شناسه خبر : 41129 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

درآمد رشته تاتو بدن چگونه است؟

خالکوبی از جمله هنرهای قدیمی است که در میان اقوام و قبایل مختلف رواج داشته است.

درآمد رشته تاتو بدن چگونه است؟

 در سال های اخیر این هنر پیشرفت های خوبی در زمینه ابزار و همچنین طرح های تاتو مردانه و زنانه داشته است. به همین دلیل امروزه علاقمندان بسیاری پیدا کرده است و خانم ها و آقایان در هر سن و سالی از این روش زیبایی برای ابراز وجود خود استفاده می کنند. در ایران نیز دختران و پسران جوان طرفدار این هنر زیبا هستند و علاقه دارند که طرح های مختلف را روی بدن خود تاتو کنند.

از آنجایی که تعداد طرفداران تاتو روز به روز در حال افزایش است، می توان گفت که این رشته یکی از پولسازترین رشته های آرایشگری است و بازار کار داغی دارد. اگر شما هم به این هنر جذاب علاقه دارید و دوست دارید در این زمینه مشغول به کار شوید، باید اول در دوره های آموزش تاتو بدن شرکت کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا از این رشته و بازار کار آن بیشتر بدانید.

رشته تاتو بدن چیست؟    

تاتو بدن یک هنر بسیار ظریف است که نیازمند آموزش تخصصی است. این رشته به صورت تخصصی و مجزا در آموزشگاه های آرایشگری تعلیم داده می شود. تاتو طرفداران بسیاری به خصوص در رده سنی جوانان دارد. افراد زیادی به حک کردن طرح های مختلف بر روی بدنشان علاقه دارند و معتقد هستند که تاتوی روی بدن با طرز فکر و روحیه افراد ارتباط مستقیمی دارد.

چرا رشته تاتو بدن؟

آموزش تاتو بدن یکی از دوره های شلوغ و پرطرفدار است. در این دوره تمامی جزئیات مربوط به تاتو آموزش داده می شود که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • طراحی رنگی

  • شناخت رنگ‌ ها

  • شناخت انوع پوست

  • آماده سازی پوست قبل از کار

  • طراحی تک بعدی

  • طراحی دو بعدی

  • طراحی سه بعدی

  • شناخت لوازم و ابزار کار مورد نیاز

  • شناخت انواع سوزن و کاربرد آن ها

  • سایه روشن

  • روش های بی حسی

آموزش تاتو بدن

درآمد رشته تاتو بدن چگونه است؟

بازار کار تاتو در ایران بسیار خوب است و تاتوکارها می توانند درآمد بسیاری از این راه داشته باشند. اما داشتن درآمد خوب و متعادل در گرو چند مور که در ادامه آن ها را نام می بریم.

۱. آموزش خوب و تخصصی

برای اینکه به تمام مباحث مربوط به تاتو بدن مسلط شوید و همه ریزه کاری های این حرفه را بیاموزید، به یک آموزشگاه حرفه ای نیاز دارید. به همین دلیل بسیار مهم است که در انتخاب آموزشگاه مناسب دقت و حساسیت زیادی داشته باشید.

۲. داشتن مدرک فنی حرفه ای

برای اینکه بتوانید اعتماد مشتری ها را به خود جلب کنید، به یک گواهینامه مهارت معتبر نیاز دارید. به همین دلیل، توصیه می شود که پس از پایان دوره آموزش خود، برای گرفتن مدرک فنی و حرفه ای اقدام کنید.

۳. استفاده از ابزار و مواد با کیفیت

اگر می خواهید به یک تاتوکار حرفه ای تبدیل شوید، باید بتوانید یک کار حرفه ای نیز به مشتریان خود ارائه دهید. اما ارائه کار حرفه ای و راضی نگه داشتن مشتری ها، ‌علاوه بر مهارت شما به ابزار و مواد با کیفیت و مرغوب نیز نیاز دارد. بنابراین، کار عاقلانه ای نیست که برای بدست آوردن پول بیشتر، کیفیت و اعتبار کار خود را زیر سوال ببرید.

۴. اخلاق حرفه ای و مشتری مداری

یکی دیگر از مهم ترین مواردی که می تواند نقش مستقیم در موفقیت شما داشته باشد، داشتن اخلاق حرفه ای است. شما باید بتوانید در کنار کار خوب و حرفه ای، با مشتری خود ارتباط برقرار کنید، وقت شناس باشید و خاطره خوشی را از خود در ذهن او باقی بگذارید.

چطور مدرک فنی حرفه ای تاتو بدن را دریافت کنیم؟

همانطور که اشاره کردیم، آموزش حرفه ای در هر رشته و زمینه ای از مهم ترین قدم هایی است که باید در مسیر موفقیت خود بردارید. تاتو بدن نیز از این قضیه مستثنی نیست و علاقه مندان به این حرفه برای شروع باید ابتدا در یک آموزشگاه آرایشگری معتبر ثبت نام کنند.

بعد از اتمام دوره و برای گرفتن گواهینامه مهارت خود، توسط آموزشگاه به سازمان فنی و حرفه ای معرفی می شوید. در این صورت اجازه شرکت در آزمون را خواهید داشت. این آزمون از دو بخش عملی و نظری تشکیل شده است که قبولی در هر دو بخش برای اخذ مدرک لازم و ضروری است. بعد از قبولی در آزمون، می توانید مدرک خود را دریافت کنید.

 این مدرک پس از ۳ الی ۶ ماه به شکل الکترونیکی صادر می شود. بعد از دریافت مدرک، شما می توانید به صورت رسمی و مجاز در آرایشگاه ها و مراکز زیبایی به عنوان تاتو کار مشغول به کار شوید. لازم به ذکر است که برای اینکه بتوانید در حرفه تاتو بدن مشغول به کار شوید، باید ابتدا رشته میکروپیگمنتیشن را به عنولن پیش نیاز بگذرانید و پس از پایان دوره تاتو بدن مدرک فنی و حرفه ای میکروپیگمنتیشن را دریافت کنید.

تاتو بدن

معرفی آموزشگاه آرایشگری زنانه رز سرخ

تاتو یک هنر بسیار ظریف است و جزو رشته های حساس آرایشگری به حساب می آید. به همین دلیل نیاز است که تمام موارد مربوط به کار با دستگاه، بهداشت و ... را به صورت کاملا دقیق و تخصصی همراه با جزیئات آموزش ببینید. آموزش تخصصی نیازمند گذراندن دوره آموزشی در یک آموزشگاه معتبر و حرفه ای است.

پیشنهاد ما به شما، آموزشگاه آرایشگری رز سرخ است. این آموزشگاه با سال ها تجربه در زمینه آموزش رشته های مختلف آرایشگری توانسته است هنرجویان بسیاری را وارد بازار کار کند.

از جمله رشته هایی که می توانید در رز سرخ آموزش ببینید می توان به دوره آموزش اکستنشن مژه، کاشت و طراحی ناخن، میکرونیدلینگ، کوتاهی مو،میکاپ عروس،  رنگ مو و ... اشاره کرد.

این آموزشگاه ویژگی های منحصر به فرد بسیاری دارد که عبارتند از:

  • پشتیبانی نامحدود پس از پایان دوره آموزشی به منظور مشاوره و رفع اشکال

  • معرفی هنرجویان به سازمان فنی و حرفه ای برای دریافت مدرک فنی حرفه ای از این سازمان

  • همکاری با مربیان حرفه ای و مجرب که می توانند مطالب را به طور کامل به هنرجویان انتقال دهند

  • تعیین سرفصل های استاندارد آموزشی توسط سازمان فنی حرفه ای و آموزش آن ها

  • استفاده از ابزار و مواد با کیفیت و مرغوب جهت آموزش بهتر

  • برگزاری کلاس ها در تمام روز های هفته به خصوص روزهای تعطیل جهت رفاه حال کارمندان و هنرجویان ساکن شهرستان

  • ارائه جزوه های آموزشی مربوط به هر رشته

  • برگزاری کلاس ها به صورت عملی و با بهترین متدهای آموزشی

  • شهریه مناسب  مقرون به صرفه با توجه به کیفیت بالای آموزش ها

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت رزسرخ به آدرس rosesorkh اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن  ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.