شناسه خبر : 40532 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

طرح صیانت و چالش های پیش روی کسب و کارها

این روزها موضوع تصویب قانون صیانت بر سر زبان هاست و همه افراد در این خصوص نگرانی های خود را دارند.

طرح صیانت و چالش های پیش روی کسب و کارها

 موضوعی که می توان گفت اجتناب ناپذیر است، حتمی بودن و ضروری بودن ساماندهی وضعیت نابسامان فضای مجازی در ایران است که همه روزه به سبب این نابسامانی، صدمات جبران ناپذیری به افراد وارد می شود.

بر همین اساس، این طرح، آنچنان که حس منفی در مورد آن وجود دارد منفی نبوده و حتی موجب بالا رفتن امنیت و کارایی اینترنت در ایران خواهد شد. اما موضوع اصلی این است که کسب و کارهای وابسته به اینترنت با چه چالش هایی مواجه هستند؟

آیا ممکن است اینترنت قطع یا محدود شود؟

فعلا نمی توان به این سوال پاسخ دقیق داد اما بر اساس قانون صیانت، زیرساخت و پلتفرم های داخلی بر موارد خارجی ارجحیت دارند و در صورت وجود نمونه مشابه با کارایی مطلوب این امکان وجود دارد که نمونه خارجی محدود یا مسدود گردد.

به عنوان مالک کسب و کار اینترنتی چه کنیم؟

در حال حاضر بسترهای وب سایت، اپلیکیشن و اینستاگرام جزو موارد اصلی ساختار تشکیل دهنده کسب و کارهای اینترنتی هستند. با وجود طرح صیانت، سایت ها و اپلیکیشن های داخلی با رعایت چند اصل ساده در امنیت کامل هستند و هیچگونه نگرانی برای آنها وجود نخواهد داشت. تنها موردی که می تواند مورد محدودیت یا مسدودسازی قرار گیرد اینستاگرام است که تا آن زمان می توان از راهکارهایی استفاده کرد که در صورت بروز چنین موردی نیز، کسب و کار اینترنتی ما از آسیب های احتمالی در امان باشد.

داشتن وب سایت یک اصل اجتناب ناپذیر است

برای اینکه کسب و کار ما دارای هویت و شخصیت کامل باشد حتما می بایست یک سایت داشته باشیم. راه اندازی سایت نیز کار سختی نیست و می توان با کمی مطالعه و آموزش به این مهم دست یافت. موضوع دیگری که اهمیت بالایی دارد میزبانی از سایت است که در حال حاضر، شرکت های میزبانی وب به دو صورت میزبانی وب ایران و خارج کشور فعالیت می کنند که در صورت اجرای طرح صیانت ممکن است بسترهای میزبانی خارجی محدود شوند و بنابراین توصیه می شود سایت خود را بر روی بستر ایران، میزبانی نمایید.

بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات میزبانی وب ایران

از بین صدها و حتی هزاران شرکت هاستینگ، تنها تعداد انگشت شماری از آنها دارای اعتبار و صلاحیت لازم برای میزبانی سایت ها هستند. از بین شرکت های معتبر، میزبان فا جزو بهترین شرکت های هاستینگ ایران بوده و می توانید با اطمینان کامل از خدمات این مجموعه استفاده نمایید.

برای مشاهده سرویس های هاست، شرکت میزبان فا می توانید به صفحه سرویس های میزبانی وب میزبان فا مراجعه نمایید.