شناسه خبر : 40536 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

اجاره سانتافه در تهران با ارزان ترین قیمت

هنگامی که صحبت از خودرو لوکس می شود، سانتافه یکی از گزینه هایی است که به ذهن دوست داران خودرو های شاسی بلند می رسد.

اجاره سانتافه در تهران با ارزان ترین قیمت

یکی از داغ ترین بحث ها درباره اجاره خودرو، اجاره سانتافه است. سانتافه، شاسی بلند هیوندای از کلاس کراس اوورهای سایز متوسط، با داشتن محبوبیت بالا و سابقه فروش بسیار خوب در ایران، به یکی از پرفروش‌ترین خودروهای  وارداتی بازار کشور تبدیل شد.

سانتافه می تواند گاه نقش خودرو مجردی را داشته باشد، گاه به ماشین خانواده تبدیل شود و هر وقت نیاز شد در جایگاه یک پیکاپ، استیشن یا مینی‌ ون به ایفای نقش بپردازد.شما می توانید این خودرو زیبا را با ارزان ترین قیمت، در تهران، اجاره کرده و از رانندگی با آن ،لذت ببرید.

اجاره سانتافه در تهران

با نشستن پشت فرمان هیوندای سانتافه،احساس خاصی به شما دست می دهد. ترکیب هندلینگ قابل پیش بینی و منسجم و فرمان پذیری دقیق، اعتماد به نفس شگفت انگیزی را در جاده برای شما به ارمغان می آورد.

امروزه، قیمت خودروهای خارجی، گران تر از قبل شده است. شما می توانید با کرایه سانتافه، هزینه های خود را کاهش داده و از رانندگی با این خودرو لوکس و راحت، لذت ببرید. اجاره سانتافه، هم برای کارهای روزانه اداری و شخصی و هم مراسم لوکس و لاکچری، مورد استفاده قرار می گیرد.

اجاره ماشین

اجاره سانتافه با راننده

اگر از آن دسته افرادی هستید که رانندگی در شهر های شلوغ مانند تهران را دوست ندارند، بهترین گزینه پیش رو شما، اجاره سانتافه با راننده است. شما می توانید، خودرو مورد نظر خود را با راننده رنت کرده و بدون هیچ نگرانی، به برنامه های خود برسید. برای کرایه سانتافه با راننده، نیازی به هیچگونه مدرک و شرایطی نیست و تمامی مسئولیت ها از قبیل خسارات و تصادفات، بر عهده راننده است. پس بدون هیچ نگرانی، سانتافه خود را، رنت کنید.

اجاره سانتافه بدون راننده

یکی دیگر از گزینه های پرطرفدار اجاره سانتافه، کرایه سانتافه بدون راننده است. شما می توانید خودرو خود را با توجه به روزهای خواسته شده، در محل مورد نظر تحویل گرفته و بدون هیچ نگرانی درباره ساعت و یا نحوه ی جابه جایی، به کارهای خود رسیدگی کنید.

مدارک مورد نیاز برای رنت سانتافه بدون راننده

اجاره سانتافه بدون راننده، نیازمند مدارک و شرایطی است که پس از آماده سازی آن و تایید کارشناسان بخش فروش شرکت اجاره خودرو مورد نظر، می توانید ماشین خود را کرایه کنید.

• شرایط سنی مورد نیاز

داشتن حداقل سن 20 سال برای اجار خودرو الزامی می باشد. این بدین معناست که به افراد زیر 20 سال، خودرو اجاره داده نمی شود.

• گواهینامه رانندگی

گواهینامه رانندگی معتبرفرد متقاضی اجاره خودرو با حداقل اعتبار زمانی 6 ماه. 

• مدارک شناسایی مورد نیاز

کارت ملی.

• احراز مدرک شغلی

گواهی معتبر اشتغال به کاربرای احراز مدرک شغلی و یا محل سکونت شخص اجاره کننده خودرو.

• ودیعه نقدی (دیپوزیت) و چک

یک فقره چک یا سفته به مبلغ خودرو. 

لازم به ذکر است،  ممکن است شرایط و مدارک شرکت های اجاره خودرو با یکدیگر متفاوت باشند. به طور مثال، شرکت اجاره خودرو سعادت رنت، با آسان ترین شرایط، ارزان ترین اجاره سانتافه را در اختیار شما قرار می دهد.

پس قبل از کرایه سانتافه و یا هر خودرو دیگر، شرایط و مدارک مورد نیاز آن را بررسی و تهیه کرده و در آخر برای رزرو خودرو خود اقدام کنید.

اجاره سانتافه در تهران با ارزان ترین قیمت

همانطور که در بالا اشاره کردیم، شرکت اجاره خودرو سعادت رنت ، با در نظر گرفتن شرایطی فوق العاده، امکان رنت سانتافه را برای شما دوست داران خودروهای لوکس و غول پیکر، فراهم کرده است. اگر قصد سفر دارید و یا می خواهید برای کارهای روزانه خود این ماشین لوکس را کرایه کنید، مدارک مورد نیاز را فراهم کرده و سانتافه را با ارزان ترین قیمت، رنت کنید.

بررسی مشخصات فنی سانتافه

نسل سوم سانتافه با سیستم سوخت‌رسانی سنتی‌تر( ام پی آی)، به بازار ایران راه یافت.سانتافه، از نظر کیفیت سواری و ارگونومی کابین وضعیت قابل قبولی (به نسبت کلاس بدنه) دارد. ارائه مدلهای 7 نفره سانتافه باعث شده که این ماشین برای خانواده‌های جمعیتی هم گزینه خوبی باشد. چراغهای کشیده این خودرو، جلوپنجره بزرگ جذاب، خطوط پویا و هدفمند کناری در کنار سپرهای شیک و رینگ‌های بزرگ، سانتافه را به خودرویی زیبا، اسپرت و پر ابهت تبدیل نموده‌اند. گرمکن صندلی برای 4 سرنشین، آینه‌های الکتروکرومیک، روکش چرمی صندلی‌ها، کروز کنترل، از دیگر امکانات این خودرو است.

رنت خودرو

برای رنت این خودرو لوکس، در ابتدا به دنبال شرکت اجاره خودرو معتبر بگردید و پس از آن شرایط و مدارک مورد نیاز شرکت را بررسی کنید. اجاره سانتافه، می تواند گزینه بسیار مناسبی برای سفر های جاده و درون شهری شما باشد.