شناسه خبر : 41362 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بهترین هتل‌های 3 ستاره شیراز برای اقامت

اگر قصد دارید سفری به شهر شیراز داشته باشید و در عین حال، هتلی اقتصادی را برای اقامت انتخاب کنید، پیشنهاد ما به شما، اقامت در یکی از هتل‌های 3 ستاره این شهر است.

بهترین هتل‌های 3 ستاره شیراز برای اقامت

 این هتل‌ها علاوه بر اینکه کیفیت خوب و قابل قبولی دارند، به لحاظ هزینه‌ای نیز معقول‌تر هستند. حال ما در این مقاله، تعدادی از هتل‌های 3 ستاره این شهر را به شما معرفی می‌کنیم و در نهایت خواهیم گفت که چطور می‌توانید آنها را آنلاین رزرو کنید. پس تا انتها همراه ما باشید.

هتل ارگ شیراز

اولین هتل 3 ستاره شیراز که قصد معرفی آن را داریم، در خیابان تختی این شهر ساخته شده و نام آن، هتل ارگ شیراز است. این هتل 30 ساله، در 2 طبقه 64 واحد اقامتی برای میزبانی از مسافران این شهر دارد. البته این هتل در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفته تا بتواند کیفیت بهتری از خدمات را به مسافرانش ارائه دهد. هتل ارگ، موقعیت مکانی خیلی خوبی دارد و به مراکز دیدنی شهر شیراز، بسیار نزدیک است. این هتل، رستوران و کافی شاپ نیز دارد که برای صرف ناهار، شام یا نوشیدنی و دسر، می‌توانید به آنها مراجعه کنید و دیگر از هتل خارج نشوید.

هتل رودکی شیراز

هتل رودکی شیراز، جزو هتل‌های قدیمی این شهر است که در سال 1358 ساخته شده و 5 سال پیش، مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل 3 ستاره، در بلوار کریمخان زند شیراز واقع شده و دسترسی و موقعیت مکانی خیلی مطلوبی دارد. این هتل پنج طبقه که 33 واحد اقامتی دارد، اتاق‌های مختلف یک تا سه نفره‌ای دارد که می‌توانید هر یک از آنها را بصورت آنلاین از طریق سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ رزرو کنید. رستوران هتل نیز غذاهای متنوع ایرانی را برای مسافران سرو می‌کند.

هتل پارسه شیراز

یکی دیگر از هتل‌های 3 ستاره شهر زیبای شیراز، هتل پارسه این شهر است که مانند هتل رودکی، در کوچه پس کوچه‌های بلوار کریمخان زند این شهر ساخته شده و فاصله کمی با ارگ کریمخانی دارد. این هتل که در سال 1383 ساخته شده، 5 طبقه است و مجموعا 72 واحد اقامتی دارد که در سال 1395 بازسازی شده‌اند. این هتل شیراز علاوه بر رستوران و کافی شاپ، سالن همایش نیز دارد.

رزرو آنلاین هتل در شیراز

جهت رزرو آنلاین هتل شیراز یا هتل اصفهان یا هتل‌هایی در دیگر شهرهای ایران با قیمت مناسب، کافیست سری به سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ بزنید. سپس به بخش هتل داخلی بروید، نام شهر مقصد را وارد کنید و تاریخ مورد نظر برای ورود به هتل و خروج از آن را نیز تعیین نمایید. سپس اسنپ تریپ بر اساس جستجوی پیشنهادی شما، لیستی از هتل‌های این شهر را برای شما نمایش می‌دهد. شما می‌توانید هتل‌ها را به لحاظ قیمت، موقعیت مکانی و امکانات، باهم مقایسه نموده و هتل مورد نظرتان را آنلاین رزرو کنید و با پرداخت هزینه آن بصورت اینترنتی، رزروتان را قطعی کنید.