شناسه خبر : 39707 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

ادعای کـسب درآمـد حتی بدون مـعامله تا چه حد واقعی است؟

اخیراً در سطح شهر با بیلبوردهایی مواجه می‌شویم که «کسب درآمد حتی بدون معامله» را تبلیغ می‌کنند! اما این ادعا تا چه حد صحت دارد و چطور قرار است چنین اتفاقی رخ دهد؟

 ادعای کـسب درآمـد حتی بدون مـعامله تا چه حد واقعی است؟

سامانه معاملات بورس درساتریدر به‌کمک باشگاه مشتریان خود به اسم درسا کلاب امکان کسب درآمد، حتی برای کسانی که در آن معامله انجام نمی‌دهند را فراهم کرده است. این کار از طریق امتیازاتی که افراد با فعالیت در این درساتریدر به‌دست می‌آورند انجام می‌شود.

اخیراً در سطح شهر با بیلبوردهایی مواجه می‌شویم که «کسب درآمد حتی بدون معامله» را تبلیغ می‌کنند! اما این ادعا تا چه حد صحت دارد و چطور قرار است چنین اتفاقی رخ دهد؟

باشگاه مشتریان یکی از روش‌هایی است که چند کارگزاری بزرگ از آن برای ترغیب کاربران برای ثبت‌نام در پنل معاملاتی خود استفاده کرده‌اند. ولی در همه این کارگزاری‌ها کاربر باید معاملاتی انجام دهد تا امتیاز کسب کند و درنهایت یا تخفیف کارمزد دریافت کند یا اعتبار معاملاتی.

کاربران هم با عضویت در باشگاه مشتریان می‌توانند از مزایای آن بهره ببرند. بیشتر این مزایا شامل تخفیف‌هایی است که به اعضای باشگاه‌ها تعلق می‌گیرد. تقریباً در همه پنل‌های معاملاتی و حتی در همه کسب و کارها اعضای باشگاه شامل کسانی می‌شوند که از خدمات آن کسب و کار استفاده می‌کنند و نتیجتاً پولی پرداخت می‌کنند. در سامانه‌های کارگزاری بورس هم کاربر باید معاملاتی انجام دهد تا امتیازاتی کسب کند و به‌کمک این امتیازات تخفیفاتی دریافت کند.

در این مطلب سه پنل معاملاتی ایزی‌تریدر، پنل معاملاتی آساتریدر و پنل معاملاتی درساتریدر را مقایسه خواهیم کرد تا موضوع «کسب درآمد بدون معامله» کمی برایتان روشن شود.

پنل معاملاتی ایزی‌تریدر

ایزی تریدر یکی از پرکاربَرترین سامانه‌های معاملاتی بورس است. برای کسب امتیاز در ایزی‌تریدر شما باید از پلکانی بالا بروید تا مدال‌هایی دریافت کنید. مثلاً با گردش معاملات بیش از 500 میلیون تومان معامله، مدال سیاره، بیش از 2 میلیارد تومان مدال ستاره و بیش از 10 میلیارد تومان مدال خورشید دریافت می‌کنید. همینطور با معرفی دوستانتان یا شرکت در مسابقات این کارگزاری می‌توانید امتیاز کسب کنید.

مشاهده هدیه های کسب شده

این امتیازات چگونه به کار شما می‌آیند؟ شما می‌توانید آنها را به‌صورت تخفیف کارمزد استفاده کنید یا از کارگزاری اعتبار معاملاتی دریافت کنید و یا گزارش‌های تحلیلی بازار را با تخفیف دریافت کنید.

مزیت سیستم امتیازدهی ایزی‌تریدر:

• روش‌های متنوع به‌کارگیری امتیازات

معایب سیستم امتیازدهی ایزی‌تریدر:

• تاریخ انقضاء امتیازات و از بین رفتن آنها در صورت عدم استفاده

• عدم امکان دریافت نقدی به‌ازای امتیازات

پنل معاملاتی آساتریدر

آساتریدر هم یکی دیگر از سامانه‌هایی است که به کسر بزرگی از معامله‌گران بورس خدمات می‌دهد. این کارگزاری حرکت شما در جمع‌آوری امتیازات را به فتح قله‌های مختلف ایران تشبیه کرده است. وقتی هزار امتیاز جمع کنید مثل این است که قله بیستون را فتح کرده‌اید. و اگر بتوانید یک میلیون امتیاز جمع کنید بر فراز دماوند هستید.

همانطور که در تصویر زیر می‌بینید این امتیازات را می‌توانید به انواع تخفیف تبدیل کنید. تخفیف کارمزد معاملات و تخفیف در خرید بسته‌های تحلیلی و آموزشی کارگزاری آگاه جزو امکاناتی هستند که با بالا رفتن از قلل مختلف به‌دست خواهید آورد.

امتیازات مشتریان

البته بالا رفتن از این قلل چندان هم ساده نیست. مثلاً با خرید و فروش یک میلیون تومان سهام، 57 امتیاز به شما تعلق می‌گیرد. در اینجا هم مثل آنچه در ایزی‌تریدر اتفاق می‌افتد، هیچکدام از این امتیازات به پول نقد تبدیل نمی‌شوند و فقط درصورتی‌که بخواهید از خدمات کارگزاری استفاده کنید تخفیف‌هایی برای شما در نظر گرفته خواهد شد.

مزایای سیستم امتیازدهی آساتریدر:

• روش‌های متنوع کسب امتیاز

معایب سیستم امتیازدهی آساتریدر:

• عدم امکان دریافت نقدی به‌ازای امتیازات

• میزان تخفیفات کم نسبت‌به میزان امتیازات دریافتی

پنل معاملاتی درساتریدر

سامانه معاملات آنلاین درساتریدر که چندوقتی می باشد فعالیت خود را آغاز نموده است، با شعار «کسب درآمد حتی بدون معامله» در بین معامله گران و فضای بازارسرمایه بسیار خبرساز شده است. اما این سامانه چگونه می‌خواهد چنین شعاری را محقق کند؟ پاسخ این سؤال را باید در باشگاه مشتریان هوشمند این سامانه پیدا کنیم.

بطور مثال یکی از فعالیت هایی که کاربر در ازای آن حتی بدون معامله امتیاز کسب می کند، در داخل شبکه اجتماعی درساتریدر هست. بدین صورت که کاربران درساتریدر در آن مشغول فعالیت هایی نظیر انتشار تحلیل‌ها، لایک و کامنت و فالو کردن افراد هستند. درساتریدر به هر فعالیتی در شبکه اجتماعی خود امتیاز می‌دهد و هر امتیاز معادل یک ریال است!

درسا تریدر

در پایان هر ماه 15 درصد درآمد کارگزاری بین همه افراد فعال در شبکه اجتماعی تقسیم می‌شود. این تقسیم امتیازات به‌تناسب میزان فعالیت هر کاربر در شبکه اجتماعی انجام می‌شود. مفید بودن پست‌ها، رعایت قوانین سایت، عدم تولید محتوای نامناسب و همچنین تعامل با سایر کاربران مواردی است که در میزان امتیاز کاربر مؤثر خواهد بود.

ضمناً شما با معرفی دوستان خود به این درساتریدر، برای همیشه در ازای هر معامله او، امتیازی از کارگزاری دریافت می‌کنید و این روش امتیازگیری تا دو سطح ادامه دارد. تا اینجای کار اگر شما حتی یک معامله هم در درساتریدر انجام ندهید، می‌توانید از آن درآمد داشته باشید.

ضمن‌آنکه اگر معاملاتی هم در درساتریدر انجام بدهید، در پایان هر ماه پنج درصد کارمزد آن به حساب شما برمی‌گردد. و امتیازاتی هم از قبال معاملات خود بدست خواهید آورد.

مزایای سیستم امتیازدهی درساتریدر:

• روش ساده کسب امتیاز

• پرداخت پول نقد حتی بدون انجام معاملات

معایب سیستم امتیازدهی درساتریدر:

• وابستگی میزان درآمد کاربر به میزان درآمد کارگزاری

تریدر

به‌ این ترتیب درساتریدر به‌کمک باشگاه مشتریان خود (درساکلاب) می‌تواند وعده‌ای که داده‌ است، یعنی کسب درآمد بدون انجام معامله را محقق کند. در سامانه معاملات آنلاین درساتریدر علاوه‌ بر امکانات مرسوم در همه‌ سامانه‌های معاملاتی، امکانات کاربردی منحصر به فرد دیگری شامل:

مدیریت حساب فرزند توسط والدین در یک پنل، بهره مندی از نظرات کارشناسان و تحلیلگران بورس در شبکه اجتماعی درساتریدر و ابزارهای تکنیکال برای معاملات هوشمند طراحی شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر وبسایت درساتریدر را مشاهده کنید.