شناسه خبر : 41386 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با کمتر از 50 میلیون آسانسور راه اندازی کنید

آسانسور‌ها یکی از کاربردی ترین تجهیزات در ساختمان‌ها محسوب می‌شوند...

با کمتر از 50 میلیون آسانسور راه اندازی کنید

 که شرایط اقتصادی حاکم در جامع و نوسونات ارزی موجب شده است که قطعات آسانسور با بیشترین افزایش قیمت در سال 1401 رو به رو شود. قیمت آسانسور با توجه به ویژگی ها و کاربرد آنها تغییر می‌کند، از این رو به بررسی آسانسور مناسب با ساختمان می‌پردازیم که با کمتر از 50 میلیون بتوان آن را راه اندازی کرد.

عوامل موثر در قیمت آسانسور

قیمت آسانسور به عوامل بسیاری مرتبط است که می‌توان به تعداد طبقات ساختمان(تعداد توقف)، نوع آسانسور(کششی یا هیدرولیک)، ظرفیت نفرات آسانسور، سرعت آسانسور، برند های مختلف آسانسور، نوع موتور آسانسور، نوع کابین آسانسور اشاره کرد. قیمت خرید قطعات آسانسور  در برند ‌های مختلف از بهران،  سلکوم، یاران و اسدی و... با توجه به نوع کالا متفاوت است.

در کنار هزینه قطعات آسانسور ، نصب و راه اندازی آسانسور ‌ها با توجه به نوع آسانسور و شرایط ساختمان مورد نظر متفاوت است.

به صرفه ‌ترین نوع آسانسور

به صرفه‌ترین آسانسور  برای هر ساختمان، آسانسوری است که با متناسب با شرایط ساختمان مورد نظر  باشد. قیمت قطعات آسانسور گران هستند و برای خرید قطعات آسانسور ارزان و باکیفیت باید واسطه‌های بین خریدار و تولیدکننده حذف شود. با خرید اینترنتی قطعات آسانسور از وبسایت های تخصصی همچون جم لیف و کلمان  می‌توان واسطه‌ها را به راحتی حذف کرد و خریدی راحت و مطمن و به صرفه را تجربه کرد.

موتور، گران‌ترین قطعه آسانسور

برای خرید آنلاین موتور آسانسور  با کمترین هزینه باید به سراغ آسانسور های کششی با موتور های گیربکسی رفت که به صرفه ترین نوع موتور آسانسور است و در بیشترین خرید و فروش را در بین دیگر انواع موتور ها دارد.

باید در نظر گرفت که از دید عمر طولانی و سرویس و نگهداری راحت تر باید به سراغ موتور های گیرلس و روملس رفت که به راحتی می‌توانید در وبسایت بازرگانی کلمان به مقایسه قیمت انواع موتور  های اسانسور  در برترین برند‌های سطح جهان از الکو، ساسی، سیکور،کوپل، بهران، فیا، آرکل و... بپردازید.

کابین آسانسور

کمترین قیمت خرید روغن دان آسانسور

روغن دان آسانسور  یکی از قطعات پر مصرف آسانسور است که مخصوص ریل آسانسور  ها ‌می‌باشد که با کاهش برخورد قطعات باعث عملکرد بهتر اسانسور می‌شود که محل نصب آن بالای کابین است. هنگام خرید این قطعه کیفیت و قیمت مناسب آن مورد بررسی قرار می‌گیرد از این رو با خرید روغن دان آسانسور از کلمان می‌توانید از کیفیت بالا و قیمت پایین و همچنین ارسال سریع مطمن باشید.

ارتباط هزینه راه اندازی آسانسور با حوادث آسانسوری

راه اندازی آسانسور با کمتر از 50 میلیون امری غیر ممکن است و راه اندازی آسانسور با کمترین هزینه ممکن امری به صرفه نیست، زیرا آسانسور ها با جان و مال مردم ارتباط مستقیم دارند که خسارت‌های وارده، گاهی غیر قابل جبران هستند. برای جلوگیری از  حوادث آسانسوری مانند سقوط کابین آسانسور باید مواردی همچون

  • انتخاب بازرگانی مطمن برای خرید قطعات آسانسور باکیفیت

  • انتخاب آسانسوری با برق اضطراری

  • انتخاب آسانسوری با سیستم هشدار وزن اضافه

  • انتخاب آسانسوری با تلفن اضطراری

  • سرویس و نگهداری اصولی آسانسور

را به طور جدی در نظر گرفت و اجرا کرد.

تیم فنی و پیشتیبانی کلمان راهنمای قبل از خرید کامل و مطمنی هستند که به شما در انتخاب مناسب ترین و به صرف ترین قطعات آسانسور و یا خرید یک پکیج کامل آسانسور متناسب با ساختمان مورد نظر شما کمک می‌کنند. تیم پشتیبانی کلمان در تمام مراحل خرید، ارسال و تحویل کالا به صورت کامل شما را همراهی می‌کنند و لازم به ذکر است که هزینه ارسال برای سفارشات بالای 5 میلیون در چند شهر شیراز،  بوشهر ،بندرعباس  و تهران رایگان است.