شناسه خبر : 41128 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

دندانپزشکی با بیهوشی در تهران

دندانپزشکی با بیهوشی در تهران

دندانپزشکی با بیهوشی تهران یکی از خدمات نوین دندانپزشکی است که نیازمند تخصص و تجربه بالا دارد. اگر از درمان های دندانپزشکی می ترسید، این روش یک فرصت و امکان است که در اختیار دارید.

مثلا اکثر افرادی که می خواهند ایمپلنت دندان انجام دهند می گویند من از ایمپلنت میترسم! یا مثلا برای جراحی لثه با بیهوشی سوال میپرسند که آیا می شود انجام داد یا خیر ؟

در این حالت ما برای شما دندانپزشکی با بیهوشی یا سدیشن را پیشنهاد میکنیم زیرا این روش جدید و تخصصی باعث می شود هیچگونه درد یا نگرانی را حس نکنید. سدیشن نام دیگر دندانپزشکی با بیهوشی و آرامبخشی است که Sedation است. روش سدیشن در دندانپزشکی با بیهوشی های بیمارستانی متفاوت است و در واقع هیچ بیهوشی در کار نیست و نوعی خواب عمیق است.

سدیشن یا دندانپزشکی با بیهوشی چگونه است؟

معمولا افراد کارهای دندانپزشکی را دردناک و نگران کننده می دانند که باعث می شود از رفتن به دندانپزشکی و رسیدگی به دندان های خود سر باز زنند و مشکلاتی را ایجاد کنند. پس امروزه روش های جدیدی برای جلوگیری از ترس از دندانپزشکی بوجود آمده تا درمان های دندانپزشکی را به تعویق نیندازیم. روش سدیشن یا بیهوشی نوعی خواب مصنوعی و عمیق است.

به همین علت مضرات و خطرات بیهوشی در بیمارستان را ندارد زیرا از داروهای آرامبخش و خواب آور استفاده می شود و به میزان خواب عمیق استفاده می شود. در این روش برای هر درمان دندانپزشکی با بیهوشی می توانید استفاده کنید از جراحی لثه با بیهوشی، کشیدن دندان با بیهوشی، ایمپلنت دندان با بیهوشی و ...

برای مشاهده قیمت ایمپلنت دندان سال 1401 به لینک زیر مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:  قیمت ایمپلنت دندان در سال 1401

دندانپزشکی

مراحل دندانپزشکی با بیهوشی چگونه است؟

دندانپزشکی با بیهوشی (سدیشن) توسط یک پزشک بیهوشی باتجربه و دندانپزشک و دستیارانش انجام می شود. ابتدا یک سرم به دست شما وصل می شود و به آرامی بعد از ریلکس شدن شما داروی خواب آور و آرامبخشی به سرم تزریق می شود. پس از چند دقیقه به خواب می روید دقیقا مانند خواب شبانگاهی می خوابید و خواب عمیق شکل می گیرد پس از شروع خواب عمیق کار دندانپزشک آغاز می شود و درمان مورد نیاز را انجام می دهد.

این روش به دلیل نداشتن عوارض بیهوشی برای دندانپزشکی کودکان با بیهوشی و همچنین افراد سن بالا نیز انجام می شود زیرا کاملا طبیعی و بدون عوارض است. بعد از اتمام کار دندانپزشک، دکتر بیهوشی شما را به آرامی از خواب بیدار میکند و داروهای آرامبخش را قطع می کند.

در این حالت شما هیچگونه درد و استرسی را حس نخواهید کرد و فقط مدتی را خوابیدید برخی از بیماران پس از بیدار شدن حتی تا چند لحظه به یاد نمی آورند که چرا در اینجا هستند.

دندانپزشکی با بیهوشی برای خانم های باردار

معمولا عوارض خاصی برای خانم های باردار در روش سدیشن وجود ندارد و بلامانع است اما قبل از هرگونه اقدامی باید این موضوع را با پزشک خود در میان بگذارید تا شما را راهنمایی کند. استفاده از برخی داروهای آرامبخش برای خانم های باردار مضر است که با اطلاع دادن به پزشک خود می تواندی بدون نگرانی به توصیه های دندانپزشک متخصص عمل کنید.

توجه داشته باشید در این روش دندانپزشکی با سدیشن یا بیهوشی تخصص و تجربه پزشک متخصص بسیار مهم و ضروری است پس در انتخاب متخصص و دندانپزشکی خود دقت کنید.

دندانپزشکی آیریک

متخصص ایمپلنت دندان با بیهوشی در تهران

همانطور که اشاره کردیم انتخاب دندانپزشکی مجهز و دندانپزشک متخصص و باتجربه از نکات بسیار مهم برای استفاده از روش سدیشن در دندانپزشکی است. روش ایمپلنت دندان با بیهوشی امروزه بسیار متداول و محبوب شده است زیرا اکثر افراد می گویند من از ایمپلنت میترسم و در این زمان بهترین گزینه استفاده از روش ایمپلنت با سدیشن است.

به عنوان یکی از بهترین متخصصین ایمپلنت دندان در تهران ما دکتر صادق آقاجری متخصص ایمپلنت دندان در تهران را به شما معرفی میکنیم. دکتر آقاجری با بیش از 10 سال سابقه کاشت ایمپلنت دندان و دارای بالاترین مدرک جراحی لثه و فک مدیریت دندانپزشکی آیریک در تهران با دو شعبه فعال و مجهز را دارند که بیشترین میزان کاشت ایمپلنت دندان موفق را دارند.

سایت دندانپزشکی آیریک به آدرس iricclinic می باشد که با مراجعه به وبسایت می توانید اطلاعات کاملی از کلینیک دندانپزشکی آیریک در تهران را بدست آورید. دندانپزشکی آیریک دارای دو شعبه در خیابان شریعتی روبروی میرداماد و دندانپزشکی آیریک در سعادت آباد است که با تجهیزات جدید و کادر درمانی آموزش دیده در خدمت شما عزیزان است.

در دندانپزشکی آیریک انواع درمان های دندانپزشکی بصورت تخصصی مانند لمینت دندان، ایمپلنت دندان، بلیچینگ دندان، جراحی دندان عقل و ... انجام می شود.

چه کسانی نمی توانند دندانپزشکی با بیهوشی را انجام دهند؟

روش سدیشن به دلیل اینکه روشی بدون عوارض و تقریبا بی خطر است معمولا برای اکثر افراد استفاده می شود اما در برخی مواقع مانند افرادی که دچار اختلالات قلبی حاد ، مشکلات ریوی و انعقاد خون هستند، نیازمند اطلاع پزشک می باشد. در این موارد ممکن است دوز مصرفی داروی آرامبخش نیازمند تنظیم و بازبینی باشد پس حتما در صورت داشتن چنین مشکلاتی حتما پزشک دندانپزشک خود را در جریان بگذارید.

اگر آلرژی یا حساسیت به داروهای آرامبخش و خواب آور دارید و یا از مشکلاتی مثل کم کاری یا پر کاری تیروئید دارید حتما باید به پزشک خود اطلاع دهید.

چه درمان هایی با سدیشن انجام می شود؟

تمامی درمان های دندانپزشکی با بیهوشی انجام می شوند اما برخی از درمان ها ممکن است برای شما توجیح اقتصادی نداشته باشند اما برای اانجام تمامی درمان های دندانپزشکی با بیهوشی می توانید اقدام کنید.

ایمپلنت دندان با بیهوشی – ایمپلنت فوری با بیهوشی – جراحی لثه با بیهوشی – کشیدن دندان عقل با بیهوشی و.... تمامی این درمان ها را می توان با بیهوشی یا سدیشن انجام داد و هیچگونه نگرانی و استرسی نداشته باشید.