شناسه خبر : 41508 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

نخستین و بزرگترین «تورنمنت ترید ایران» با استقبال بی نظیر علاقمندان آغاز شد

محمد هلاکوئی خبر داد: نخستین و بزرگترین «تورنمنت ترید ایران» آغاز بکار کرد.

نخستین و بزرگترین «تورنمنت ترید ایران» با استقبال بی نظیر علاقمندان آغاز شد

این چهره شناخته شده تحلیلی حوزه ارزهای دیجیتال با اعلام این خبر گفت: نخستین و بزرگترین «تورنمنت ترید ایران»  با استقبال بینظیر علاقمندان، فعالان حوزه ارزهای دیجیتال و تحلیلگران بازارهای مالی آغاز بکار کرد.

هلاکوئی ضمن اعلام این خبر افزود: این تورنمنت  که بنا بود از تاریخ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ کار خود را آغاز کند، به دلیل استقبال بینظیر و غیر قابل پیش بینی علاقمندان از امروز اول تیر ۱۴۰۱ در وبسایت  Dideban.com آغاز بکار کرده است.

به گفته این تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال، آمار اولیه از شرکت کنندگان در این تورنمنت، حکایت از حضور و ثبت نام بیش از ۱۶ هزار نفر از علاقمندان در مسابقه دارد که این آمار هر لحظه در حال افزایش است.

هلاکوئی یادآور شد: اخبار و اطلاع رسانی های تورنمنت، لحظه به لحظه در کانال رسمی تلگرامی با عنوان « تورنمنت ترید «دیده بان»» بارگذاری می شود و علاقمندان می توانند پاسخ تمامی پرسش های خود را از طریق این کانال به آدرس t.me/didebanmarket  دریافت کنند.

این کانال در ساعات مختلف شبانه روز از طریق انتشار پست های مختلف اعم از ویدیو، فایل صوتی و فایل نوشتاری در خصوص وضعیت تورنمنت و پرسش های رایج شرکت کنندگان اطلاع رسانی می کند. گفتنی است نخستین و بزرگترین تورنمنت ترید ایران با هدف گردهمایی و هم اندیشی تحلیلگران ایرانی و استعدادیابی و توسعه نیروهای انسانی در این حوزه برگزار می شود.

محمد هلاکوئی پیش­تر در اخبار رسمی این تورنمنت که از طریق مجاری رسمی رسانه ای اطلاع رسانی شد، اظهار کرد:

به سبب حضور چهره های جوان و مستعد حوزه تحلیلی در بازار ارزهای دیجیتال، طلا، نفت و بسیاری دیگر از بازارهای مالی جهان، تصمیم گرفتیم برای نخستین بار، تورنمنتی در این سطح را طراحی و اجرا کنیم که بتواند تسهیل گر حضور فعالانه و سودمندتر تریدرها و تحلیلگران ایرانی در بازارهای عمده و اثرگذار جهانی باشد و همچنین منافع اقتصادی نمایانی را برای کشور عزیزمان ایران در میان مدت و بلندمدت بهمراه بیاورد.

لازم به یادآوری است به گفته ستاد برگزاری این تورنمنت، برای نخستین بار شرط استعداد و اعتماد بنفس در زمره مهمترین شروط شرکت در یک تورنمنت مهم در زمینه بازارهای مالی است و تنها کافیست که علاقمندان به شرکت در این مسابقه، استعداد تحلیل بازارهای مالی جهانی، و یک موبایل و لپ تاپ برای داد و ستد محتوا و تحلیل هایشان داشته باشند.

 ۱۰۰ نفر از مجموع شرکت کنندگان در این تورنمنت به مرحله نیمه نهایی مسابقه راه خواهند یافت که از میان آنان ۱۰ نفر اول، شامل دریافت جایزه نقدی به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان و همچنین هزینه بلیط رفت و برگشت از ایران به ترکیه و فرصت شرکت در کارگاه/کمپین چند روزه تحلیل بازارهای مالی جهانی را پیدا خواهند کرد.

به گفته محمد هلاکوئی،  شرکت در این تورنمنت هیچگونه محدودیت جفرافیایی نداشته و مسابقه بصورت آنلاین و به مدت ۳۰ روز برگزار خواهد شد و ظرفیت شرکت در این تورنمنت نامحدود است.