شناسه خبر : 40971 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

استقبال از غرفه سیلانه سبز در نمایشگاه بین المللی آرایشی و بهداشتی ایران

یکی از شرکت‌هایی که در این زمینه توانسته با تولید محصولات با کیفیت اعتماد مشتریان را جلب کند، هلدینگ « سیلانه سبز » با برند کامان است.

استقبال از غرفه سیلانه سبز در نمایشگاه بین المللی آرایشی و بهداشتی ایران

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته که به اختصار به آن iran beauty and clean گفته می شود، از تاریخ ۱۴ تا ۱۷ اردیبهشت ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین المللی تهران با حضور ۲۸۶ شرکت داخلی و خارجی برگزار شد.

فرصتی برای حضور برترین های داخلی 

در سالهای اخیر بعد از خروج تدریجی برندهای خارجی در حوزه محصولات بهداشتی و آرایشی، تعدادی از کارخانه‌های تولیدی در ایران با کمک محققان داخلی توانستند به شکل مطلوبی این کمبود را پوشش داده و با افزودن  محصولات جدید منطبق با استانداردهای بین المللی، نیازهای داخلی را برآورده سازند؛ به طوری که در بسیاری از موارد محصولات داخلی کاملا جایگزین لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی شده‌اند.

یکی از شرکت‌هایی که در این زمینه توانسته با تولید محصولات با کیفیت اعتماد مشتریان را جلب کند، هلدینگ « سیلانه سبز » با برند کامان است. 

ایجاد مشتریان وفادار استراتژی اصلی شرکت

به گفته مدیر بازاریابی برند Dafi این هلدینگ با بیش از ۲۵ سال سابقه فعالیت دارای ۱۱ برند شاملComeon ، Umberella، Dafi، Kodex ،Kapoot ،Misswake ،Zenon ،Nino، Dr.Oz و Pixxel در تولید محصولات مراقبتی- بهداشتی در حوزه های پوست، مو، دهان و دندان است.

WZHUR1C3iuf0

 سمیرا حاجی کریمی گفت: Dafi قدیمی‌ترین برند هلدینگ سیلانه سبز بوده و در تولید دستمال‌های مرطوب و سهم بازار پیشرو می باشد.  به گفته وی قیمت محصولات برند Dafi با توجه به کیفیت بالای محصولات آن بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است. 

حاجی کریمی وجه تمایز محصولات تولیدی این هلدینگ را بهره گیری از مواد اولیه و اسانس‌های با کیفیت و بسته بندی خلاقانه و تولید محصولات با کیفیت می داند. به گفته وی، این هلدینگ تلاش دارد محصولات خود را با کیفیت جهانی تولید و توزیع نماید و به این منظور از واحد تحقیق و توسعه (R&D) و توسعه محصول متخصص برخوردار است. 

وی خاطر نشان کرد: برای کسب نتایج مطلوب مدیران ارشد این مجموعه به طور پیوسته به کشورهای پیشرفته دنیا سفر و با افراد کلیدی صنعت بهداشتی- مراقبتی ارتباط برقرار کرده و در توسعه محصولات جدید و افزایش کیفیت محصولات قبلی از این تجربیات استفاده می‌کنند. 

حاجی کریمی با بیان اینکه خلاقیت و چابک بودن از مهترین ویژگی های این هلدینگ است گفت: به دلیل ساختار تیمی و بهره گیری از نیروی جوان و خلاق و متخصص، شرکت می‌تواند خود را به سرعت با شرایط روز منطبق نموده و نیازهای مشتریان را برطرف نماید. همچنین بسته بندی محصولات هلدینگ سیلانه سبز در بازار محصولات بهداشتی و مراقبتی پیشرو محسوب شده و با محصولات مشابه خارجی قابل رقابت است. 

فروش مستقیم محصولات در وب سایت «لوکس ایرانا»

به گفته وی این هلدینگ محصولات خود را به طور مستقیم از طریق وب سایت «لوکس ایرانا» به مشتریان خود به فروش می‌رساند. «لوکس ایرانا» وب سایت فروش رسمی محصولات هلدینگ سیلانه سبز است. 

حاجی کریمی در ادامه تاکید کرد: این وب سایت از واحد لجستیکی قوی برخوردار بوده و از این لحاظ توان رقابت با وب سایت هایی مانند دیجی کالا را دارد. با این تفاوت که به پاس اعتماد مخاطب هر حجمی از خرید به صورت رایگان برای مشتریان در سراسر کشور ارسال می شود.

رضایت خریدار سرلوحه فعالیت هلدینگ

بر اساس بررسی های صورت گرفته کیفیت محصولات تولیدی در این شرکت بسیار حائز اهمیت است. به گونه ای که اگر نارضایتی از کیفیت محصولی وجود داشته باشد تا زمان بررسی و حصول اطمینان از کیفیت، خط تولید آن محصول متوقف می شود. همچنین نارضایتی مشتری به هر دلیلی حتی در اثر انتخاب اشتباه مشتری، با انواع روش‌ها اعم از فرستادن محصول رایگان برای مشتری به سرعت جبران شده و سعی میشود تا نظر مصرف کننده جلب شود.

این هلدینگ سبد بزرگ و متنوعی از محصولات را ایجاد کرده به گونه‌ای که مشتریان محصولات بهداشتی و مراقبتی می‌توانند اکثر نیازهای خود در این حوزه  را برطرف کنند. 

غرفه  متفاوت «سیلانه سبز»  در نمایشگاه بین المللی ایران بیوتی 

اگر از نمایشگاه بین المللی ایران بیوتی ۱۴۰۱ بازدید کرده باشید غرفه‌ای در فضای باز نمایشگاه جلب توجه می‌کند. غرفه هلدینگ «سیلانه سبز» در این نمایشگاه توانسته بر اساس شاخص ایجاد خلاقیت و سرگرمی برای بازدید کنندگان، جایگاه برتر را کسب نماید. 

1

هدف از حضور و مشارکت در این نمایشگاه معرفی و ایجاد تعامل ۱۱ برند تولیدی این هلدینگ با مخاطبان و بازدیدکنندگان است. بدین منظور با برخورد حرفه‌ای پرسنل این هلدینگ تور بازدیدی در غرفه طراحی شده و قصه هر برند تولیدی این مجموعه برای بازدید کنندگان بازگو می‌شود تا مخاطب با تک تک محصولات و برندهای این مجموعه ارتباط خاطره انگیزی برقرار نماید. با توجه به برگزاری مسابقات متنوع و خلاقانه در محل غرفه و بازتاب گسترده آن در فضای مجازی، طی نظرسنجی صورت گرفته، غرفه این هلدینگ به عنوان غرفه برتر این نمایشگاه از دست یافته است. 

استخدام گسترده نیروهای متخصص و حرفه‌ای

یکی دیگر از فعالیت‌های انجام گرفته توسط این هلدینگ در نمایشگاه استقرار بخش منابع انسانی با هدف اشتغال زایی و جذب نیروهای متخصص از بین بازدیدکنندگان و مخاطبان  این نمایشگاه در سطوح کارشناسی تا مدیریت است.

اما این هلدینگ به علت دارا بودن مشتریان وفادار تصمیم گرفته از میان بازدید کنندگان از غرفه این شرکت، نیروهای حرفه‌ای در حوزه های مختلف اعم از بازاریابی، تحقیق و توسعه، منابع انسانی و ... در سطوح کارشناسی تا مدیریت را در سطوح مختلف دعوت به همکاری به صورت حضوری نماید.