شناسه خبر : 41042 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

معرفی کوکوین و نحوه ثبت نام آن توسط باینری آپشن جاب

صرافی کوکوین یک صرافی چینی میباشد که در 5 سال پیش یعنی 2017 تاسیس گردید که البته در همان اوایل کارش توانست به موفقیت های خوبی برسد.

معرفی کوکوین و نحوه ثبت نام آن توسط باینری آپشن جاب

ما آموزش های کامل و همچنین معرفی کامل این صرافی را در سایت باینری آپشن جاب قرار داده ایم که کاربرانی که قصد مطالعه بیشتر درباره این صرافی را دارند بتوانند استفاده لازمه را ببرند، البته شایان ذکر هست که صرافی کوکوین در حال حاضر یکی از معروف ترین صرافی های داخل ایران میباشد و افرادی زیادی با ثبت نام و ورود به صرافی کوکوین در حال معامله و کسب درآمد بصورت دلاری میباشند.

انواع ترید در کوکوین

برای اینکه بیشتر با محیط تریدر در این صرافی آشنا شوید، باید بگوییم که به طور کلی به دو روش می توان این کار را در سایت کوکوین انجام داد:

  • تریدر سریع

  • ترید با برنامه

نحوه انجام ترید سریع

برای ترید سریع، ارز دیجیتال در این صرافی می باست از داخل صفحه فرم معاملات خرید و فروش، نوع سفارش را بر روی ” Market” قرار دهید. در این صورت، خود صرافی به صورت خودکار بهترین قیمت را برایتان پیدا می کند و در نتیجه سفارش شما تکمیل می گردد.

برای مثال: تصور کنید که تمایل دارید، قصد دارید با استفاده از یک تتر بیت کوین خریداری کنید. برای این منظور  از بخش مربوط به خرید بیت کوین در صفحه معاملات اقدام می نماییم. سپس در آن قسمت نوع سفارش را بر روی “Market” قرار می دهیم و بعد از آن کافی است تا مقدار مورد نظر خود را برای خرید وارد نمایید.

با انتخاب هر کدام از گزینه های موجود(25، 50، 75 و 100 درصد) می توانید مشخص نمایید که چه میزان از سرمایه شما به خرید اختصاص یابد. برای مثال اگر 50 درصد را انتخاب کنید، نیمی از دارایی شما برای خرید این ارز دیجیتال در نظر گرفته می شود. فرآیند انجام مراحل فروش نیز به همین صورت است اما باید برعکس انجام شود.

آموزش کوکوین در سایت باینری آپشن جاب

سایر بخش های کوکوین

جالب است بدانید در این پلتفرم علاوه بر خدمات مبتنی بر صرافی امکانات دیگری نیز عرضه می شود که از مهم ترین آن ها می توان به بخش های زیر اشاره کرد:

معاملات آتی: در این بخش شما می توانید بر روی قیمت های آینده ارزهای دیجیتال شرط بندی کنید.  (با استفاده از قرار دادهای آتی)

معاملات مارجین: معاملات مارجین به گونه ای است که کاربر می تواند با قرض گرفتن سرمایه از صرافی در معاملات شرکت کند. اما توجه داشته باشید، انجام این کار از طریق اهرم ها های مختلف صورت می گیرد و درصد ریسک بالایی دارد بنابراین انجام آن به افراد تازه کار در این زمینه توصیه نمی شود.

چگونه در صرافی کوکوین ثبت نام کنیم

شرکت در سهام اثبات: روش اثبات سهام در واقع در تائید تراکنش های انجام شده در بلاک چین است که برخلاف استخراج نیاز به تجهیزات (سخت افزاری) خاصی ندارد. بلکه به جای آن کاربر باید ارز دیجیتال مورد نظر را خریداری نماید و به شبکه اختصاص دهد. در صورت انجام این کار تراکنش های شبکه تائید شده و هر سال مقداری به ارزهای دیجیتال اضافه می گردد.

وام دهی به کوکوین: همچنین شما می توانید بخشی از دارایی خود را در اختیار کوکوین قرار دهید و از این طریق سالانه سود دریافت کنید، البته میزان این سود به نسبت ترید بسیار ناچیز خواهد بود. برای مشاهده نحوه ثبت نام در صرافی کوکوین پیشنهاد میشود حتما به سایت باینری آپشن جاب مراجعه کرده که لینک آموزشی آن در زیر قرار میگیرد . 

ثبت نام در صرافی کوکوین

جمع بندی:

پس از ایجاد تحریمات و مشکلات احراز هویت در بایننس، برخی از معامله گران ایرانی، صرافی کوکوین را به عنوان یکی از گزینه ها  انتخاب کردند. البته همانطور که گفته شد کوکوین نیز به کاربران ایرانی خدمات نمی دهد؛ اما با توجه به اینکه در این صرافی بدون احراز هویت نیز می توان فعالیت داشت بسیاری از  کاربران و معامله گران ایرانی به سادگی و با استفاده از تغییر آی پی در این پلتفرم ثبت نام و امکانات آن بهره مند می شوند.

در این راستا، از آنجائی که تعداد زیادی از معامله گران ایرانی در این صرافی فعالیت دارند، ما در این مطلب به طور کامل به بررسی آموزش ثبت نام و ساخت حساب در صرافی کوکوین kucoin پرداختیم. این صرافی به عنوان یکی از معتبر ترین پلتفرم های جهانی فضای گسترده ای دارد که در این مقاله مهم ترین بخش های آن را به زبان ساده و کاربردی مورد آموزش قرار دادیم.