شناسه خبر : 40659 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

تامین و تولید انواع تجهیزات جایگاه سوخت بنزین، گازوئیل و CNG در اینرژی

صنعت سوخت یکی از مهم ترین و حیاتی ترین صنایع کشور است که حوزه های وسیعی از جمله جایگاه های سوخت رسانی و تجهیزات آن را در بر می گیرد.

تامین و تولید انواع تجهیزات جایگاه سوخت بنزین، گازوئیل و CNG در اینرژی

اگر شما هم یک جایگاه سوخت رسانی دارید یا قصد احداث آن را دارید، پس حتما برایتان این مسئله مطرح شده است که چگونه و از چه طریق، تجهیزات مناسب و با کیفیت را برای جایگاه خود تامین کنید یا اینکه برای احداث آن، از چه نقطه ای شروع کنید؟

اگر به دنبال یک مرجع مناسب و کامل هستید که قدم به قدم در احداث جایگاه سوخت همراهتان باشد و در انتخاب تجهیزات مناسب جایگاهتان شما را راهنمایی کند، پس توصیه می کنیم که حتما تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

دپارتمان تجهیزات جایگاه سوخت اینرژی:

مجموعه اینرژی در حوزه تجهیزات جایگاه سوخت، با همکاری فعالان اصلی این صنعت، در نقش تامین کننده، وارد کننده و تولید کننده، پا به این عرصه نهاده است و طیف وسیعی از محصولات حوزه تجهیزات جایگاه سوخت را به مشتریان خود عرضه می کند تا مشتریان بتوانند با سهولت بیشتری نسبت به خرید این تجهیزات و همچنین احداث جایگاه مورد نظر خود، اقدام کنند.

تجهیزات جایگاه سوخت

طیف گسترده فعالیت اینرژی در حوزه سوخت و تجهیزات آن:

اینرژی یکی از بزرگترین فعالان حوزه صنعت سوخت کشور است که در فاز تولید، با احداث انواع جایگاه سوخت ثابت، جایگاه سوخت سیار، جایگاه سوخت کانتینری و انواع مخازن سوخت و در فاز تامین با ارائه و واردات انواع تجهیزات جانبی مخزن و تجهیزات دیسپنسرهای سوخت، توانسته است پاسخی مناسب به طیف گسترده ای از نیاز های این صنعت بدهد.

اینرژی احداث کننده انواع جایگاه های سوخت:

همانطور که گفته شد، اینرژی یکی از فعالان اصلی در حوزه احداث انواع جایگاه های سوخت ثابت و سیار است. در ادامه نگاهی جزئی تر به این حوزه فعالیت اینرژی داشته باشید:

  • جایگاه سوخت ثابت: در این حوزه، اینرژی با کارشناسی، احداث و تجهیز انواع جایگاه های سوخت گازوئیل، بنزین و CNG، یکی از نام های آشنا و قابل اعتماد در این زمینه است که تابحال پروژه های بزرگی را برای شرکت های مختلف در سراسر ایران، بهره برداری کرده است.

  • جایگاه سوخت کانتینری: یکی دیگر از تولیدات پرفروش و محبوب اینرژی، جایگاه های سوخت کانتینری است. این جایگاه ها که برای سوخت های گازوئیل و بنزین مورد استفاده قرار می گیرند، به طور کامل توسط اینرژی تولید و تجهیز شده و در ابعاد مختلف، قابل عرضه هستند.

  • جایگاه سوخت سیار: جایگاه های سوخت سیار یا خودروهای سوخت رسان، یکی دیگر از تولیدات اینرژی هستند که در شهرهای بزرگ و پررفت و آمد، یک انتخاب مناسب و محبوب هستند که توسط این شرکت با تجهیز کامیون ها، کامیونت ها و وانت های سنگین، قابل ارائه هستند.

  • مخازن سوخت: یکی دیگر از حوزه های تولیدی اینرژی، تولید انواع مخازن سوختی است که آنها را هم در پروژه ها و جایگاه های سوخت خود، و هم به صورت مستقل به مشتریان عرضه می کند. مخازن قابل ارائه توسط اینرژی در هر دو ساختار عمودی و افقی و با گنجایش های مختلف بنابر درخواست مشتریان، طراحی و ساخته می شوند.

خرید تجهیزات جایگاه سوخت از اینرژی

محصولات حوزه تجهیزات جایگاه سوخت اینرژی:

در حوزه ارائه تجهیزات جایگاه سوخت نیز، اینرژی یکی از بزرگترین فعالان این حوزه صنعتی است. در این راستا، اینرژی انواع تجهیزات دیسپنسرهای سوخت و مخازن سوختی را به مشتریان خود عرضه می کند. از جمله محصولات اینرژی در این حوزه می توان موارد ذیل را برشمرد:

  • تجهیزات تانک مانیتورینگ: در این حوزه اینرژی با ارائه بهترین برندهای تجهیزات تانک مانیتورینگ نظیر OPW، ویدرروت و اینکون آمریکا، وِلدان سوئد و استارایتالیانا ایتالیا، پاسخی مطلوب به نیازهای این حوزه داده است.

  • شیرالات جایگاه سوخت: یکی دیگر از پرکاربردترین تجهیزات جایگاه های سوخت، شیرآلات است. اینرژی با ارائه انواع شیرهای تخلیه بخارات، مانع سرریز، هرزگرد، اطمینان و شیرهای توپی، طیف وسیعی از نیازهای این حوزه را پوشش داده است. از جمله برندهای مطرحی که اینرژی در این حوزه عرضه می کند می توان به OPW و EBW آمریکا و ریدارت ایتالیا، اشاره نمود.

  • پالسر: آیتم بعدی در لیست تجهیزات جایگاه سوخت که توسط اینرژی عرضه می شود، پالسرها هستند. اینرژی در این حوزه با ارائه انواع برندهای گس پاسا اسپانیا، التوماتیک دانمارک و لاجیترون جمهوری چک، این محصولات را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

  • پیمانه گر: پیمانه گر ها یکی دیگر از تجهیزاتی هستند که در دیسپنسرهای سوخت مورد استفاده قرار می گیرند و انواع سه گوش و چهارگوش آنها توسط فروشگاه اینترنتی اینرژی قابل عرضه است. از جمله برندهای مطرحی که اینرژی در این حوزه با آنها همکاری دارد می توان به TDW، مید و تاتسونا اشاره نمود.

  • تلمبه های سوخت رسان: یکی دیگر از محصولات پرکاربرد و محبوب اینرژی در این حوزه، مینی تلمبه های سوخت رسانی است. از جمله مطرح ترین برندهایی که اینرژی در این حوزه عرضه می کند، می توان به گس پاسا اسپانیا اشاره کرد که با اینرژی همکاری گسترده دارد.

  • توتالایزر: توتالایزرها یکی دیگر از تجهیزات جایگاه سوخت است که نوع دیجیتالی و مکانیکی آنها توسط فروشگاه اینترنتی اینرژی قابل ارائه است. از جمله برند های مطرح فروشگاه اینرژی در این حوزه می توان به مواردی همچون گس پاسا اسپانیا و پیوزی چین، اشاره نمود.

  • نازل های سوخت: نازل های سوخت رسانی یکی دیگر از تجهیزات جایگاه سوخت هستند که توسط فروشگاه اینترنتی اینرژی قابل عرضه هستند. در این حوزه اینرژی با ارائه انواع نازل های بنزین، گازوئیل، آب و نفت، طیف وسیعی از نیازهای این حوزه را پوشش داده است. از جمله برندهای مطرحی که توسط اینرژی در این حوزه ارائه می شوند می توان گس پاسا اسپانیا، OPW آمریکا و آیله چین را نام برد.

  • فیلتر: در نهایت فیلترها آخرین جزء از خانواده تجهیزات جایگاه سوخت است که انواع مختلفی از آنها از جمله فیلترهای ذرات معلق، دبی بالا، فیلترهای سوخت و میکروفیلترها، توسط فروشگاه اینترنتی اینرژی قابل ارائه هستند.

ارائه بهترین برندهای جهانی در سایت تخصصی اینرژی:

حوزه تجهیزات جایگاه سوخت، متشکل از طیف گسترده ای از محصولات است که توسط شرکت ها و برندهای مختلفی به بازار عرضه شده است. فروشگاه اینترنتی اینرژی با گردآوری و ارائه بهترین برندهای جهانی از کشورهایی نظیر آمریکا، ایتالیا، اسپانیا، دانمارک، چک، ژاپن و چین، همواره سعی بر آن داشته است که بهترین و با کیفیت ترین محصولات را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

ارائه خدمات پس از فروش، بعد از فروش:

یکی از مهم ترین چالش های خرید محصولات وارداتی و خارجی برای مشتریان، داشتن خدمات پس از فروش مناسب و گارانتی است. اینرژی با اطلاع کامل از این دغدغه مشتریان، با ارائه محصولات با کیفیت و خدمات پس از فروش و گارانتی، بعد از پروسه فروش هم مشتریان را همراهی می کنند و در راستای جلب رضایت حداکثری مشتریان، گام بر میدارد.

ارتباط با اینرژی:

همراهان اینرژی می توانند به یکی از شیوه های زیر با کارشناسان مجموعه برای دریافت خدمات مشاوره، خرید و خدمات پس از فروش در ارتباط باشند.

آدرس:

دفتر مرکزی : تهران، سید خندان ، سهروردی شمالی ، خیابان حاج حسنی، پلاک 3، طبقه 2، واحد 3

شعبه اراک : استان مرکزی، اراک، خیابان خرم، کوچه ایثار، پلاک 8، طبقه 4

کارخانه : استان مرکزی، اراک ، شهرک صنعتی حاجی آباد، خ صنعت، انتهای کوچه شقایق، پلاک 25

آدرس وبسایت: inergy

ایمیل: info@inergy.ir

شماره های تماس: 

021-88522276

021-86121894

(فکس داخلی 5)

شماره واتساپ: 09912055724