شناسه خبر : 40828 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

شرایط و مدارک لازم برای اجاره خودرو عروس در تهران

اجاره خودرو عروس، یکی از پرطرفدارترین اقدامات قبل از مراسم عروسی است.

شرایط و مدارک لازم برای اجاره خودرو عروس در تهران

 بهتر  است قبل از رنت خودرو عروس، با شرایط و مدارک لازم برای کرایه آن، آشنا شوید.

مراسم عروسی، یکی از مهم ترین مراسم های زندگی هر شخص است. در این شب رویایی، اکثر مردم ترجیح میدهند بهترین ها را داشته باشند و خاطره آن شب را در فیلم عروسی خود، ثبت کنند.

اجاره ماشین عروس می تواند تاثیر بسزایی در اتفاقات زیادی که در طول زندگی افراد رخ می‌دهد داشته باشد که بعضی از آنان بسیار خاطره انگیز نیز هستند.

مراسم عروسی یکی از لذت بخش‌ ترین روزها برای زوجین به شمار می‌رود. روز عروسی به تدارکات زیادی نیاز دارد که یکی از آن‌ها اجاره ماشین عروس تهران است.

شرایط و مدارک لازم برای رنت ماشین عروس

برای اجاره خودرو عروس، ماشین ها مختلفی وجود دارد. شما می توانید با توجه به سلیقه و بودجه خود، اتومبیل کلاسیک، اقتصادی و یا لاکچری رنت کرده، و شب به یادماندنی را برای خود، رقم بزنید.

شرایط و مدارک برای اجاره ماشین عروس در هر شرکتی متفاوت است. بهتر است قبل از اقدام برای کرایه ماشین عروس خود، مدارک لازم آن شرکت را بررسی کرده و پس از آن، خودرو خود را رزرو کنید.

اجاره ماشین عروس، هم با راننده و هم بدون راننده امکان پذیر می باشد.

رنت-خودرو

اجاره ماشین عروس بدون راننده

در کرایه ماشین عروس بدون راننده، حتما موجودی خودرو مدنظر خود را  از قبل بگیرید؛ زیرا  ممکن است برخی از خودروها شامل خدمات بدون راننده نباشند.

در خدمات اجاره اتومبیل عروس بدون راننده، شخصی از طرف شرکت، از ابتدای مراسم، تا انتهای مراسم، در خودرویی دیگر، همراه شما خواهد بود و پس از اتمام مراسم، ماشین را از شما تحویل خواهد گرفت.

اجاره ماشین عروس از ساعت 9 صبح الی 12 شب امکان پذیر می باشد.

اگر زمان مدنظر شما، قبل از ساعت 9 صبح و یا بعد از 12 شب باشد (بیشتر از 15 ساعت)، هزینه ی جزئی از شما دریافت می شود.

کرایه خودرو عروس با راننده

شما برای اجاره خودرو با راننده، نیازمند هیچگونه مدارک و شرایط خاصی نمی باشید. در کرایه خودرو عروس با راننده، نیازی به ارائه ضمانت  نیست و کلیه مسئولیت ماشین عروس به عهده راننده  می باشد. در صورت خارج شدن از محدوده شهری تهران، اندک هزینه ای به عنوان عوارض خروجی از شهر تهران، از شما دریافت می شود. به خاطر داشته باشید، به غیر از موارد ذکر شده در قرارداد، هیچ هزینه اضافی از شما در یافت نخواهد شد.

اجاره ماشین عروس

انواع خودروهای عروس

همانطور که در بالا اشاره کردیم، اجاره ماشین عروس در مدل ها مختلف اقتصادی، کلاسیک و لوکس، امکان پذیر است.

شما می توانید خودروهایی مانند :

  • پورشه

  • لکسوس

  • بی ام دبلیو 630

  • هیوندای النترا

  • بنز

  • تویوتا

  • چری تیگو

و یا خودروهای دیگر را برای شب عروسی خود، کرایه کنید.

گل آرایی ماشین عروس

شما می توانید، پس از انتخاب خودرو موردنظر خود، نسبت به فصل قرار گرفته، گل آرایی خودرو خود را نیز انتخاب کنید. برخی از شرکت ها مانند رنت کنیم، تمامی این مزایا را در اختیار شما قرار میدهند تا در زمان و هزینه های شما صرفه جویی شود.

پس، برای این شب به یادماندنی زندگی خود از اجاره ماشین عروس استفاده کرده و تمامی چشم ها را به خود خیره کنید.