شناسه خبر : 40666 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

هندزفری کیو سی وای یا هایلو، کدام‌یک کیفیت بهتری دارد؟

با اختراع هندزفری ‌های بی‌سیم و استقبال بی‌نظیر کاربران، شرکت‌های متعددی به تولید این گجت‌ها به طور تخصصی روی آورده‌اند.

هندزفری کیو سی وای یا هایلو، کدام‌یک کیفیت بهتری دارد؟

دو تا از معروف‌ترین آن‌ها که به‌‌عنوان زیر برندهای شیائومی شناخته می‌شوند، هایلو و qcy نام دارند. هندزفری های بی سیم کیو سی وای محبوبیت بسیاری در بین کاربران پیدا کرده‌اند، به طور مشابه هندزفری بی سیم هایلو توانسته توجه افراد زیادی را جلب کند.

محبوبیت این دو برند باعث شده تا خریداران نتوانند به‌خوبی مناسب‌ترین گزینه را برای خود انتخاب کنند. در این مطلب، ما با بررسی طراحی، قیمت، قابلیت و کیفیت صدای هندزفری‌های این شرکت‌ها، انتخاب را برای شما آسان می‌کنیم.

هندزفری هایلو را می‌توان یکی از بهترین هدفون‌هایی دانست که با قیمت مناسب در دسترس قرار دارند، علی‌الخصوص مدل‌های محبوب آن که می‌توان به هندزفری بی سیم W1 یا GT6 و سایر موارد اشاره کرد.

بررسی برند qcy و هایلو

باید بگوییم که این شرکت تحت نظر برند Hele Electronics فعالیت می‌کند که در نهایت شیائومی آن را خریداری کرده است. این شرکت چینی به تولید ایربادزهای TWS و ANC و محصولات دیگر مانند پاور بانک، شارژر، کابل شارژ و وب شناخته می‌شود.

شرکت هایلو، یک زیر برند از شرکت شیائومی است که موفق شد در سیستم اعتبار دهی چین امتیاز AAA را کسب کند. این برند بیشتر بر روی تولید هدفون و هندزفری تمرکز دارد و معروف‎ترین‌ محصولات را به بازار عرضه می‌کند. سرمایه این برند 545 میلیون یوان برآورد شده است.

برنامه QCY و هایلو برای گوشی

هایلو

هر دو برند qcy و هایلو برنامه‌های اختصاصی ارائه کرده‌اند که با نصب آن‌ها در گوشی هوشمند، کاربران می‌توانند به‌راحتی تنظیمات هندزفری خود را تغییر دهند. برنامه‌ای که برای هندزفری های بی سیم کیو سی وای استفاده می‌شود، QCY APP نام دارد.

کاربران می‌توانند از طریق شماره تلفن یا آدرس ایمیل در آن حساب کاربری ایجاد کنند. رابط کاربری آسان این اپلیکیشن به همراه امنیت بالا، آن را به یکی از پرکاربردترین برنامه‌ها تبدیل کرده است. از امکانات این اپلیکیشن می‌توان به مواردی مانند مشاهده درصد شارژ باتری هندزفری‌ها، سفارشی‌سازی فرمان‌های لمسی، تغییر اکولایزر هندزفری‌ها هنگام پخش موسیقی و... اشاره کرد.

شرکت Haylou هم برای راحتی کاربران خود اپلیکیشن‌هایی ارائه داده است که برای اتصال و تنظیم ساعت‌ هوشمند و هندزفری‌ بی سیم هایلو استفاده می‌شوند. این برنامه‌ها HAYLOU و Haylou Fun‌ نام دارند.

بررسی تنوع و کیفیت هندزفری‌ های هایلو

 برند هایلو توانسته است با تولید تنوع بالایی از هدفون‌ها و هندزفری‌ها در بین محبوب‌ترین برندها قرار بگیرد و جایگاه خود را در این بازار محکم کند. اغلب محصولات این برند به‌صورت بی‌سیم طراحی‌شده‌اند و مدل‌های مختلف آن می‌تواند پاسخگوی نیاز افراد مختلف باشد. هدفون‌های این برند ازنظر طراحی بسیار راحت هستند و به طور معمول از قابلیت‌های حذف صداهای اضافه و عدم وجود تأخیر در انتقال صدا پشتیبانی می‌کنند.

برخی از انواع هندزفری‌های هایلو، شامل محصولات سری T و سری GT می‌شوند. در برخی از این مدل‌ها، حالت سه‌بعدی گیمینگ تعبیه‌شده تا گیمرها بتوانند در هنگام اجرای بازی بهترین تجربه را داشته باشند. انواع هدفون‌های این برند با طول عمر باتری متفاوت به بازار عرضه‌شده‌اند. دوام باتری برخی از آن‌ها تا 60 ساعت هم برآورد شده است. در نظر داشته باشید مدل‌هایی که دارای طول باتری کمی هستند، قیمت ارزان‌تری هم دارند.

هندزفری

بررسی تنوع و کیفیت هندزفری‌ های qcy

برند qcy با شرکت‌های بزرگ مانند شیائومی همکاری داشته است که همین موضوع می‌تواند دلیل محکمی برای کیفیت بالای هدفون‌ها و هندزفری‌های آن باشد. تمام محصولات این برند دارای طراحی شیک و جوان‌پسند هستند و ارگونومی راحتی دارند. همچنین، یکی دیگر از دلایل محبوبیت محصولات این برند، قیمت مقرون‌به‌صرفه آن‌ها است که در کنار کیفیت بالا عرضه می‌شوند.

جدیدترین مدل‌های این برند، از فناوری ANC (نویز کنسلینگ فعال) پشتیبانی می‌کنند. همچنین، این مدل‌ها به‌صورت هوشمند طراحی‌شده‌اند، به‌طوری‌که با قرار گرفتن درون پاور باکس (کیس شارژ) خاموش می‌شوند و با بیرون آوردن و قرار گرفتن در گوش به‌صورت خودکار روشن می‌شوند. همچنین، کاربران می‌توانند از طریق کلید یا پد لمسی طراحی‌شده بر روی هندزفری‌ها، دستورات مختلف مانند پاسخ به تماس ورودی یا تنظیم موسیقی را اجرا کنند.

بهترین هندزفری بی سیم هایلو

هندزفری هایلو w1 به‌عنوان بهترین هندزفری بی سیم هایلو شناخته می‌شود. مهم‌ترین ویژگی این هندزفری که در همان ابتدا توجه کاربران را به خود جلب می‌کند، طراحی شیک و ساده آن است. علاوه بر ظاهر زیبا، کارایی مناسب و کیفیت بالا ازجمله ویژگی‌هایی است که هندزفری هایلو w1 را به‌ یک گزینه محبوب تبدیل می‌کند. این هندزفری بی‌سیم به‌صورت ارگونومیک طراحی‌شده است، درنتیجه به‌راحتی در گوشی جای می‌گیرد و هنگام استفاده نیازی نیست نگران افتادن آن باشید.

خروجی صدای هندزفری هایلو w1 کیفیت بسیار مطلوبی دارد و انتقال صدا در آن با سرعت و کیفیت بالا انجام می‌شود. همراه با این هندزفری بی‌سیم، یک محفظه شارژ هم عرضه می‌شود که از طریق درگاه USB-C قابل شارژ است.

این هندزفری علاوه بر گواهینامه IPX4، استانداردهای SBC, AAC, aptX, aptX, A2DP, AVRCP, HFP, HSP و Adaptive را هم دارد. به دلیل قیمت مناسبی که برای هندزفری W1 هایلو در نظر گرفته شده، این محصول به گزینه خرید بسیاری از کاربرانی که به دنبال هندزفریی خوش ساخت و خوش قیمت بودند، تبدیل شده است. یکی از ویژگی‌های منحصر به‌فرد این محصول استفاده از تراشه کوالکام 3040 است. 

بهترین هندزفری بی سیم کیو سی وای

یکی از بهترین هندزفری های بی سیم کیو سی وای، هندزفری qcy t13 نام دارد. طراحی این مدل، به‌صورت داخل گوشی است که باعث می‌شود صداها بسیار شفاف منتقل شوند. درایور 7.2 میلی‌متری دینامیک و بلوتوث 5.1 در آن به افزایش سرعت و کیفیت انتقال صدا کمک می‌کنند.

هندزفری qcy t13 به‌صورت بی‌سیم و تنها در رنگ سفید به بازار عرضه‌شده است. در طراحی آن، اصل ارگونومی وجود دارد و به‌راحتی در درون گوش قرار می‌گیرد. علاوه بر تمام قابلیت‌های هندزفری qcy t13، این مدل از قابلیت شارژ سریع هم پشتیبانی می‌کند. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد تا در عرض 5 دقیقه باتری هندزفری خود را به‌اندازه‌ای شارژ کنید که تا یک ساعت کار کند.

هندزفری بی‌سیم T13 TWS کیو سی وای در حالی که قیمت خیلی زیادی ندارد، از امکانات خوبی بهره می‌برد و ویژگی‌های متعددی دارد که نظر کاربران را به خود جلب می‌کند. در همین ابتدا بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که هندزفری بی‌سیم T13 TWS کیو سی وای از بلوتوث ۵.۱ و کدک ACC پشتیبانی می‌کند.

گارانتی هندزفری qcy و هایلو در ایران

مانند بسیاری از شرکت‌های خارجی، محصولات QCY  و هایلو در داخل ایران نمایندگی رسمی ندارند. اما برخی از شرکت‌ها و فروشگاه‌های معتبر با ارائه ضمانت‌نامه داخلی، محصولات این برندها را به فروش می‌رسانند و به ازای ارائه ضمانت‌نامه، مبلغی از مشتریان دریافت می‌کنند. بنابراین، هنگام خرید هندزفری qcy و هایلو بهتر است که از یک فروشگاه معتبر اقدام کنید تا از گارانتی معتبر آن بهره ببرید. 

جمع‌بندی: کدام‌یک کیفیت بهتری دارد؟

برای انتخاب بین برند qcy و هایلو، این نکته را در نظر داشته باشید که بیشتر محصولات برند کیو سی وای در دسته میانرده قرار می‌گیرند. درمجموع، تولیدات این برند دارای تنوع بالایی هستند و شما می‌توانید با هر میزان بودجه‌ای که دارید، گزینه مناسب خود را در بین محصولات این شرکت پیدا کنید. همچنین، برند هایلو گزینه‌های گوناگونی را با کیفیت بسیار بالا در اختیار شما قرار می‌دهد. درنتیجه، شما باید متناسب با نیازها و بودجه خود، مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید.