شناسه خبر : 40390 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

نور از نو، طرحی نو

ارمغان جذاب و متمایز طرح تسهیلاتی عید تا عید موسسه اعتباری نور

نورباران عید تا عید با ارائه تسهیلات جذاب و متمایز در موسسه اعتباری نور آغاز شد.

ارمغان جذاب و متمایز طرح تسهیلاتی عید تا عید موسسه اعتباری نور

به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری نور، این موسسه پرداخت این طرح تسهیلاتی را در قالب مرابحه و در راستای رفع نیاز مالی با توجه به شرایط اقتصادی جامعه و ایفای مسئولیت اجتماعی در شعب سراسر کشور از ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ به‌مدت ۲ ماه اجرایی کرد.

 

بر اساس این گزارش هم‌وطنان و مشتریان محترم می‌توانند با افتتاح حساب سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت عید تا عید، علاوه بر دریافت سود علی‌الحساب نیم درصدی، پس از ۲ ماه ضمن حفظ اصل سرمایه خود، این تسهیلات جذاب و متمایز را معادل ۳۰۰ درصد مبلغ سپرده دریافت کنند.

همچنین درخشش جذاب و متمایز این طرح تسهیلاتی، نرخ پایین سود تسهیلات به میزان ۷، ۸ و ۹ درصد است که توسط مشتری انتخاب می‌شود.

 شایان ذکر است هم‌وطنان و مشتریان گرامی می‌توانند از مبلغ ۹۰۰ میلیون ریال تا ۹ میلیارد ریال با بازپرداخت ۲۴ ،۳۶ و ۴۸ ماهه به انتخاب خود، از این طرح تسهیلاتی بهره‌مند شوند.

گفتنی است هم‌وطنان و مشتریان عزیز می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به شعب موسسه اعتباری نور در سراسر کشور مراجعه نموده و یا با مرکز ارتباط مردمی این موسسه به شماره ۰۲۱۴۲۹۳۱۰۱۰ به‌صورت شبانه‌روزی تماس حاصل فرمایند.