شناسه خبر : 40461 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بهترین و ارزان ترین بیمه شخص ثالث پارسیان را از بیمه دات کام آنلاین بخرید!

بهترین و ارزان ترین بیمه شخص ثالث پارسیان را از بیمه دات کام آنلاین بخرید!

بیمه پارسیان یکی از شرکت‌های بیمه‌ای است که در حوزه فروش بیمه در حال فعالیت است و از سال 1382 با حدود 66 شعبه پرداخت خسارت در حال فروش انواع بیمه نامه است. همانطور که می‌دانید این شرکت بیمه، رشته‌های مختلف بیمه‌ای را ارائه می‌کند.

از طرفی‌ام بیمه شخص ثالث یکی از پرطرفدار‌ترین بیمه نامه‌های شرکت پارسیان است. با خرید بیمه ثالث پارسیان، خسارت‌های وارد شده به خودرو اشخاص ثالث در حادثه و تصادفات رانندگی پایان سال 1400 جبران خواهد شد.بیشترین میزان عدم رضایت مردم از بیمه، مربوط به فرآیند پرداخت و دریافت خسارت خودرو است.

مشکلاتی که پس از خرید بیمه و در زمان دریافت خسارت وجود دارد، معمولا برای افراد زمان‌بر و گیج‌کننده است. عدم آشنایی افراد با روند دریافت خسارت، نیاز به مراجعه حضوری، طی کردن مراحل پیچیده برای ارزیابی و دریافت خسارت، زمان‌بر بودن فرآیند تعیین خسارت تا دریافت خسارت و ... از مشکلاتی هستند که برای افراد ایجاد می‌شود.

با این وجود، شرکت‌های بیمه اقدام جدی برای حل این مشکل نکرده‌‌اند و تنها راه‌حل نسبی که ارائه شد، پرداخت خسارت سیار توسط برخی از شرکت‌های  نظیر بیمه پارسیان است.همچنین این شرکت جزو شرکت‌هایی با رتبه سطح یک است و توانگری مالی بالایی دارد.

دقت کنید که اگر خودرو و سیله نقلیه شما فاقد بیمه شخص ثالث باشد، پلیس راهنمایی و رانندگی می‌تواند خودرو شما را توقیف کرده و به پارکینگ منتقل کند. پس همانطور که مشخص است طبق قانون، داشتن بیمه شخص ثالث برای خودرو اجباری است و تمام راننده‌ها باید این بیمه نامه را خریداری کنند. در این مطلب سعی داریم درباره بیمه خودرو شرکت پارسیان اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. 

پوشش‌های بیمه شخص ثالث بیمه پارسیان

همانطور که می‌دانید بیمه یک قرارداد دوطرفه بین بیمه‌گزار و شرکت بیمه است که بیمه‌گر با دریافت حق بیمه از سوی بیمه‌گزار، موظف به پرداخت خسارت تا سقف تعهدات است. به بیان دیگر ، بیمه شخص ثالث، بیمه ای اجباری برای تمام دارندگان وسایل نقلیه زمینی در برابر خسارات جانی و مالی وارد شده به اشخاص ثالث است.

در بیمه شخص ثالث، مالک وسیله نقلیه شخص اول به شمار می آید(که در اکثر بیمه‌نامه ها تحت عنوان بیمه‌گزار شناخته می شود)، شخص ثانی شرکت بیمه است که متعهد به جبران هزینه ها طبق قرارداد است (که در بیمه نامه با عنوان بیمه‌گر درج می شود) و در نهایت شخص ثالث فرد زیان دیده در حوادث رانندگی است (که منظور غیر از راننده مقصر است).

تمامی اشخاصی که در یک حادثه تصادف، زیان مالی و جانی می بینند، تحت پوشش بیمه شخص ثالث قرار گرفته و این بیمه هزینه های مربوط به درمان، فوت و خسارات وارد شده به اموال را جبران می کند. در این گونه اتفاقات، راننده مقصر هم می تواند از مزایای بیمه حوادث راننده که شاخه ای جدید از بیمه شخص ثالث به شمار می آید استفاده کند.پوشش‌های بیمه شخص ثالث در شرکت بیمه پارسیان عبارتند از:

• پوشش جانی اشخاص زیان دیده شده که با توجه به میزان دیه اعلام شده از سوی قوه قضاییه به شرکت‌های بیمه‌ای اعلام می‌شود و بیمه پارسیان هم موظف به پرداخت تعهدات است.( حداکثر سقف پوشش جانی در سال 1400 معادل مبلغ 640 میلیون تومان و حداقل آن 480 میلیون تومان مشخص شده است.)

• پوشش جانی راننده مقصر حادثه با پرداخت حق بیمه قابل خریداری است و سقف تعهدات با توجه به سقف دیه اعلام شده در سال 1400 معادل مبلغ 480 میلیون تومان است. 

• پوشش مالی اشخاص زیان دیده شده در حادثه، حداقل مبلغ تحت پوشش 16 میلیون و حداکثر آن تا 320 میلیون تومان پرداخت می‌کند.

بیمه شخص ثالث پارسیان

بیمه شخص ثالث پارسیان خسارت های مالی در تصادفات را پوشش می دهد.

قیمت بیمه شخص ثالث بیمه پارسیان

در ابتدای هر سال نرخ دیه از سوی قوه قضاییه مشخص می‌شود و با تعیین نرخ دیه و با توجه به تعداد سیلندر خودرو، قیمت بیمه شخص ثالث مشخص می‌شود. اما این محاسبه همیشگی نیست و عوامل مختلف دیگری هم وجود دارد که بر قیمت و محاسبه بیمه شخص ثالث ماشین تاثیر می‌گذارد. این عوامل عبارتند از:

• تخفیف عدم خسارت

• جریمه دیرکرد بیمه‌نامه

• تعداد سیلندر

• کاربری خودرو

• میزان پوشش بیمه ‌‌نامه

• تخفیف شرکت بیمه

• مدت اعتبار بیمه‌نامه

• سال ساخت

• عمر خودرو

نرخ بیمه شخص ثالث

نرخ بیمه شخص ثالث خودروی آتش نشانی بیشتر است.

مزیت‌های خرید بیمه ثالث پارسیان.

در ابتدا بهتر است بگوییم که  شرکت بیمه پارسیان با سهامی عام دارای از بیمه مرکزی با شماره 5200 در تاریخ 28/2/1382 فعالیت خود را آغاز کرد. در شروع کار، بیمه پارسیان در حوزه صدور انواع بیمه‌های اموال، مسئولیت و اشخاص فعال بود؛ اما در حال حاضر و با توجه به سرمایه 4000 میلیارد ریالی، بزرگترین شرکت بیمه خصوصی در ایران است.

هدف شرکت بیمه پارسیان در ایجاد سازمانی جهانی در بازار رقابتی بیمه و معرفی شدن به عنوان شرکتی پیشرو در عرضه خدمات مربوط به پوشش تمامی ریسک‌ها و جبران انواع خسارت‌ها و همچنین خدمات مشاوره‌ای است.

باید به این نکته اشاره کرد که خدمات شرکت بیمه پارسیان باعث شده تا شاهد گسترش چشمگیر سهم بازار و بهبود خدمات برای افزایش رضایت مشتریان باشیم. همچنین اینکه بیمه پارسیان به مدد فعالیت های متوالی خود توانسته در فهرست صد شرکت برتر کشور توسط سازمان مدیریت صنعتی قرار بگیرد. 

 بیمه پارسیان با ارائه بیمه‌نامه شخص ثالث و حوادث راننده به دارنده وسیله نقلیه، امکان جبران خسارت‌های جانی وارده به راننده مقصر حادثه را در پی دارد. هر بیمه نامه‌ای که خریداری می‌شود علاوه بر اینکه باید قیمت مناسب داشته باشد، باید به پوشش‌ها، سقف تعهدات و مراحل دریافت خسارت آن توجه کرد تا در صورت بروز حادثه بهترین خدمات را دریافت کرد.

بیمه پارسیان در رشته بیمه خودرو خدمات ارزنده‌ای را برای بیمه‌گزار‌های خود در نظر گرفته است که به شرح زیر است:

• خسارت‌های وارد شده به افرادزیان دیده در حادثه تصادف جبران می‌شود.

• شرکت بیمه پارسیان سطح توانگری یک را به خود اختصاص داده که به معنای قدرت بالای پرداخت خسارت‌های مالی است. 

• تعداد بالای مراکز جبران خسارت در سراسر کشور تا دسترسی بیمه‌گزار‌ها برای دریافت خسارت راحت‌تر باشد.

• شرایط خرید اقساطی بیمه شخص ثالث و بیمه کوتاه مدت 3، 6 و 9 ماه را در اختیار بیمه‌گزار‌های خود قرار داده است. 

• شرایط استعلام و مقایسه بیمه شخص ثالث امکان پذیر است.

مراحل دریافت خسارت از بیمه پارسیان

برای دریافت خسارت بیمه شخص ثالث از شرکت بیمه پارسیان، حداکثر تا مدت 5 روز زمان فرصت دارید تا به یکی از شعبه‌های پارسیان مراجعه کنید. اگر حادثه خسارت‌های جانی نداشته باشد، هر دو طرف حادثه مدارک مورد نیاز و کاملی را در اختیار شعبه قرار دهند، هیچ اختلاف نظری نداشته باشند و خسارت وارد شده کمتر از 16 میلیون تومان باشد به راحتی می‌توانند بدون کروکی برای دریافت خسارت مالی خود اقدام کنند. توجه کنید که در خسارت‌های بدون کروکی، حضور وسیله نقلیه همزمان با دریافت خسارت الزامی‌است. 

بیمه دات کام

خرید بیمه شخص ثالث پارسیان با ارزان ترین قیمت از بیمه دات کام 

خرید ارزان ترین بیمه شخص ثالث از بیمه دات کام

خرید بیمه شخص ثالث پارسیان از بیمه دات کام به صورت آنلاین و تنها با چند کلیک امکان پذیر است. بیمه دات کام دارای مجوز فعالیت رسمی‌از سوی بیمه مرکزی بوده و به صورت  24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در خدمت بیمه‌‌گزار‌ها است.

این پلتفرم  امکان استعلام، مقایسه و خرید بیمه را در اختیار بیمه‌گزار‌ها قرار می‌دهد و همچنین خدمات بیمه پارسیان در این سایت ارائه می‌شود تا خرید اینترنتی انواع بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه و بیمه موتور پارسیان برای شما فراهم شود.

کافی است به وب سایت بیمه دات کام مراجعه کرده و در صفحه اصلی به بخش منوی محصولات مراجعه کنید تا در ادامه شرکت بیمه مورد نظر خود را انتخاب کرده و استعلام بیمه نامه خودرو  را دریافت کنید. سپس با انتخاب بیمه نامه مورد نظر خود و وارد کردن اطلاعات بیمه‌ای در سایت بیمه دات کام کارشناس‌های بیمه‌ای این اطلاعات را دریافت و بررسی می‌کنند و در نهایت در کوتاه‌ترین زمان بیمه نامه شما را درب منزل تحویل خواهند داد.

راه های ارتباط با مشاوران بیمه دات کام:

نشانی : تهران، سعادت آباد، میدان تهرانی مقدم (کاج)، خیابان سرو شرقی، جنب بیمارستان پارسیان،‌ پلاک ۱۷ طبقه ۶، واحد ۶

کد پستی:۱۹۹۸۶۵۳۷۴۰

شماره های تماس:۰۲۱-۴۳۷۲

پست الکترونیکی:info@bimeh.com