شناسه خبر : 41318 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

رادیس بهترین سایت خرید موبایل

برای خرید موبایل از رادیس یا هر جای دیگر، بهترین راه برای شروع این است که فهرستی از نیازهای ضروری، اولویت‌ها و بودجه خود تهیه کنید.

رادیس بهترین سایت خرید موبایل

 به صفحه نمایش بزرگی نیاز دارید تا بتوانید راحت بخوانید و بازی کنید؟ یا گوشی کوچکی می‌خواهید که راحت در جیبتان جا شود؟ شاید هم گوشی موبایلی می‌خواهید که دوربین خوبی داشته باشد تا بتوانید عکس‌های با کیفیتی با آن بگیرید. تهیه فهرست کوتاهی از ویژگی‌هایی که واقعاً برای شما مهم هستند ایده خوبیست، زیرا باعث می‌شود زمان موردنیاز برای جستجویتان محدود و هدفمند شود. 

برای آشنایی بیشتر با سایت رادیس کلیک کنید

مثلا شما یک ماجراجو در فضای باز هستید که به یک تلفن مقاوم و ضدآب با صفحه نمایش بادوام اضافی نیاز دارید، یا فردی بسیار محافظه‌کار هستید یا کسی که فقط برای مواقع اضطراری از تلفن خود استفاده می‌کند؟ عاشق فیلم‌برداری هستید و به یک دوربین درجه یک نیاز دارید؟ پاسخ دادن به این سوالات به شما کمک می‌کند مدلی را که به بهترین وجه نیازتان را برطرف می‌کند خریداری کنید.

مزایای خرید موبایل از رادیس

زمانی که نیازهایتان مشخص شدند، در مرحله بعدی، باید از خود بپرسید که چه نوع سیستم عاملی را ترجیح می‌دهید. دو سیستم عامل اصلی برای انتخاب وجود دارد. لازم به ذکر است که این دو از خیلی جهات کاملا شبیه به هم هستند، اما در مقابل، طرز عملکرد و خیلی از ویژگی‌های جزئی و کلی آنها می‌تواند کاملاً متفاوت باشد. به خاطر داشته باشید که تغییر دادن گوشی‌تان همیشه ممکن است.

  • اندروید

اندروید بیشترین تنوع گوشی و قیمت را ارائه می‌دهد و سیستم بسیار ساده‌تری دارد. گزینه‌های سفارشی‌سازی زیادی در این سیستم‌عامل وجود دارد، مثلا اگر به کدنویسی علاقه دارید، واقعاً می‌تواند به کارتان بیاید. حتی اگر خیلی اهل فن‌آوری نیستید برایتان خوب است. کاربران اندروید به طور کلی در لبه تکنولوژی حرکت می‌کنند و ویژگی‌های جدید را در اسرع وقت دریافت به دست می‌آورند.

  • IOS

IOS سیستم عامل گوشی‌های اپل است و محبوب‌ترین سیستم عامل در استرالیا شناخته می‌شود. زیبایی این سیستم، در کنار برنامه‌هایی که فقط از اپ استور رسمی قابل دسترسی‌اند، امنیت و آسانی استفاده، همگی دلیل بر محبوبیت این گوشی‌ها هستند. 

اکثر آیفون‌های جدید به طور کلی دقیقاً به همان روش آیفون‌های قبلی عمل می‌کنند، این امر باعث می‌شود پشتیبانی و درک ویژگی‌های جدید آسان‌تر شود. آیفون‌ها پس از تکمیل شدن، تمام آپدیت‌‌ها را دریافت می‌کنند، بنابراین آیفون‌ها همیشگی هستند.

  • طرح ظاهری

در مرحله بعدی خرید موبایل از رادیس، به این فکر کنید که دوست دارید گوشی شما چه شکلی باشد؟ قدیم ترها، جوابتان به این سوال اهمیتی نداشت، زیرا در هر صورت قرار بود یک مستطیل شیشه‌ای را بخرید. اما حالا این امکان وجود دارد که مستطیل شیشه‌ای سنتی، یک تلفن همراه با دکمه‌، تلفنی با صفحه‌نمایش شیشه‌ای تاشو و خیلی مدل‌های دیگر را داشته باشید. درکل، موبایل‌ یک وسیله شخصیست و مهم است که مطابق با سبک شما باشد.

رادیس شاپ

تنوع در خرید کالای دیجیتال از رادیس

ما در زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که همه می‌توانند کسب و کاری آنلاین در هر نقطه از جهان برای خود راه اندازی کنند. برای بعضی از سازندگان، خرید و فروش محصولات دیجیتال می‌تواند علاوه بر شغل اصلی‌شان، درآمدی اضافی داشته باشد.

کالای دیجیتال

کالا‌های دیجیتال، محتوا‌ها یا قطعات الکترونیکی هستند که می‌توانند در یک فایل ذخیره، به صورت آنلاین خریده و فروخته یا به اشتراک گذاشته شوند. به عنوان مثال، کتاب‌های الکترونیکی، فایل‌های صوتی، قالب‌های وب سایت، فایل‌های PDF و غیره همه محصولات دیجیتال هستند.

مزیت‌های خرید کالای دیجیتال در مقابل کالای فیزیکی

  • موجودی دائمی: برخلاف محصولات فیزیکی که خطر تمام شدن موجودی را دارند، محصولات دیجیتال بی‌نهایت هستند و إتمام موجودی نخواهند داشت.

  • تحویل سریع: از آنجا که این‌ محصولات دیجیتالی هستند، نیازی به ارسال پستی یا فیزیکی ندارند و بلافاصله بعد از پرداخت در اختیار شما قرار خواهند گرفت.

  • مقرون به صرفه: خرید کالای دیجیتال از رادیس مثل خرید محصولات فیزیکی هزینه حمل و نقل با خود به همراه ندارد و به صرفه‌تر است.

انواع کالای دیجیتال  

برای کمک به شما در انتخاب یک محصول دیجیتال، چند نمونه کالای مختلف دیجیتالی را در ادامه آورده‌ایم. 

مزایای خرید لوازم جانبی موبایل از رادیس

بعد از تهیه گوشی هوشمند به لوازم جانبی مانند قاب، گلس یا مواردی از این قبیل نیاز خواهیم داشت، اگر تصمیم بگیرید که تلفنتان را به چند لوازم جانبی مجهز کنید احتمالا بعد از زمان کوتاهی گشتن و جست‌ و جو کردن در اینترنت، به طور تصادفی با سایت رادیس برخورد خواهید کرد.

 اول از همه، می‌خواهیم بگوییم که تصمیم درستی گرفته‌اید. این لوازم و افزونه‌های کاربردی قطعا می‌توانند استفاده از تلفن شما را بهتر، ایمن‌تر و جالب‌تر کنند.

ثانیاً، ما قول می‌دهیم که شما با خرید لوازم جانبی موبایل از رادیس تمام چیزهایی را که می‌خواهید و نیاز دارید در یک جا با توضیحات کامل به دست آورید. زیرا ما طیف گسترده‌ای از محصولات را جمع‌آوری کرده و در اختیارتان قرار داده‌ایم. یعنی تمام أنواع لازم جانبی کاربردی برای برندهای مختلف گوشی‌های هوشمند، از جمله اپل، ال‌جی، سامسونگ، اچ‌تی‌سی و غیره.

در نهایت، کاری که باید انجام دهید این است که از خریدتان نهایت استفاده را ببرید و‌ کالای خریداری شده را در اسرع وقت تحویل بگیرید. ما این افتخار را داریم که ادعا کنیم چیزی نیسن که نیاز داشته باشید و نتوانید آن‌ را بین لوازم جانبی‌های‌ موجود در فروشگاه ما پیدا کنید.

 از قاب‌ها و کاورهای متنوع گرفته تا پاوربانک‌های مختلف و مونوپادهای سلفی. پس از اینکه به وب سایت ما سر بزنید، احتمال اینکه نه با یک محصول، بلکه با چند محصول، فروشگاه را ترک کنید زیاد است.

اگر قصد دارید موبایل خود را از آسیب‌های خارجی حفظ کنید، حتماً بین قاب‌ها و محافظ‌های گوشی جستجویی انجام دهید. یک قاب گلکسی اس 10، قاب آیفون 12 پرو، قاب آیفون 12 پرو مکس، قاب آیفون 12، قاب آیفون 12 مینی و...

اگر تمایل دارید گوشی خود را برای سفری جاده‌ای آماده کنید، شارژرها و نگهدارنده‌های خودرو برای شما مناسب هستند. بعضی از لوازم محبوب‌تر در سایت ما شامل قاب‌های ضدآب و بلندگوهای ضدآب می‌شوند، این محبوبیت بیشتر به این دلیل است که به شما امکان می‌دهند تلفنتان را با خود به استخر ببرید و حتی اگر زیر دوش یا در ساحل هستید به موسیقی گوش دهید.

البته، آنچه در بالا به آن اشاره شد، فقط گوشه‌ای از چیزی است که ما در تنوع محصولات خود داریم. این به شما بستگی خواهد داشت که دسته‌ها و زیرمجموعه‌های مختلف را به طور کامل بررسی کنید و ببینید کدام محصول را دوست دارید و کدام را دوست ندارید. همچنین شما می‌توانید با خرید لوازم جانبی موبایل از رادیسبه آدرس radisshop.com ، دنیای سلامت، ورزش و سایر ابزارهای جالب را کاوش کنید.

به این منظور می‌توانید انواع گجت‌های جالب و منحصربه‌فرد را نیز در فروشگاه ما خریداری کنید. برای مثال، اگر دوست دارید ورزش کنید و از سلامتی خود مراقبت کنید، ساعت‌های هوشمند ورزشی این امکان را به شما خواهند داد.

radisshop