شناسه خبر : 40112 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بهترین نرم افزار های پزشکی کدام نرم افزار ها هستند؟

بهترین نرم افزار های پزشکی کدام نرم افزار ها هستند؟

نرم افزار دندانپزشکی

ویژگی های کلی نرم افزار داروخانه به عنوان یک دندانپزشک یا مدیر یک  کلینیک دندانپزشکی مهم ترین چیزی که برای شما اهمیت دارد امکان تعریف بخش های مختلف در یک نرم افزار است.

نرم افزار دندانپزشکی  امکان تعریف بخش ها و سرویس های مختلف کلینیک شما را باتعرفه های بیمه ای و آزاد دارد.

از جمله ویژگی های دیگه میتوان به پذیرش ساده و سریع با امکان مشخص کردن شماره دندان و ثبت سفارش به لابراتوار و نمایش مبلغ پرداختی در پذیرش، میزان بدهی و تخفیف و مشخص کردن نحوه پرداخت وجه (نقدی-پوز-چک، کارت به کارت ) وقت دهی این نرم افزار کاملا حرفه ای و بر اساس یونیت، دندانپزشکان امکان پذیر است.

شما میتونید با کمک این نرم افزار برای هر فرد قبض صادر نموده که این قبض کاملا با مشخصات و لوگو کلینیک شما تهیه می گردد و از کلیه اطلاعات در محدوده زمانی  مورد نظر گزارش وقت دهی و کنسلی تهیه می کند و به طور کلی تمامی اطلاعاتی که در رابطه با بیمار و کارهایی که تا کنون در مجموعه انجام داده و هم چنین پرداخت های آن در این نرم افزار قابل ثبت شدنه. برای دانستن اطلاعات بیشتر در رابطه با نرم افزار دندانپزشکی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

https://selakteb.com/product/%d9%86%d8%b1%d9%85-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d8%af%d9%86%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%be%d8%b2%d8%b4%da%a9%db%8c/ 

نرم افزار مدیریت مطب

soft EMR

همانند نرم افزار دندانپزشکی و باقی نرم افزار های مدیریتی نرم افزار مطب نیز یکی از برنامه هایی است که بسیار به مدیریت مطب و نظم دهی آن کمک میکنه همواره به دلیل اینکه مراجعه به مطب ها و تعداد بیماران زیاده مدیریت و ایجاد نظم در آن بسیار دشوار خواهد بود

حال آن که اگر نرم افزاری باشه که بتونه به ما در این زمینه کمک کنه بسیار خرسند کننده است نرم افزار مطب یکی از اون برنامه هاست با کمک این نرم افزار میتونید هم به بخش مالی و هم پرونده های بیماران و قسمت پذیرش سرو سامان بدید علاوه بر آن میتونید همزمان اگر چند پزشک در یک مطب قرار دارند از این نرم افزار استفاده کنند و به آن وصل شوند این برنامه شامل یک قسمت منشی که در اون قسمت نیز تمامی اطلاعات بیماران برای انجام پذیرش توسط منشی وجود داره.

قسمت مالی و حسابداری نیز در این نرم افزار میتونه به حساب کتاب های مطب شما مخصوصا اگر روزانه مراجعه کنندگان زیادی دارید بسیار کمک کنه.

برای اطلاعات جامع تر در رابطه با نرم افزار مطب لینک و لمس کنید. 

نرم افزار داروخانه

دراگ استور

به وسیله نرم افزار داروخانه میتوان عمل نسخه زنی رو به صورت کاملا اتوماتیک انجام داد نرم افزار مدیریت داروخانه قابلیت استفاده به صورت‌های استفاده تک کاربری، چند کاربری را دارد و هم چنین ارتباط بین چندین  داروخانه با یک سرور و با چند کاربر به صورت همزمان برای این نرم افزار وجود دارد.

در این نرم افزار نسخه زنی و مکانیزه داروخانه بسیار راحت و آسان بوده و همچنین کلیه فرایند خرید و فروش داروخانه به صورت کاملا مکانیزه طراحی شده است.قابلیت این را دارد که تمامی موجودی انبار در آن ثبت بشه و هم چنین تاریخ انقضا محصولات نیز درآن ذکر میشه.

در این برنامه تمام اقلام دارویی و کالا، نام و تخصص پزشک، قراردا‌دهای بیمه و شرایط بیمه‌ای قرار گرفته.

مقایسه سه نرم افزار داروخانه مطب و دندانپزشکی

باید بیان کنیم که نمیتوانیم این سه نرم افزار را به صورت تکی نقد کنیم همانطور که میدانید امروزه پیشرفت تکنولوژی برای کمک به انسان هر روز در حال پیشرفت است پس چرا ما به عنوان انسان امروزی از روش های قدیمی برای مدیریت  کسب و کار خود استفاده کنیم استفاده از هر سه نرم افزار برای ایجاد نظم و ترتیب و هم چنین سرعت عمل در کار به شما توصیه میشه همانطور که مطالعه کردید این سه نرم افزار مزیت های بیشماری دارند که قابل تامله برای تهیه هریک از آنها.