شناسه خبر : 39789 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

چطور کسب درآمد از اینستاگرام را شروع کنیم؟

اینستاگرام یکی از سریع‌ترین ابزارهای بازاریابی است؛ به همین دلیل هرکسی می‌تواند با کمی صبر و چند تکنیک ساده از آن درآمد کسب کند.

چطور کسب درآمد از اینستاگرام را شروع کنیم؟

 اگر شما هم می‌خواهید از اینستاگرام درآمد داشته باشید، در این مقاله استراتژی مفیدی را در چند قدم سریع برای کسب درآمد از اینستاگرام معرفی می‌کنیم، روش‌های زودبازده و موثری مثل خرید فالوور واقعی.

نام کاربری خلاقانه اما توصیفی بسازید

نام کاربری شما باید جذاب و ساده باشد. هنگامی‌ که پیج اینستاگرام شما مشهور شد، کاربران با نام کاربری حساب شما به آن اشاره می‌کنند به همین دلیل، نام کاربری باید به‌یادماندنی و  متمایز باشد و به‌راحتی بیان شود. سبک نام کاربری شما می‌تواند منعکس‌کننده موضوع فعالیتتان باشد.

بیوگرافی خود را با اطلاعات مرتبط کامل کنید

موارد مختلفی وجود دارد که می‌توانید در بیوی پیج خود به کار ببرید از جمله:

− شرحی جذاب اما مختصر از محتوا، انگیزه‌ها و هدف شما

− درصورتی‌ که صاحب یک وب‌سایت هستید لینک آن را در بیو قرار دهید

− قرار دادن آدرس ایمیل در بیو

− قرار دادن نام کاربری حساب سایر رسانه‌های اجتماعی (به‌عنوان‌مثال توییتر و فیس‌بوک)

حوزه فعالیت‌تان را مشخص کنید

در مورد حوزه فعالیتتان تصمیم بگیرید. برخلاف صفحه شخصی اینستاگرام یا فیس‌بوکتان، هر چیزی که در اینجا پست می‌کنید باید با یک موضوع خاص (تناسب‌اندام، غذا، مد و ...) مطابقت داشته باشد.

پست‌ها و توضیحات آن‌ را به‌ خوبی تنظیم کنید

این فرآیند شامل زیبایی بخشیدن به عکس‌ها با استفاده از فیلتر و سایر گزینه‌های ویرایش و همچنین کپشن مربوط به عکس می‌شود. برای مثال اگر یک محصول یا خدمتی را تبلیغ می‌کنید در یک جمله کوتاه، تأثیر آن محصول و خدمت را در زندگی مردم توصیف کنید.

نظرات پست‌هایتان را بخوانید

کاربران به‌طور کلی بازخوردشان را در مورد پست‌تان ارائه می‌دهند. این بازخوردها به شما کمک کند تا پست‌های آینده خود را با توجه به علاقه و نیاز فالوورهایتان تنظیم کنید. ناگفته نماند که خرید کامنت می‌تواند کاربران را به نظر دادن تشویق کند و میزان تعامل پیج‌تان را بالا ببرد.

حضور فعال خود را در اینستاگرام حفظ کنید

حضور فعال در اینستاگرام، شما را تبلیغ می‌کند و محبوبیت کلی شما را افزایش می‌دهد. پس تا جایی که می‌توانید فعال باشید و کامنت‌ها را پاسخ دهید. پس از رسیدن به تعداد فالوور معینی، دیگر نمی‌توانید به همه نظرات پاسخ دهید بااین‌حال، سعی کنید در هر پست به کامنت‌های چند کاربر حتماً پاسخ دهید.

فالوور

تعداد فالوورهای هدفتان را تعیین کنید

تعداد فالوورهای هدفتان مشروط به حوزه فعالیت شما است. برای مثال، بیشتر برندها قبل از اینکه بتوانید برای آن‌ها تبلیغ کنید، از شما می‌خواهند که حدود 10000 دنبال‌کننده داشته باشید؛ بنابراین اگر قصد دارید برای کمپین‌های تبلیغاتی با برندها همکاری کنید باید تعداد فالوورهایتان را به 10000 تا برسانید. اگر می‌خواهید مسیر افزایش فالوور را سریع‌تر طی کنید می‌توانید به فکر خرید فالوور اینستاگرام هم باشید.

از هشتگ‌های مرتبط استفاده کنید

 در کنار خرید فالوور واقعی می‌توانید از هشتگ‌هایی استفاده کنید که مخاطبان هدف شما به دنبال آن هستند. توجه داشته باشید که حتماً از هشتگ‌های مرتبط با پست‌تان استفاده کنید و تنها به‌منظور جذب فالوور از هشتگ‌هایی که مربوط به پست شما نیست استفاده نکنید.

عکس‌های دیگر حساب‌ها را لایک کنید و نظر بدهید

با این کار نام حساب شما تبلیغ می‌شود و هرکسی که لایک و نظرات شما را می‌بیند به‌راحتی پیجتان را پیدا می‌کند. در حالت ایده آل، این کار را برای کاربرانی انجام دهید که دوست دارید شما را دنبال کنند.

به فالوورهای خود گوش دهید

اگر متوجه شکایت یا درخواست رایجی از طرف فالوورهایتان شدید، آن را نادیده نگیرید. درعوض، راهی برای اجرای بازخورد فالوورها به‌منظور جلب رضایتشان پیدا کنید. به یاد داشته باشید، فالوورهایتان بزرگ‌ترین گروه پشتیبانی شما هستند!

اینستاگرام

روش ‌های کسب درآمد از اینستاگرام

اینکه شما چگونه از اینستاگرام درآمد کسب کنید به ایده و خلاقیت خودتان بستگی دارد. در این بخش دو روش رایج کسب درآمد از اینستاگرام را معرفی می‌کنیم.

فروش کالا یا خدمات

شما می‌تواند محصول را در پیجتان قرار دهید و از طریق دایرکت سفارش بگیرید. یا اینکه فالوورها را از طریق پیج‌تان به صفحه فروش محصولات و خدماتتان در فروشگاه دعوت کنید. فراموش نکنید که شماره تماس و لینک فروشگاهتان را حتماً در بیو پیج قرار دهید.

تبلیغات برای پیج‌ها و برندهای دیگر

یکی از پردرآمدترین روش کسب درآمد از اینستاگرام تبلیغات پیج‌ها و برندهای دیگر است. شما می‌توانید محصولات، خدمات، جشنواره‌ها و مسابقات سایر برندها را در پیجتان معرفی کنند. البته برای کسب درآمد بالا از تبلیغات، باید تعداد فالوورهای واقعی‌تان را بالا ببرید. برای اینکار می‌توانید از روش‌هایی مثل خرید فالوور اینستاگرام کمک بگیرید.

ادمین اینستاگرام

ادمین باشید

یکی از رایج‌ترین ایده‌های کسب درآمد از اینستاگرام مدیریت پیج سایر برندها است. به‌عنوان‌مثال در مورد نوع محتواها و موضوعات آن پیج تصمیم‌گیری می‌کنید، به کامنت‌ها و دایرکت‌ها پاسخ می‌دهید و با فالوورها در تماس هستید.

بلاگری

بلاگری یکی از محبوب‌ترین راه‌های کسب درآمد از اینستاگرام است. اگر در زمینه خاصی تخصص و استعداد دارید می‌توانید بلاگر شوید. اگر بیوتی بلاگر هستید می‌توانید در زمینه تبلیغات لوازم‌آرایشی کار کنید یا اگر بلاگر مد هستید می‌توانید تبلیغات پوشاک و لباس برای این کسب‌وکارها انجام دهید.

ایران فالوور؛ معتبرترین سایت خرید فالوور اینستاگرام

ایران فالوور یکی از معتبرترین سایت‌های فعال در حوزه خرید فالوور اینستاگرام، خرید لایک اینستاگرام، خرید کامنت و خرید بازدید اینستاگرام با 7 سال سابقه است. شما می‌توانید برای افزایش اعتبار و تعامل پیجتان از این خدمات بهره‌مند شوید. کافیست پیجتان را از حالت private خارج کرده و بر روی حالت public یا عمومی قرار دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید فالوور واقعی، خرید لایک، خرید کامنت و خرید بازدید اینستاگرام به سایت ایران فالوور به نشانی www.irfollower.com مراجعه کنید یا با شماره 09105749842 در تلگرام با کارشناسان تماس بگیرید.