی از کسب و کارهای جدید در دنیا هستند، می‌باشد.

اگر می‌خواهید یک کارآفرین شوید و یک کسب و کار جدید راه اندازی کنید، به الهام گرفتن نیاز دارید؛ بنابراین اگر شما نیز به دنبال سایت‌هایی با محوریت کارآفرینی مثل هاروارد بیزینس ریویو، فوربز، دانشگاه کسب و کار، فرچون و بیزنس اینسایدر هستید توصیه می‌کنیم سری به وب‌سایت فارسی زبان دانشگاه کسب و کار بزنید؛ چراکه دانشگاه کسب و کار یک رسانه تخصصی در حوزه کارآفرینی استارتاپ و سرمایه گذاری است که بی‌شک کمک شایانی را در این زمینه به شما ارائه خواهد کرد.

برای راه‌اندازی یک کسب و کار تازه همه چیز با ایده‌ای شروع می‌شود که در طول زمان فضایی برای رشد دارد. علاوه بر ایده باید ترس را نیز کنار بگذارید زیرا به طور ذاتی عملکرد مغز انسان طوری است که اصولاً سعی می‌کند از تغییر و ورود به موقعیت‌هایی که در آن احساس خطر می‌کند، بپرهیزد و به همین دلیل است که همواره از ورود به دنیای کسب و کارهای جدید و ریسک کردن می‌ترسد.

 از طرف دیگر فضای کسب و کارهای قدیمی به سمت زوال و پیری می‌رود؛ بنابراین علیرغم ترس از ریسک کردن، ما در کشور خودمان با مشاهده شکل گرفتن چند کسب و کار جدید و موفق همچون تاکسی‌های اینترنتی و سایت‌های فروش اینترنتی متوجه شدیم که در دنیای جدید امروزی خطر تغییر نکردن و به روز نشدن بسیار بیشتر از خطری است که ممکن است تغییر کردن به ما تحمیل کند.

 اگر به دنبال راه اندازی یک کسب و کار موفق هستید اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید تنها نیستید زیرا امروزه ده‌ها هزار نفر به دلایل موجه به فکر راه اندازی کسب و کار خود هستند و به همین دلیل به دنبال شناخت کسب و کارهای جدید در دنیا می‌باشند.

به طور متوسط، افراد می‌توانند انتظار داشته باشند که در طول زندگی کاری خود دو یا سه شغل داشته باشند و بسیاری به دنبال تبدیل شدن به رئیس خود یا صاحب یک کسب و کار کوچک هستند، دانشگاه کسب و کار یک رسانه تخصصی در حوزه کارآفرینی، استارتاپ و سرمایه‌گذاری است که می‌تواند شما را در این مسیر همراهی کند.

چند نمونه از کسب و کارهای جدید در دنیا

بهینه سازی سایت

سئو یا بهینه سازی سایت از کسب و کارهای جدید در دنیا است. اینکه الان شما در حال مطالعه مقاله ما هستید، احتمالا به خاطر این است که شما کلمه خاصی را در گوگل جستجو کرده و به این سایت و این مقاله رسیده‌اید و احتمالا شما کلماتی همچون کسب و کارهای جدید در دنیا، کسب و کارهای جدید، کسب و کار و یا دانشگاه کسب و کار را سرچ کرده‌اید که در واقع می‌توان گفت این کلمات، کلمات کلیدی مقاله ما هستند و دلیل اینکه شما مقاله ما را در صفحه اول  گوگل مشاهده می‌کنید به خاطر این است که این عبارت‌ها در این مقاله، سئو یا بهینه سازی شده است.

سئو در واقع یک سری عوامل و فاکتورهایی است که باید توسط سئو‌کار روی وب‌سایت پیاده شود تا گوگل به بررسی آن‌ها پرداخته و با توجه به کیفیتی که دارند شما را رتبه بندی کند. امروزه با توجه به رشد کسب و کارهای اینترنتی سئو جزو کسب و کارهای پردرآمد و محبوب اینترنتی در بین جوانان امروزی است.

کارهای گرافیکی

اغلب شرکت‌هایی که با اینترنت سروکار دارند اصولاً از یک یا چند نفر نیروی گرافیست جهت انجام کارهای خود کمک می‌گیرند. گرافیست‌ها اصولاً بیشتر کارهای خود را به وسیله رایانه و نرم افزار‌هایی همچون فتوشاپ انجام می‌دهند. از جمله فعالیت‌های گرافیست‌ها می‌توان به ساخت بنرهای تصویری، طراحی تصاویر وب سایت، طراحی کردن لوگو، طراحی پست اینستاگرام و.. اشاره کرد. بین کسب و کارهای جدید در دنیا بازار کار گرافیست‌ها به شدت داغ بوده و همین مسئله موجب افزایش درآمد افرادی که در این زمینه متخصص هستند شده است.

تولید محتوا

تولید محتوا که از مشاغل قدیمی در حوزه وبلاگ و اینترنت بود، امروزه جایگاه واقعی خود را پیدا کرده و به عنوان یک کسب و کار موفق و کم سرمایه شناخته می‌شود و بعد از به وجود آمدن شاخه بازاریابی محتوایی که در واقع همان ارائه محتوای رایگان جهت جلب نظر مخاطب و سپس تبلیغ محصولات مختلف است، جان دوباره گرفته است.

سوشیال مارکتینگ

شبکه‌های اجتماعی محبوبیت بسیاری بین کاربران دارند که با توجه به رایگان بودن استفاده از این شبکه اجتماعی و سایر شبکه‌های دیگر کسب و کارهای جدید در دنیا این فرصت جذب مخاطب را از دست نداده‌اند. همانطور که متوجه آن هستید بسیاری از مشاغل امروزی در حال فعالیت در شبکه‌های مختلف اجتماعی از جمله اینستاگرام، تلگرام، تیک تاک و ... هستند، حال از آنجایی که فرایند تولید محتوا تخصصی است پای سوشیال مارکتر‌ها به میان می‌آید. در واقع یک سوشیال مارکتر با دریافت یک هزینه ماهانه به تولید محتوا در یک شبکه اجتماعی برای یک کسب و کار می‌پردازد. برای انجام این کار باید با نرم‌افزارهایی برای ادیت ویدئو و فتوشاپ آشنا بوده و اصول بازاریابی محتوایی را بدانید.

طراحی سایت

طراحی سایت امروزه جزء کسب و کارهای جدید در دنیا در زمینه اینترنت است که با توجه به درآمد بالا و تقاضای زیاد، جزو محبوب‌ترین مشاغل است. بدون یک وب سایت با استفاده آسان و با کیفیت، سایر مشاغل سرنخ های ارزشمند آنلاین را از دست می‌دهند به همین دلیل تقاضا برای طراحی سایت به منظور رونق بخشیدن به کسب و کارهای کوچک و بزرگ بسیار افزایش یافته است.

کلام آخر

در این مقاله ما سعی داشتیم شما را با کسب و کارهای جدید دنیا آشنا کنیم، اما با توجه به گسترده بودن این حوزه نمی‌توان تنها به مطالب موجود در این مقاله تکیه کرد. بنابراین اگر شما به حوزه کارآفرینی و استارتاپ علاقمند هستید و دوست دارید به گسترش شخصیت و مهارت‌های خود بپردازید، توصیه می‌کنیم به وب سایت دانشگاه کسب و کار به آدرس اینترنتی http://businessuni.net/ مراجعه کنید، چراکه این وب سایت یک وبسایت محتوا محور بوده که سعی دارد به طور تخصصی شما را در زمینه کارآفرینی کسب و کار و استارتاپ راهنمایی کند و محتوا های روز دنیا را در این زمینه در اختیار شما قرار دهد.

دانشگاه کسب و کار | http://businessuni.net/ | کسب و کار | کارآفرینی | استارتاپ | سرمایه گذاری | بهبود فردی