شناسه خبر : 41359 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

دستگیره کابینت ژله ای ایتالیایی

اگر قصد خرید عمده دستگیره کابینت دارید باید حتما به نکاتی توجه داشته باشید. این مجموعه با عالی ترین کیفیت و قیمت این محصول و عرضه می کند.

دستگیره کابینت ژله ای ایتالیایی

دستگیره کابیت در بازار مدل ها رنگ و اندازه های متفاوتی دارد و این تنوع زیاد ممکن است عده ای بدون در نظر گرفتن نکاتی که بیان شده مثل جنس و سبک کابینت خرید نامناسبی انجام دهند و این امر باعث می شود که جلوه ی آشپزخانه آ ن ها طوری نباشد که انتظار آن را داشتند بهتر است فردی که در این زمینه مهارت کافی و در مورد سبک و مد امروزه اطلاعاتی دارد اقدام به خرید این محصول کند و بتواند راهنمایی ها و مشاوره های درستی در زمینه دکوراسیون و سبک آشپزخانه آن ها بدهد.

قیمت یراق آلات و دستگیره کابینت به جنس، رنگ، طرح و برند مد نظر بستگی دارد بعضی از برند ها در بازار وجود دارند که کیفیت و رنگ و آبکاری بسیار ضعیف بوده ولی قیمت مناسبی دارند اکثرا دستگیره های استیل و برنز و نیکل قیمت و فروش بیشتری دارند نسبت به دیگر نمونه های این محصول و این جنس دستگیره ها دوام و کیفیت فوق العاده تری نسبت به سایر دستگیره ها دارند و میتوان سالیان سال از این دستگیره های با کیفیت استفاده کرد.

دستگیره کابینت ژله ای

امروزه دستگیره های کابینت، انواع متنوعی دارند و دستگیره ژله ای یک مورد از آنها می باشد. یکی از انواع لاکچری دستگیره ها، دستگیره کابینت است که از شیشه مشکی یا سفید و بدنه فلزی با رنگ نقره ای تولید شده است و به دلیل زیبایی منحصر به فردی که دارد همیشه توسط خانم های خوش سلیقه انتخاب می گردد.

دستگیره ژله ای

تنوع دستگیره ها باعث سردرگمی خریدار می شود. برخی از دستگیره کابینت ژله ای هر چند که بسیار زیبا هستند اما برای هر دکوراسیونی کاربرد ندارند و نه تنها باعث زیبایی آشپزخانه نمی شوند، بلکه جذابیت فضا را نیز از بین می برند.

دستگیره ها باید کیفیت مطلوبی داشته باشند و جنس فلزی و چوبی که برای تولید آنها استفاده می شود، باید بسیار مستحکم باشد تا در اثر هر گونه فشار و حرارت مقاومت خود را از دست ندهند.اگر دستگیره چوبی است، جنس چوب آن باید گردو، افرا یا بلوط باشد و اگر دستگیره فلزی است، آلیاژ های مورد استفاده در آن باید استاندارد و مناسب باشد.

این نوع دستگیره، از شیشه های نشکن و با کیفیت ساخته شده است و به دو صورت مات و براق در بازار موجود می باشد. دستگیره شیشه ای را هم برای کابینت هایی که درب آن ها شیشه است و هم برای کابینت های مدرن می توان استفاده کرد. دستگیره های شیشه ای در سه سایز تهیه شده اند که می توانیم به تک پیچ، 96 و 160 اشاره کنیم. انتخاب هر یک از این سایزها، متناسب با اندازه کابینت انجام می شود.

دستگیره کابینت ایتالیایی

چین یکی از کشور های تولید کننده کابینت است که محصولات آن به دستگیره های کابینت چینی معروف است دستگیره کابینت نگین دار برجسته, کمدی یا ریل دار, طرح ساده, مدل کلاسیک, طرح سرامیکی و مناسب کودک 6 نوع معمول دستگیره های کابینت هستند.

یک پیشنهاد بی نظیر برای افرادی که فضای کمی در خانه خود دارند استفاده از دستگیره های ریلی است. زمانی که از این دستگیره ها استفاده می کنید دیگر نیاز به باز کردن در کابینت نیست و با کشیدن درب می توانید آن را باز کنید.

افرادی که به زرق و برق اهمیت می دهند باید از دستگیره های نگین دار برای کابینت استفاده کنند. این دستگیره ها در دو رنگ کروم و طلایی در بازار موجود و قابل تهیه هستند.

دستگیره

اگر قرار باشد لاکچری ترین مدل دستگیره کابینت به شما پیشنهاد شود قطعا اولین پیشنهاد دستگیره کابینت ایتالیایی است. این محصول به دلیل مرغوبیت خوبی دارد طرفدار های زیادی را به خودش اختصاص داده است. از مدل های این محصول می توانیم به دستگیره کابینت تک پیچ ایتالیایی, دستگیره توکار ایتالیایی و… اشاره کنیم. جنس دستگیره های کابینت می توانند متفاوت باشند مانند سرامیکی, چوبی, فلزی و…

افرادی که به دکوراسیون های ژاپنی علاقه دارند و تم آشپزخونه خودشان را مطابق با آن می چینند از دستگیره کابینت ژاپنی استفاده می کنند. طرز فکر متفاوت ژاپنی ها رو میشه به طور کامل از چیدمان دکوراسیون داخلی خانه ژاپنی ها متوجه شد یکی از مواردی که باید قابل توجه قرار بگیرد انتخاب مدل مدنظر نصب است برای مثال اگر می خواهید همه دستگیره ها افقی نصب شوند از دستگیره های کوچک استفاده کنید.

یکی از پیشنهاد های فوق العاده برای افرادی که علاقه مند به سبک کلاسیک و مدرن هستند استفاده از دستگیره های کابینت شیشه ای است. افرادی که می خواهند دستگیره کابینتی با قیمت مناسب تهیه کنند خریداری دستگیره های پلاستیکی به آن ها توصیه می شود.

هر چند که این دستگیره ها قیمت های مناسبی دارند و ارزون هستند ولی مدل های متفاوت و رنگ های متنوعی از آن ها در بازار موجود است که میتوانند افراد با توجه به سلیقه خودشان یکی از آن ها را انتخاب کنند.